| | Locatia | Materia | Organul Constatator | |
15 |
| HG2139/04CAP3PT5 |
| |
15 |
|
| Directia Generala de Solutionare a Contestatiilor |
| |
1 |
|
| Contributii sociale |
| |
1 |
|
| neincluderea în baza de impozitare a contribuţiei individuale datorată la bugetul asigurărilor pentru şomaj a sporurilor |
| |
| | | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | |
9 |
|
| |
1 |
|
| cheltuieli cu amortizarea mijloacelor fixe care nu au funcţionat o perioadă mai mare de o lună |
| |
| | | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | |
1 |
|
| deductibilitatea cheltuielilor cu achiziţii pentru care nu justifică că au fost efectuate în scopul desfăşurării activităţii (apă minerală, săpun,materiale de curăţenie, electrocasnice, electronice, studii şi documentaţii |
| |
| | | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | |
1 |
|
| deductibilitatea cheltuielilor cu activele cedate |
| |
| | | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | |
1 |
|
| deductibilitatea cheltuielilor cu modernizările care majorează valoarea imobilizării |
| |
| | | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | |
1 |
|
| deductibilitatea cheltuielilor cu prestarile de servicii pentru care nu se justifică cu documente prestarea efectivă şi necesitatea (transport auto şi închierie auto) |
| |
| | | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | |
1 |
|
| deductibilitatea cheltuielilor cu prestarile de servicii (asistenţă juridică) pentru care nu se justifică necesitatea în scopul desfăşurării activităţii |
| |
| | | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | |
1 |
|
| deductibilitatea cheltuielilor cu servicii pentru care nu se justifică cu documente prestarea efectivă (monitorizarea presei audio şi scrise, consultanţă resurse umane, spălare autoturisme, deszăpezire şi combaterea poleiului, decolmatari, intretineri de diguri si drumuri de acces, refacere de coronament si berma, realizarii de platforme betonate, respectiv defrisari si curatiri contracanale de vegetatie, lucrări de refacere şi întreţinere a căilor de acces) |
| |
| | | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | |
1 |
|
| deductiblitatea cheltuielilor cu remuneraţiile managerului, mai mari decât cele prevăzute de lege |
| |
| | | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | |
1 |
|
| împozitarea veniturilor din tarifele de intrare în zonele de agrement pentru terţe persoane |
| |
| | | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | |
1 |
|
| Procedura |
| |
1 |
|
| |
| | | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | |
4 |
|
| |
1 |
|
| ajustarea TVA aferentă imobilelor scoase din patrimoniul Hidroelectrica cu titlu gratuit către consilii judeţene, parohii etc |
| |
| | | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | |
1 |
|
| dreptul de deducere a taxei pe valoarea adăugată aferentă serviciilor pentru care nu se justifică cu documente achiziţia ca fiind efectuată în scopul operaţiunilor taxabile (monitorizarea presei audio şi scrise, abonamente la ziare şi reviste, consultanţă resurse umane, spălare autoturisme, deszăpezire şi combaterea poleiului, decolmatari, intretineri de diguri si drumuri de acces, refacere de coronament si berma, realizarii de platforme betonate, respectiv defrisari si curatiri contracanale de vegetatie, lucrări de refacere şi întreţinere a căilor de acces) |
| |
| | | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | |
1 |
|
| taxare inversa |
| |
| | | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | |
1 |
|
| TVA colectată aferentă cheltuielilor sociale peste limita legală |
| |
| | | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | |
1 |
| HG2139/04PT3 |
| |
1 |
|
| |
1 |
|
| Impozit pe venit |
| |
1 |
|
| stabilirea venitului net din activitati independente |
| |
| | | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | |
19 |
| |
19 |
|
| Directia Generala de Solutionare a Contestatiilor |
| |
1 |
|
| |
1 |
|
| dacă societatea datorează suma respectiva, în condiţiile în care prin contestaţie nu se aduc argumente cu privire la constatări |
| |