| | Locatia | Materia | Organul Constatator | |
7 |
|
| DGRFP Bucuresti |
| |
3 |
|
| |
3 |
|
| activitati de natura barurilor, cluburilor de noapte, discotecilor, cazinourilor si pariurilor sportive - impozitul pe profit minim |
| |
| | | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | |
| | | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | |
| | | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | |
1 |
|
| Procedura |
| |
1 |
|
| |
| | | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | |
3 |
|
| |
1 |
|
| accesorii TVA - mod de calcul |
| |
| | | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | |
1 |
|
| obligatia colectarii tva aferenta unor prestari de servicii efectuate de prestatori din Romania unor firme din UE |
| |
| | | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | |
1 |
|
| verificarea documentelor justificative in vederea rambursarii TVA |
| |
| | | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | |
1 |
|
| DGRFP Iasi |
| |
1 |
|
| |
1 |
|
| impozitarea veniturilor realizate de contribuabili care desfasoara activitati de natura barurilor de noapte, a cluburilor de noapte, a discotecilor si cazinourilor |
| |
| | | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | |
4 |
|
| Directia Generala de Administrare a Marilor Contribuabili |
| |
1 |
|
| |
1 |
|
| deductibilitatea fiscala a cheltuielilor cu servicii de consultanta pentru care nu se face dovada prestarii efective a serviciilor |
| |
| | | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | |
1 |
|
| Procedura |
| |
1 |
|
| |
| | | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | |
2 |
|
| |
1 |
|
| ajustarea TVA dedusă iniţial pentru produse reziduale lipsă în gestiune |
| |
| | | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | |
1 |
|
| exercitarea dreptului de deducere a TVA aferenta serviciilor de consultanta, asistenta de specialitate si management activ, in conditiile in care nu justifica cu documente ca aceste servicii au fost efectiv prestate si utilizate in folosul operatiunilor sale taxabile |
| |
| | | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | |
69 |
|
| Directia Generala de Solutionare a Contestatiilor |
| |
5 |
|
| |
5 |
|
| principiului de drept „accesorium sequitur principale |
| |
| | | | Alte organe | |
| | | | Alte organe | |
| | | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | |
| | | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | |
| | | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | |
4 |
|
| Alte Categorii |
| |
2 |
|
| dacă în cazul organizatorilor de jocuri de noroc veniturile se înregistrează pe baza sumelor încasate de la participanţii la jocuri de noroc sau dacă acestea se înregistrează ca diferenţă între sumele încasate de la participanţii la jocurii de noroc şi contravaloarea premiilor acordate acestora |
| |
| | | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | |
| | | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | |
1 |
|
| dacă în mod corect organele de inspecţie fiscală au stabilit TVA suplimentară de plată prin majorarea veniturilor obţinute din pariuri sportive şi din activitatea de slot-machines, în condiţiile în care societatea nu a înregistrat în contabilitate, în totalitate, veniturile rezultate din activitatea de pariuri şi slot-machine |
| |