| | Locatia | Materia | Organul Constatator | |
2 |
| HG44/04PT111L38 |
| |
1 |
| |
7 |
| HG44/04PT113 |
| |
3 |
| |
8 |
| HG44/04PT113.4 |
| |
19 |
| |
1395 |
| HG44/04PT12 |
| |
19 |
|
| |
67 |
|
| AR |
| |
9 |
|
| |
11 |
|
| ARGES |
| |
110 |
|
| |
20 |
|
| BISTRITA NASAUD |
| |
66 |
|
| |
6 |
|
| BRAILA |
| |
1 |
|
| |
8 |
|
| BUZAU |
| |
1 |
|
| |
31 |
|
| CLUJ |
| |
14 |
|
| |
39 |
|
| DGRFP Bucuresti |
| |
9 |
|
| |
24 |
|
| DGRFP Iasi |
| |
11 |
|
| |
47 |
|
| DGRFP Timisoara |
| |
654 |
|
| Directia Generala de Solutionare a Contestatiilor |
| |
39 |
|
| Accesorii |
| |
3 |
|
| |
11 |
|
| Contributii sociale |
| |
4 |
|
| |
304 |
|
| Impozit pe profit |
| |
8 |
|
| |
25 |
|
| Impozit pe venitul nerezidentilor (conventii de evitare a dublei impuneri) |
| |
1 |
|
| aferente impozitului pe veniturile nerezidentilor nedeclarat si nevirat corect pe luna curenta ca urmare a regularizarilor efectuate de societatea contestatoare prin incalcarea prevederilor legale in vigoare referitoare la corectarea erorilor privind declararea si virarea impozitelor, prin diminuarea diferentei de impozit declarat si virat suplimentar in lunile anterioare |
| |
1 |
|
| aplicarea conventiei de evitare a dublei impuneri in cazul in care platitorul de venit la extern suporta el insusi impozitul pe venit |
| |
1 |
|
| aplicarea conventiei de evitare a dublei impuneri in conditiile in care nu s-a analizat natura veniturilor platite la extern |
| |
1 |
|
| aplicarea conventiei de evitare a dublei impuneri in conditiile in care pentru venituri de natura comisioanelor |
| |
1 |
|
| aplicarea prevederilor convenţiei de evitare a dublei impuneri, în condiţiile în care societatea nu a reţinut la sursă impozitul pe venit datorat de nerezidenţi |
| |
1 |
|
| aplicarea prevederilor convenţiei de evitare a dublei impuneri, în condițiile în care societatea nu a reșinut la sursă impozitul pe venit datorat de nerezidenţi |
| |
1 |
|
| aplicarea prevederilor convenţiilor de evitare a dublei impuneri încheiate de România cu statele de rezidenţă ale beneficiarilor de venit, în condiţiile în care societatea depune în susţinerea contestaţiei traducerea legalizată a certificatelor de rezidenţă fiscală valabile pentru perioada în care au fost efectuate plăţile la extern |
| |
1 |
|
| aplicarea prevederilor convenţiilor de evitare a dublei impuneri încheiate de România cu statele de rezidenţă ale beneficiarilor de venit, în condiţiile în care societatea societatea nu a dovedit cu documente că sunt îndeplinite cerinţele pentru recunoaşterea rezidenţei persoanelor juridice în perioada derulării plăţilor la extern |
| |
2 |
|
| dacă este investită se poate pronunţa asupra legalităţii stabilirii acestui impozit pe veniturile persoanelor nerezidente aferent dobânzilor plătite nerezidenţilor |
| |
1 |
|
| dacă în raport de data începerii inspecţiei fiscale, impozitul a fost stabilit de organele de inspecţie fiscală în afara termenului de prescripţie |
| |
1 |
|
| dacă organele de inspectie fiscală au procedat legal la impozitarea cu 3% a platilor efectuate de societate catre X, in conditiile in care suma pentru dreptul de folosinţa a respectivului program informatic nu reprezintă redeventa, iar prin raportul de inspectie fiscala ce a stat baza emiterii deciziei de impunere nu s-a analizat dacă persoana juridica nerezidenta exercită activitate de afaceri în Romania printr-un sediu permanent |
| |
1 |
|
| dacă pentru plăţile la extern efectuate în perioada X societăţii îi pot fi aplicate prevederile convenţiei de evitare a dublei impuneri încheiate de România cu XYZ în condiţiile în care societatea nu a reţinut, nu a constituit si nu a virat la bugetul de stat impozit pe venitul nerezidenţilor în cotele prevăzute în convenţii |
| |