| | Locatia | Materia | Organul Constatator | |
40 |
| HG44/04PT19.1 |
| |
7 |
|
| |
2 |
|
| Accesorii |
| |
1 |
|
| accesorii aferente tva declarata eronat prin decontul de tva datorate de la data comunicarii deciziei de rambursare |
| |
| | | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | |
1 |
|
| conform principiului "accesorium sequitur principale" |
| |
| | | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | |
5 |
|
| |
1 |
|
| accesorii calculate ca urmare a neachitarii debitelor |
| |
| | | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | |
1 |
|
| colectarea TVA din facturi de stornare si de anulare a documentelor initiale |
| |
| | | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | |
1 |
|
| dacã societatea are drept de deducere pentru taxa pe valoarea adãugatã evidentiatã în facturi fiscale, în conditiile în care societatea nu detine notificãri privind operatiunea de taxare a operatiunilor de închiriere conform prevederilor legale |
| |
| | | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | |
1 |
|
| dacă operaţiunile efectuate de X. constând în punerea la dispoziţia unor terţe persoane juridice dispozitive de echipamente/utilaje, cu titlu gratuit, în scopul producerii de către acestea a pieselor necesare producţiei de autoturisme din gamele Z şi Q, reprezintă operaţiuni asimilate prestării de servicii cu plată, pentru care se colectează taxă pe valoarea adăugată. |
| |
| | | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | |
1 |
|
| TVA aferenta discount-urilor comerciale acordate clientului sau |
| |
| | | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | |
30 |
|
| Directia Generala de Solutionare a Contestatiilor |
| |
5 |
|
| |
2 |
|
| accesorii calculate eronat în condiţiile în care obligaţiile fiscale s+au stins prin compensare din TVA de rambursat |
| |
| | | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | |
| | | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | |
1 |
|
| baza de calcul generată de procedura de stingere aplicată de organul fiscal |
| |
| | | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | |
2 |
|
| principiului de drept „accesorium sequitur principale |
| |
| | | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | |
| | | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | |
5 |
|
| Impozit pe profit |
| |
1 |
|
| dacã în mod legal organele de inspecţie fiscală au stabilit în sarcina societăţii obligaţiile fiscale suplimentare în cuantumul menţionat, în condiţiile în care din instrumentarea speţei nu rezultă dacă sumele plătite de societate persoanelor fizice cu care avea încheiate convenţii civile reprezintă contravaloarea unor prestări de servicii care îşi au izvorul în respectivele convenţii civile sau reprezintă discount-uri acordate în funcţie de volumul vânzărilor |
| |
| | | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | |
1 |
|
| dacã sunt deductibile la calculul profitului impozabil cheltuielile reprezentând servicii de audit facturate de Y, respectiv dacã societatea are drept de deducere a TVA aferentã acestor cheltuieli, constând în auditul pachetului de raportare financiară al societăţii pentru includerea în situaţiile financiare consolidate ale grupului, în condiţiile în care necesitatea achiziţionării acestor servicii în folosul operaţiunilor sale taxabile nu se justifică având în vedere că întocmirea situaţiilor financiare consolidate este obligaţia societăţii-mamă |
| |
| | | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | |
1 |
|
| dacă în mod legal au fost stabilite obligaţii fiscale suplimentare în sarcina contestatoarei, la analizarea preţului de transfer aferent tranzacţiilor dintre societatea contestatoare şi persoanele afiliate organele de inspecţie fiscală folosind altă metodă de comparare decât cea prezentată de societate în dosarul preţurilor de transfer |
| |
| | | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | |
1 |
|
| dacă în mod legal organele de inspecţie fiscală nu au acordat societatii drept de deducere pentru cheltuielile şi taxa pe valoarea adăugată aferente serviciilor de consultanţă, consiliere, configurare administrare şi mentenanţă site, instruire primară utilizatori, facturate de y, respectiv serviciilor de asistenţă pe probleme fiscale, facturate de z, pe considerentul că societatea nu a prezentat documente care să justifice necesitatea şi prestarea efectivă a acestora, în condiţiile în care din documentele anexate la dosarul cauzei se relevă altă situaţie de fapt |
| |
| | | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | |
1 |
|
| dacă obligaţiile fiscale reprezentând impozit pe profit aferent veniturilor din celelalte activităţi ale societăţii (activităţi nonsportive), sunt legal stabilite de organele de inspecţie fiscală în condiţiile în care societatea nu a declarat impozitul pe profit aferent veniturilor şi cheltuielilor aferente asocierii |
| |
| | | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | |
1 |
|
| |
1 |
|
| dacã în mod legal organele de inspecţie fiscală au încadrat sumele acordate de societate colaboratorilor săi cu titlul de “Director” în categoria veniturilor din premii, în condiţiile în care din instrumentarea speţei de către organele de inspecţie fiscală nu se poate stabili că acestea întrunesc elementele definitorii ale veniturilor din premii astfel cum sunt acestea prevăzute în legea fiscală |
| |
| | | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | |
1 |
|
| Impozit pe venitul nerezidentilor (conventii de evitare a dublei impuneri) |
| |
1 |
|
| dacã în mod legal organele de inspecţie fiscală au impozitat la sursă „serviciile artistice” prestate de x, respectiv „sponsorizările” realizate de y, în sarcina societatii, în condiţiile în care din instrumentarea cauzei nu se poate stabili încadrarea sumelor plătite la extern într-o categorie pentru care se prevede obligativitatea reţinerii la sursă a impozitului pe venit |
| |
| | | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | |