| | Locatia | Materia | Organul Constatator | |
6 |
|
| Directia Generala de Solutionare a Contestatiilor |
| |
6 |
|
| |
1 |
|
| colectarea TVA cu cota de 19 % pentru operatiuni ce au regim de taxare cu cota de 9 % sau scutit |
| |
| | | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | |
1 |
|
| colectarea TVA din facturi de stornare si de anulare a documentelor initiale |
| |
| | | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | |
1 |
|
| colectarea TVA pentru operatiuni ce nu au loc pe teritoriul Romaniei |
| |
| | | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | |
1 |
|
| colectarea TVA pentru operatiuni pentru care nu se face dovada ca sunt scutite |
| |
| | | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | |
1 |
|
| dacă în mod legal organele de inspecție fiscală nu au acordat societatii dreptul de deducere a taxei pe valoarea adăugată aferentă facturilor emise de x reprezentând “refacturare cheltuieli”, în condițiile în care aceste cheltuieli au fost refacturate de y către z în baza contractelor de subînchiriere și a actului adițional la acesta, încheiat între cele două părți |
| |
| | | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | |
1 |
|
| dacă societatea beneficiază de exercitarea dreptului de deducere a taxei pe valoarea adăugată aferentă unor achiziţii de bunuri si servicii interne și intracomunitare în condiţiile în care pentru aceste achiziţii societatea deţine facturi în original/duplicate, iar achiziţiile sunt aferente operaţiunilor taxabile |
| |
| | | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | |
2 |
| HG44/04PT1L2 |
| |
2 |
|
| Directia Generala de Solutionare a Contestatiilor |
| |
1 |
|
| Procedura |
| |
1 |
|
| autoritate de lucru judecat |
| |
| | | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | |
1 |
|
| |
1 |
|
| dacă societatea datorează taxa pe valoarea adăugată şi contribuţia pentru finanţarea unor cheltuieli de sănătate pentru băuturile alcoolice din producţia internă, aferente accizelor, în condiţiile în care instanţa a reţinut în sarcina sa ca datorat debitul reprezentând accize |
| |
| | | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | |
32 |
| HG44/04PT1.1 |
| |
1 |
|
| |
1 |
|
| TVA |
| |
1 |
|
| neacordarea dreptului de deducere a tva, in conditiile in care prin contestatia formulata societatea nu aduce argumente de fapt si drept, care sa combata si sa inlature constatarile organelor de inspectie fiscala |
| |
| | | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | |
31 |
|
| Directia Generala de Solutionare a Contestatiilor |
| |
1 |
|
| Accesorii |
| |
1 |
|
| principiului de drept „accesorium sequitur principale |
| |
| | | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | |
1 |
|
| |
1 |
|
| serviciile prestate de către personalul medical pe bază de convenţii civile pot fi considerate activităţi desfăşurate în mod independent în condiţiile în care modul de desfăşurare a activităţii de întregul personal medical îndeplineşte cel puţin unul din criteriile prevăzute de legislaţia aplicabilă pentru a fi reconsiderată ca activitate dependentă, iar prestatorii serviciilor medicale nu au fost înregistraţi din punct de vedere fiscal ca persoane fizice independente |
| |
| | | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | |
3 |
|
| Impozit pe profit |
| |
1 |
|
| cheltuieli nedeductibile stabilite de organele de inspecţie fiscală în condiţiile societatea prin contestaţie, nu aduce niciun argument în susţinerea acestor sume |
| |
| | | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | |
1 |
|
| dacă în mod legal organele de inspecţie fiscală au procedat la majorarea bazei de calcul a impozitului pe profit în condiţiile în care acestea au procedat la reîncadrarea tranzacţiilor în cauză |
| |
| | | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | |
1 |
|
| diminuarea pierderii fiscale cu venituri impozabile în condiţiile în care din constatări nu rezultă cu claritate situaţia de fapt |
| |
| | | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | |
1 |
|
| |
1 |
|
| dacă veniturile realizate de jucătorii de fotbal şi alte categorii de personal în baza convenţiilor civile încheiate cu societatea pot fi încadrate în categoria venituri din activităţi independente aşa cum a procedat contestatoarea sau reprezintă venituri realizate din activităţi dependente în condiţiile în care raporturile dintre personal şi clubul sportiv întrunesc trăsăturile unei activităţi dependente |
| |
| | | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | |
1 |
|
| Impozit pe venitul nerezidentilor (conventii de evitare a dublei impuneri) |
| |