| | Locatia | Materia | Organul Constatator | |
2 |
| HG44/04PT1L2 |
| |
2 |
|
| Directia Generala de Solutionare a Contestatiilor |
| |
1 |
|
| Procedura |
| |
1 |
|
| autoritate de lucru judecat |
| |
| | | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | |
1 |
|
| |
1 |
|
| dacă societatea datorează taxa pe valoarea adăugată şi contribuţia pentru finanţarea unor cheltuieli de sănătate pentru băuturile alcoolice din producţia internă, aferente accizelor, în condiţiile în care instanţa a reţinut în sarcina sa ca datorat debitul reprezentând accize |
| |
| | | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | |
32 |
| HG44/04PT1.1 |
| |
1 |
|
| |
1 |
|
| TVA |
| |
1 |
|
| neacordarea dreptului de deducere a tva, in conditiile in care prin contestatia formulata societatea nu aduce argumente de fapt si drept, care sa combata si sa inlature constatarile organelor de inspectie fiscala |
| |
| | | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | |
31 |
|
| Directia Generala de Solutionare a Contestatiilor |
| |
1 |
|
| Accesorii |
| |
1 |
|
| principiului de drept „accesorium sequitur principale |
| |
| | | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | |
1 |
|
| |
1 |
|
| serviciile prestate de către personalul medical pe bază de convenţii civile pot fi considerate activităţi desfăşurate în mod independent în condiţiile în care modul de desfăşurare a activităţii de întregul personal medical îndeplineşte cel puţin unul din criteriile prevăzute de legislaţia aplicabilă pentru a fi reconsiderată ca activitate dependentă, iar prestatorii serviciilor medicale nu au fost înregistraţi din punct de vedere fiscal ca persoane fizice independente |
| |
| | | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | |
3 |
|
| Impozit pe profit |
| |
1 |
|
| cheltuieli nedeductibile stabilite de organele de inspecţie fiscală în condiţiile societatea prin contestaţie, nu aduce niciun argument în susţinerea acestor sume |
| |
| | | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | |
1 |
|
| dacă în mod legal organele de inspecţie fiscală au procedat la majorarea bazei de calcul a impozitului pe profit în condiţiile în care acestea au procedat la reîncadrarea tranzacţiilor în cauză |
| |
| | | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | |
1 |
|
| diminuarea pierderii fiscale cu venituri impozabile în condiţiile în care din constatări nu rezultă cu claritate situaţia de fapt |
| |
| | | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | |
1 |
|
| |
1 |
|
| dacă veniturile realizate de jucătorii de fotbal şi alte categorii de personal în baza convenţiilor civile încheiate cu societatea pot fi încadrate în categoria venituri din activităţi independente aşa cum a procedat contestatoarea sau reprezintă venituri realizate din activităţi dependente în condiţiile în care raporturile dintre personal şi clubul sportiv întrunesc trăsăturile unei activităţi dependente |
| |
| | | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | |
1 |
|
| Impozit pe venitul nerezidentilor (conventii de evitare a dublei impuneri) |
| |
1 |
|
| legalitatea aplicarii conventiei de evitare a dublei impuneri in conditiile depunerii certificatelor de rezidenta fiscala |
| |
| | | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | |
2 |
|
| |
1 |
|
| contestatie nemotivata |
| |
| | | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | |
1 |
|
| prescriptie |
| |
| | | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | |
22 |
|
| TVA |
| |
1 |
|
| daca institutia datoreaza tva pentru activitatea revistei in conditiile in care a depasit plafonul de scutire de tva si nu s-a inregistrat in scopuri de tva, nu a colectat, nu a evidentiat si nu a virat la bugetul de stat tva. |
| |
| | | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | |
1 |
|
| dacă în mod legal OIF nu au acordat societăţii dreptul de deducere aferentă TVA înscrisă în facturile primite de la procesatori pe considerentul că operaţiunea de procesare, este o prestare de servicii intracomunitară cu locul prestării în Ungaria, în condiţiile în care acestea au procedat la reîncadrarea tranzacţiilor în cauză în temeiul prevederilor stipulate la art.11 din Codul fiscal |
| |
| | | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | |
1 |
|
| dacă în mod legal organele de inspecţie fiscală au stabilit în sarcina persoanei fizice taxa pe valoarea adăugată aferentă tranzacţiilor constând în vânzări de terenuri şi construcţii, în condiţiile în care persoana fizică a prezentat în susţinerea contestaţiei documente care nu au fost avute în vedere de către organele de inspecţie fiscală |
| |
| | | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | |