| | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
1 |
| AG |
| |
1 |
| Agentia Nationala de Administrare Fiscala |
| |
494 |
| ALBA |
| |
949 |
| |
74 |
|
| Accesorii |
| |
1 |
|
| |
39 |
|
| Alte Categorii |
| |
68 |
|
| |
12 |
|
| Datorie vamala |
| |
4 |
|
| accesorii aferente datoriei vamale |
| |
1 |
|
| calculul TVA la valoarea in vama a marfurilor importate |
| |
1 |
|
| dacă pentru declaraţiile vamale de import organele vamale aveau dreptul să stabilească la controlul ulterior diferenţe de plată |
| |
1 |
|
| dacă pentru o datorie vamală stabilită de organele vamale la controlul vamal ulterior, societatea datorează dobânzi şi penalităţi de întârziere calculate din ziua următoare nașterii datoriei vamale sau de la data stabilirii acesteia prin decizie de regularizare. |
| |
1 |
|
| dobânzi compensatorii pentru marfă necomunitară |
| |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul A.N.V | REG CEE 2454/93A519
OVANAF 7982/06A1
LG86/06
OPANAF2906/14PT5.3 | |
1 |
|
| incadrarea marfurilor importate in tariful vamal de import al Romaniei |
| |
2 |
|
| legalitatea si temeinicia retragerii regimului tarifar preferential acordat pentru importul de marfuri efectuat in conditiile in care urmare controlului “a posteriori” initiat de autoritatea vamala romana cu privire la originea marfurilor importate s-a stabilit ca acestea nu pot fi considerate originare din comunitate |
| |
1 |
|
| stabilirea valorii in vama a marfurilor importate |
| |
16 |
|
| Impozit pe dividende |
| |
138 |
|
| |
36 |
|
| Impozit pe venit |
| |
2 |
|
| Impozit pe venitul nerezidentilor (conventii de evitare a dublei impuneri) |
| |
347 |
|
| Procedura |
| |
216 |
|
| |
2183 |
| ARAD |
| |
1423 |
| |
1768 |
| BACAU |
| |
1742 |
| |
1090 |
| BISTRITA NASAUD |
| |
1368 |
| |
1605 |
| BRAILA |
| |
1761 |
| |
3357 |
| BUCURESTI |
| |
1162 |
| |
1 |
| BV |
| |
298 |
| |
619 |
| CARAS SEVERIN |
| |
2041 |
| |
674 |
| CONSTANTA |
| |
378 |
| |
1 |
| CT |
| |
1 |
| |
2246 |
| DGRFP Brasov |
| |
5674 |
| |
4 |
| DGRFP Cluj-Napoca |
| |