| | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
4 |
|
| obligatia colectarii TVA la agentii economici neplatitori de taxa pe valoarea adaugata (societate de asigurari) care depasesc plafonul de scutire si nu depun cerere de luare in evidenta ca platitori de TVA |
| |
3 |
|
| obligatia colectarii TVA aferenta bunurilor lipsa din gestiune sau depreciate calitativ |
| |
1 |
|
| obligatia colectarii TVA aferenta punerii la dispozitie cu titlu gratuit a unui imobil din patrimoniul contestatoarei pentru care s-au efectuat lucrari de modernizare precum si a unor bunuri achizitionate pentru care s-a dedus TVA |
| |
1 |
|
| obligatia colectarii TVA pentru venituri din prestari servicii ce nu au fost facturate beneficiarului |
| |
7 |
|
| obligatia persoanelor fizice, care obtin venituri cu caracter de continuitate din tranzactii imobiliare constand in vanzarea de constructii noi si terenuri construibile, de a se inregistra ca platitor de TVA si de a colecta taxa pe valoarea adaugata aferenta acestor operatiuni, in situatia in care a depasit plafonul de scutire de TVA |
| |
1 |
|
| obligatia virarii la bugetul statului a TVA inscrisa in facturile fiscale de catre o persoana scoasa din evidenta platitorilor de TVA |
| |
8 |
|
| Rambursarea taxei catre persoane impozabile neinregistrate in scopuri de TVA in Romania si rambursarea TVA de catre alte state membre catre persoane impozabile stabilite în Romania |
| |
1 |
|
| rambursarea TVA către o persoana impozabilă neînregistrată şi care nu este obligată să se înregistreze în scopuri de TVA în România în condiţiile în care din documentele existente la dosarul cauzei a rezultat o altă situaţie de fapt decât cea constatată de organele fiscale |
| |
2 |
|
| scutirea de TVA pentru exportul de marfuri in conditiile in care nu se face dovada realitatii si legalitatii achizitionarii bunurilor |
| |
1 |
|
| stabilirea bazei de impozitare a taxei pe valoarea adaugata aferenta tranzactionarii unui imobil |
| |
4 |
|
| stabilirea prin estimare a bazei de impozitare a TVA |
| |
2 |
|
| stabilirea TVA deductibila pe baza pro ratei |
| |
6 |
|
| stabilita suplimentar ca urmare a majorarii bazei impozabile |
| |
1 |
|
| taxa pe valoarea adăugată aferentă achiziţiilor intracomunitare de bunuri înregistrate şi declarate ulterior datei efectuării operaţiunii |
| |
1 |
|
| taxare inversa |
| |
6 |
|
| verificarea documentelor justificative in vederea rambursarii TVA |
| |
1761 |
| Brasov |
| |
3357 |
| |
1162 |
| BUZAU |
| |
1 |
| |
298 |
| CALARASI |
| |
619 |
| |
2041 |
| CLUJ |
| |
674 |
| |
378 |
| COVASNA |
| |
1 |
| |
1 |
| DB |
| |
2246 |
| |
284 |
|
| Accesorii |
| |
3 |
|
| |
51 |
|
| Alte Categorii |
| |
280 |
|
| |
5 |
|
| Datorie vamala |
| |
17 |
|
| |
311 |
|
| Impozit pe profit |
| |
126 |
|
| |
2 |
|
| aplicarea normelor de venit |
| |
1 |
|
| daca in mod corect organele de verificare fiscala au stabilit impozit pe venit aferent perioadei 2011-2013, in conditiile in care, nici pe parcursul verificării fiscale si nici cu ocazia caii administrative de atac, persoana fizica nu a probat sursa fondurilor utilizate. |
| |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | LG571/03A11
LG571/03A48
LG571/03A49
LG571/03A24
LG571/03A41
LG571/03A46 | |
1 |
|
| daca in mod corect organele de verificare fiscala au stabilit impozit pe venit si accesorii aferente pentru perioada 2014-2016, in conditiile in care nici in timpul verificarii fiscale si nici cu ocazia exercitarii caii administrative de atac persoana fizică nu a probat sursa fondurilor utilizate. |
| |
3 |
|
| dacă Agenția Națională de Administrare Fiscală prin Direcția Generală de Soluționare a Contestațiilor, este investită să se pronunțe dacă societatea datorează impozit pe veniturile din salarii şi contribuții sociale aferente sumelor de bani acordate salariatilor angajati pentru a lucra in strainatate, in conditiile in care, din punct de vedere fiscal, aceste sume nu reprezinta indemnizatii de delegare/detasare, fiind in conformitate cu legislatia fiscala din Romania si jurisprudenta Curtii de Justitie a Uniunii Europene, drepturi salariale. |
| |
2 |
|
| dacă în mod corect organele de verificare fiscală au calculat obligații fiscale în cuantumul stabilit prin actul administrativ fiscal contestat, în condițiile în care din documentele aflate la dosarul cauzei și raportat la argumentele contestatarei nu rezultă o altă stare de fapt fiscală decât cea constatată de organele de verificare fiscală. |
| |
1 |
|
| dacă pentru salariile plătite de sediul permanent din Germania al unei societăţi comerciale persoană juridică română plătitorul de venituri salariale avea obligaţia să calculeze, să reţină şi să vireze în România impozit pe venituri din salarii în condiţiile în care salariaţii au fost prezenţi în Germania o perioadă sau perioade care depăşesc în total 183 zile în orice perioadă de 12 luni începând sau sfârşind în anul fiscal vizat, iar remuneraţiile către salariaţi au fost suportate de sediul permanent al persoanei juridice române |
| |
4 |
|
| dacă persoana fizică datorează impozit pe venit în cuantumul stabilit de organele fiscale, în condiţiile în care argumentele prezentate de contestatar nu sunt de natură să infirme constatările organelor fiscale |
| |
6 |
|
| dacă societatea datorează impozitul pe veniturile din salarii şi contribuţiile sociale stabilite suplimentar |
| |