| | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
3 |
|
| desfiintarea deciziei de impunere intrucat din actul administrativ nu rezulta situatia de fapt |
| |
2 |
|
| doua decizii de impunere emise in baza aceluiasi raport de inspectie fiscala |
| |
2 |
|
| efectele unei hotarari definitive si irevocabile asupra unor obligatii de plata care sunt in stransa legatura cu cauza solutionata de instanta |
| |
3 |
|
| emiterea eronata a titlului de creanta |
| |
1 |
|
| incheierea procesului verbal fara respectarea prevederilor legale |
| |
1 |
|
| instituire de masuri asiguratorii |
| |
1 |
|
| intreruperea termenului de prescriptie |
| |
1 |
|
| lipsa temeiului legal din actul constatator |
| |
1 |
|
| masuri stabilite de organele de control ce nu au la baza constatari proprii |
| |
13 |
|
| neanalizarea de catre organele de inspectie fiscala a documentelor prezentate de societate |
| |
2 |
|
| nemotivata, în situatia în care contestatorul nu prezinta argumente de fapt si de drept în sustinerea contestatiei sau argumentele aduse nu sunt incidente cauzei supuse solutionarii |
| |
1 |
|
| persoana juridica radiata anterior emiterii deciziei de solutionare |
| |
1 |
|
| prescriptia dreptului organelor fiscale de a calccula accesorii aferente obligatiilor pentru care societatea a solicitat aplicarea facilitatilor |
| |
3 |
|
| |
9 |
|
| prezentarea de probe noi in sustinerea contestatiei |
| |
5 |
|
| |
3 |
|
| respingerea contestatiei ca fiind fara obiect |
| |
9 |
|
| retinerea gresita a starii de fapt in decizia de impunere precum si incadrarea eronata in temeiul de drept |
| |
13 |
|
| reverificarea unui contribuabil pentru aceleasi obligatii bugetare si aceeasi perioada |
| |
18 |
|
| solutionarea cauzei depinde in tot sau in parte de existenta sau inexistenta unui drept care face obiectul unei alte judecati |
| |
2 |
|
| stabilirea calitatii de titlu de creanta |
| |
11 |
|
| stabilirea de obligatii de plata pe o perioada prescrisa |
| |
1 |
|
| stabilirea de obligatii fiscale in conditiile in care contestatoarea invoca faptul ca dreptul organelor de inspectie fiscala de a stabili impozite si taxe este prescris |
| |
1 |
|
| suma contestata mai mica de 500.000 lei |
| |
8 |
|
| sume contestate care nu au fost individualizate ca obligatie de plata prin actul atacat |
| |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | HG44/04
LG571/03
OG13/95 | |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | OG92/03A106
OG92/03A107
HG1050/04A107.1
LG174/04 | |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | OG92/03A174
OG92/03A175
OG92/03A176 | |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | OG92R/03A177
OG92R/03A116 | |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul A.N.V | OG92R/03A179 | |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | OG92/03A175
OG92/03A176 | |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | LG15/94A11
LG414/02A7
OG92R/03A176 | |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | LG571/03A21
LG571/03A126
LG571/03A127
LG571/03A128
LG571/03A134 | |
37 |
|
| suspendarea executarii actului administrativ fiscal atacat |
| |
12 |
|
| suspendarea solutionarii cauzei pentru exixtenta unui drept supus altei judecati |
| |
8 |
|
| suspendarea solutionarii contestatiei in conditiile in care solutionarea cauzei depinde de existenta sau inexistenta unui drept ce face obiectul altei judecati |
| |
33 |
|
| suspendarea solutionarii contestatiei pana la finalizarea laturii penale |
| |
11 |
|
| suspendarea solutionarii la cererea contribuabilului |
| |
27 |
|
| Regimuri vamale suspensive |
| |
415 |
|
| |
3357 |
| BUCURESTI |
| |
1162 |
| |
1 |
| BV |
| |
298 |
| |
619 |
| CARAS SEVERIN |
| |