| | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
4 |
|
| plata in alt cont bugetar decat cel destinat contributiei |
| |
1 |
|
| scutire de la plata accesoriilor in cazul societatilor aflate in lichidare judiciara |
| |
2 |
|
| sume platite in contul unic |
| |
12 |
|
| |
309 |
|
| Alte Categorii |
| |
25 |
|
| Colectarea creantelor bugetare |
| |
39 |
|
| Contributii sociale |
| |
131 |
|
| |
1 |
|
| Impozit pe dividende |
| |
58 |
|
| |
423 |
|
| Impozit pe venit |
| |
13 |
|
| Impozit pe venitul nerezidentilor (conventii de evitare a dublei impuneri) |
| |
1197 |
|
| Procedura |
| |
1 |
|
| |
41 |
|
| Regimuri vamale suspensive |
| |
497 |
|
| |
1162 |
| BUZAU |
| |
1 |
| |
298 |
| CALARASI |
| |
619 |
| |
2041 |
| CLUJ |
| |
674 |
| |
378 |
| COVASNA |
| |
1 |
| |
1 |
| DB |
| |
2246 |
| |
5674 |
| DGRFP Bucuresti |
| |
1027 |
|
| |
5 |
|
| Accize |
| |
187 |
|
| |
410 |
|
| Contributii sociale |
| |
138 |
|
| |
24 |
|
| accesorii aferente datoriei vamale |
| |
6 |
|
| accesorii la regimul de admitere temporara cu exonerare partiala |
| |
1 |
|
| calculul taxei pe valoarea adaugata la valoarea in vama a marfurilor importate |
| |
3 |
|
| calculul TVA la valoarea in vama a marfurilor importate |
| |
1 |
|
| cursul valutar utilizat la stabilirea drepturilor datorate la incheierea operatiunilor suspensive incepute inainte de data aderarii |
| |
3 |
|
| daca pentru marfurile importate societatea poate beneficia de scutire de taxe vamale si TVA in conditiile in care nu probeaza indeplinirea cerintelor prevazute de actele normative incidente in materie referitoare la scutirile solicitate |
| |
1 |
|
| daca pretinsele deficiente privind desfasurarea controlului vamal si forma deciziei pentru regularizarea situatiei sunt de natura sa atraga nulitatea actului atacat |
| |
6 |
|
| daca produsul importat, se incadreaza in tariful vamal de import al Romaniei la codul tarifar declarat de contestatoare sau la cel constatat de organele vamale |
| |
1 |
|
| dacă majorările aferente obligaţiilor vamale stabilite de controlul ulterior sunt datorate de la data scadenţei obligaţiei principale sau în funcţie de data comunicării actului prin care aceasta a fost individualizată |
| |
2 |
|
| dacă organele vamale aveau dreptul să verifice temeinicia încadrărilor tarifare declarate prin declaraţiile vamale de import în condiţiile în care contestatoarea nu face dovada că respectivele declaraţii vamale de import au mai fost supuse unui alt control vamal |
| |
1 |
|
| dacă organele vamale în mod legal au încheiat din oficiu regimul de perfecţionare activă, în conditiile în care societatea nu justifică prin documente legal întocmite că mărfurile introduse în ţară în regim temporar au făcut obiectul unei declaraţii pentru o noua destinaţie vamală |
| |
2 |
|
| dacă pentru declaraţiile vamale de import organele vamale aveau dreptul să stabilească la controlul ulterior diferenţe de plată |
| |
2 |
|
| dacă produsul importat se incadreaza in tariful vamal de import al Romaniei la codul tarifar declarat de contestatoare sau la cel constatat de organele vamale |
| |