| | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
1 |
|
| lipsa temeiului legal din actul constatator |
| |
1 |
|
| neanalizarea de catre organele de inspectie fiscala a documentelor prezentate de societate |
| |
1 |
|
| neanalizarea de catre organele de inspectie fiscala a dreptului de deducere a TVA aferenta serviciilor achizitionate in functie de gradul de utilizare a acestora la realizarea de operatiuni care dau drept de deducere |
| |
1 |
|
| nepunerea in aplicare a deciziei Ministerului Finantelor Publice |
| |
1 |
|
| obligaţia societăţii de a declara la organele fiscale la termenele legale impozitele şi contribuţiile înregistrate în evidenţa contabilă |
| |
5 |
|
| |
19 |
|
| prezentarea de probe noi in sustinerea contestatiei |
| |
51 |
|
| |
21 |
|
| respingerea contestatiei ca fiind fara obiect |
| |
2 |
|
| retinerea gresita a starii de fapt in decizia de impunere precum si incadrarea eronata in temeiul de drept |
| |
4 |
|
| reverificarea unui contribuabil pentru aceleasi obligatii bugetare si aceeasi perioada |
| |
5 |
|
| solicitarea prin contestatie de dobanzi, onorariu avocat, daune – interese |
| |
4 |
|
| solutionarea cauzei depinde in tot sau in parte de existenta sau inexistenta unui drept care face obiectul unei alte judecati |
| |
1 |
|
| stabilirea calitatii de titlu de creanta |
| |
23 |
|
| stabilirea de obligatii de plata pe o perioada prescrisa |
| |
15 |
|
| stabilirea de obligatii fiscale in conditiile in care contestatoarea invoca faptul ca dreptul organelor de inspectie fiscala de a stabili impozite si taxe este prescris |
| |
4 |
|
| suma contestata nu a fost individualizata ca obligatie de plata prin titlul de creanta |
| |
6 |
|
| sume contestate care nu au fost individualizate ca obligatie de plata prin actul atacat |
| |
14 |
|
| suspendarea executarii actului administrativ fiscal atacat |
| |
15 |
|
| suspendarea solutionarii cauzei pentru exixtenta unui drept supus altei judecati |
| |
10 |
|
| suspendarea solutionarii contestatiei pana la finalizarea laturii penale |
| |
1 |
|
| |
41 |
|
| Regimuri vamale suspensive |
| |
497 |
|
| |
1162 |
| BUZAU |
| |
1 |
| |
298 |
| CALARASI |
| |
619 |
| |
2041 |
| CLUJ |
| |
674 |
| |
378 |
| COVASNA |
| |
1 |
| |
1 |
| DB |
| |
2246 |
| |
5674 |
| DGRFP Bucuresti |
| |
4 |
| |
170 |
| DGRFP Craiova |
| |
219 |
| |
9 |
|
| Accesorii |
| |
11 |
|
| |
1 |
|
| aferente cheltuielilor cu primele de asigurare achitate de angajator in numele angajatului |
| |
1 |
|
| aferente veniturilor din activităţi independente |
| |
1 |
|
| calcularea contributiilor sociale in functie de calificarea corecta a naturii relatiilor contractuale, respectiv raporturi de munca sau civile de prestari servicii |
| |
1 |
|
| C.A.S.S. asupra venitului realizat de membrii unei asociatii familiale |
| |
1 |
|
| daca societatea datoreaza impozit pe veniturile din salarii si asimilate salariilor si contributii sociale aferente sumelor acordate angajatilor trimisi sa isi desfasoare activitatea in strainatate, sub denumirea de indemnizatii de delegare (diurna), in conditiile in care sumele au fost achitate pentru activitatile desfasurate in functie de numărul de zile lucrate efectiv, conform atributiilor de serviciu pentru care salariatul a fost angajat. |
| |