| | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
1 |
|
| neanalizarea de catre organele de inspectie fiscala a documentelor prezentate de societate |
| |
1 |
|
| neanalizarea de catre organele de inspectie fiscala a dreptului de deducere a TVA aferenta serviciilor achizitionate in functie de gradul de utilizare a acestora la realizarea de operatiuni care dau drept de deducere |
| |
1 |
|
| nepunerea in aplicare a deciziei Ministerului Finantelor Publice |
| |
1 |
|
| obligaţia societăţii de a declara la organele fiscale la termenele legale impozitele şi contribuţiile înregistrate în evidenţa contabilă |
| |
5 |
|
| prescriptie |
| |
19 |
|
| prezentarea de probe noi in sustinerea contestatiei |
| |
51 |
|
| renuntare la contestatie |
| |
21 |
|
| respingerea contestatiei ca fiind fara obiect |
| |
2 |
|
| retinerea gresita a starii de fapt in decizia de impunere precum si incadrarea eronata in temeiul de drept |
| |
4 |
|
| reverificarea unui contribuabil pentru aceleasi obligatii bugetare si aceeasi perioada |
| |
5 |
|
| solicitarea prin contestatie de dobanzi, onorariu avocat, daune – interese |
| |
4 |
|
| solutionarea cauzei depinde in tot sau in parte de existenta sau inexistenta unui drept care face obiectul unei alte judecati |
| |
1 |
|
| stabilirea calitatii de titlu de creanta |
| |
23 |
|
| stabilirea de obligatii de plata pe o perioada prescrisa |
| |
15 |
|
| stabilirea de obligatii fiscale in conditiile in care contestatoarea invoca faptul ca dreptul organelor de inspectie fiscala de a stabili impozite si taxe este prescris |
| |
4 |
|
| suma contestata nu a fost individualizata ca obligatie de plata prin titlul de creanta |
| |
6 |
|
| sume contestate care nu au fost individualizate ca obligatie de plata prin actul atacat |
| |
14 |
|
| suspendarea executarii actului administrativ fiscal atacat |
| |
15 |
|
| suspendarea solutionarii cauzei pentru exixtenta unui drept supus altei judecati |
| |
10 |
|
| suspendarea solutionarii contestatiei pana la finalizarea laturii penale |
| |
1 |
|
| Redeventa miniera |
| |
41 |
|
| Regimuri vamale suspensive |
| |
497 |
|
| TVA |
| |
1162 |
| |
1 |
| BV |
| |
298 |
| |
619 |
| CARAS SEVERIN |
| |
2041 |
| |
674 |
| CONSTANTA |
| |
378 |
| |
1 |
| CT |
| |
1 |
| |
2246 |
| DGRFP Brasov |
| |
5674 |
| |
4 |
| DGRFP Cluj-Napoca |
| |
170 |
| |
45 |
|
| Accesorii |
| |
1 |
|
| |
7 |
|
| Contributii sociale |
| |
1 |
|
| |
18 |
|
| Impozit pe profit |
| |
2 |
|
| cheltuieli inregistrate in baza unor documente ce nu indeplinesc calitatea de document justificativ potrivit Legii contabilitatii |
| |
3 |
|
| cheltuieli nedeductibile stabilite de organele de inspecţie fiscală în condiţiile societatea prin contestaţie, nu aduce niciun argument în susţinerea acestor sume |
| |
1 |
|
| daca in mod legal organele de inspectie fiscala au reintregit veniturile impozabile, prin reincadrarea operatiunilor in conditiile in care documentele si argumentele prezentate in sustinerea contestatiei nu sunt de natura sa modifice constatarile din raportul de inspectie fiscala |
| |
1 |
|
| dacă au stabilit impozit pe profit suplimentar de plată şi accesorii aferente, în condiţiile în care societatea a efectuat tranzacţii comerciale |
| |