| ![](/icons/ecblank.gif) | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
15 |
|
![](/icons/ecblank.gif) ![Show details for retragerea preferintelor tarifare initial acordate](/icons/expand.gif) | retragerea preferintelor tarifare initial acordate |
| |
31 |
|
![](/icons/ecblank.gif) ![Show details for stabilirea valorii in vama a marfurilor importate](/icons/expand.gif) ![](/icons/ecblank.gif) | stabilirea valorii in vama a marfurilor importate![](/icons/ecblank.gif) |
| ![](/icons/ecblank.gif) |
2 |
|
![](/icons/ecblank.gif) ![Show details for stingerea datoriei vamale urmare distrugerii sau pierderii, datorita fortei majore sau cazului fortuit](/icons/expand.gif) | stingerea datoriei vamale urmare distrugerii sau pierderii, datorita fortei majore sau cazului fortuit |
| |
2 |
|
| ![](/icons/ecblank.gif) |
1 |
|
![Show details for Impozit pe dividende](/icons/expand.gif) | Impozit pe dividende |
| |
58 |
|
| ![](/icons/ecblank.gif) |
423 |
|
![Show details for Impozit pe venit](/icons/expand.gif) | Impozit pe venit |
| |
13 |
|
![Show details for Impozit pe venitul nerezidentilor (conventii de evitare a dublei impuneri)](/icons/expand.gif) ![](/icons/ecblank.gif) | Impozit pe venitul nerezidentilor (conventii de evitare a dublei impuneri) ![](/icons/ecblank.gif) |
| ![](/icons/ecblank.gif) |
1197 |
|
![Show details for Procedura](/icons/expand.gif) | Procedura |
| |
1 |
|
| ![](/icons/ecblank.gif) |
41 |
|
![Show details for Regimuri vamale suspensive](/icons/expand.gif) | Regimuri vamale suspensive |
| |
497 |
|
| ![](/icons/ecblank.gif) |
1162 |
![Show details for BUZAU](/icons/expand.gif) | BUZAU |
| |
1 |
| ![](/icons/ecblank.gif) |
298 |
![Show details for CALARASI](/icons/expand.gif) | CALARASI |
| |
619 |
| ![](/icons/ecblank.gif) |
2041 |
![Show details for CLUJ](/icons/expand.gif) | CLUJ |
| |
674 |
| ![](/icons/ecblank.gif) |
378 |
![Show details for COVASNA](/icons/expand.gif) | COVASNA |
| |
1 |
| ![](/icons/ecblank.gif) |
1 |
![Show details for DB](/icons/expand.gif) | DB |
| |
2246 |
| ![](/icons/ecblank.gif) |
5674 |
![Show details for DGRFP Bucuresti](/icons/expand.gif) | DGRFP Bucuresti |
| |
4 |
| ![](/icons/ecblank.gif) |
170 |
![Show details for DGRFP Craiova](/icons/expand.gif) | DGRFP Craiova |
| |
219 |
| ![](/icons/ecblank.gif) |
1176 |
![Show details for DGRFP Iasi](/icons/expand.gif) | DGRFP Iasi |
| |
1020 |
| ![](/icons/ecblank.gif) |
3787 |
![Hide details for DGRFP Timisoara](/icons/collapse.gif) | DGRFP Timisoara |
| |
415 |
|
| ![](/icons/ecblank.gif) |
14 |
|
![Show details for Accize](/icons/expand.gif) | Accize |
| |
872 |
|
| ![](/icons/ecblank.gif) |
1 |
|
![Show details for Colectarea creantelor bugetare](/icons/expand.gif) | Colectarea creantelor bugetare |
| |
230 |
|
| ![](/icons/ecblank.gif) |
99 |
|
![Show details for Datorie vamala](/icons/expand.gif) | Datorie vamala |
| |
24 |
|
| ![](/icons/ecblank.gif) |
298 |
|
![Show details for Impozit pe profit](/icons/expand.gif) | Impozit pe profit |
| |
185 |
|
| ![](/icons/ecblank.gif) |
1 |
|
![](/icons/ecblank.gif) ![Show details for aplicarea normelor de venit](/icons/expand.gif) | aplicarea normelor de venit |
| |
2 |
|
![](/icons/ecblank.gif) ![Show details for dacă în mod corect organele de verificare fiscală au calculat obligații fiscale în cuantumul stabilit pri](/icons/expand.gif) ![](/icons/ecblank.gif) | dacă în mod corect organele de verificare fiscală au calculat obligații fiscale în cuantumul stabilit prin actul administrativ fiscal contestat, în condițiile în care din documentele aflate la dosarul cauzei și raportat la argumentele contestatarei nu rezultă o altă stare de fapt fiscală decât cea constatată de organele de verificare fiscală.![](/icons/ecblank.gif) |
| ![](/icons/ecblank.gif) |
6 |
|
![](/icons/ecblank.gif) ![Show details for dacă persoana fizică datorează impozit pe venit în cuantumul stabilit de organele fiscale, în condiţiile](/icons/expand.gif) | dacă persoana fizică datorează impozit pe venit în cuantumul stabilit de organele fiscale, în condiţiile în care argumentele prezentate de contestatar nu sunt de natură să infirme constatările organelor fiscale |
| |
3 |
|
![](/icons/ecblank.gif) ![Show details for dacă sumele plătite salariaților în străinătate sub denumirea de diurnă se includ în categoria venitur](/icons/expand.gif) ![](/icons/ecblank.gif) | dacă sumele plătite salariaților în străinătate sub denumirea de diurnă se includ în categoria veniturilor de natură salarială![](/icons/ecblank.gif) |
| ![](/icons/ecblank.gif) |
16 |
|
![](/icons/ecblank.gif) ![Hide details for deductibilitatea cheltuielilor](/icons/collapse.gif) | deductibilitatea cheltuielilor |
| |
![](/icons/ecblank.gif) | ![](/icons/ecblank.gif) | ![](/icons/ecblank.gif) | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | HG1050/04
LG571/03A48
HG44/04
OG92R/03A43
OG92R/03A46
OG92R/03A85
OG92R/03A91
OG92R/03A104
OG92R/03A106
OG92R/03A205 | ![](/icons/ecblank.gif) |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | LG571R/03
HG44/04PT45
OG92R/03A65
OG92R/03A206 | ![](/icons/ecblank.gif) |