| | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
1 |
|
| deductibilitatea fiscala a cheltuielilor de protocol si publicitate ce depasesc limitele admise de lege |
| |
1 |
|
| deductibilitatea fiscala a cheltuielilor efectuate in legatura cu mijloacele fixe amortizabile |
| |
1 |
|
| deductibilitatea fiscala a cheltuielilor efectuate pentru lucrari de reparatii si investitii asupra mijloacelor fixe |
| |
1 |
|
| deductibilitatea fiscala a cheltuielilor inregistrate in contabilitate fara a avea la baza documente justificative |
| |
1 |
|
| deductibilitatea fiscala a cheltuielilor rezultate la scoaterea din evidenta a creantelor neincasate |
| |
1 |
|
| estimarea impozitului pe profit aferent facturilor lipsa |
| |
1 |
|
| estimarea veniturilor impozabile |
| |
1 |
|
| modul de calcul a impozitului pe profit in cazul diminuarii veniturilor prin diverse metode |
| |
4 |
|
| modul de calcul al impozitului |
| |
1 |
|
| modul de calcul al impozitului pe profit in cazul aplicarii anumitor scutiri |
| |
1 |
|
| neanalizarea de OIF a documentelor prezentate de societate |
| |
1 |
|
| platitori de impozit pe profit ca urmare a neindeplinirii conditiilor pentru a fi microintreprindere |
| |
1 |
|
| tratamentul fiscal al contractelor de leasing |
| |
423 |
|
| |
13 |
|
| Impozit pe venitul nerezidentilor (conventii de evitare a dublei impuneri) |
| |
1197 |
|
| |
1 |
|
| Redeventa miniera |
| |
41 |
|
| Regimuri vamale suspensive |
| |
497 |
|
| TVA |
| |
1162 |
| |
1 |
| BV |
| |
298 |
| |
619 |
| CARAS SEVERIN |
| |
2041 |
| |
674 |
| CONSTANTA |
| |
378 |
| |
1 |
| CT |
| |
1 |
| |
2246 |
| DGRFP Brasov |
| |
5674 |
| |
4 |
| DGRFP Cluj-Napoca |
| |
170 |
| |
219 |
| DGRFP Galati |
| |
9 |
|
| |
11 |
|
| Contributii sociale |
| |
1 |
|
| aferente cheltuielilor cu primele de asigurare achitate de angajator in numele angajatului |
| |
1 |
|
| aferente veniturilor din activităţi independente |
| |
1 |
|
| calcularea contributiilor sociale in functie de calificarea corecta a naturii relatiilor contractuale, respectiv raporturi de munca sau civile de prestari servicii |
| |
1 |
|
| C.A.S.S. asupra venitului realizat de membrii unei asociatii familiale |
| |
1 |
|
| daca societatea datoreaza impozit pe veniturile din salarii si asimilate salariilor si contributii sociale aferente sumelor acordate angajatilor trimisi sa isi desfasoare activitatea in strainatate, sub denumirea de indemnizatii de delegare (diurna), in conditiile in care sumele au fost achitate pentru activitatile desfasurate in functie de numărul de zile lucrate efectiv, conform atributiilor de serviciu pentru care salariatul a fost angajat. |
| |
1 |
|
| dacă în mod legal organele de inspecţie fiscală au încadrat aceste venituri în categoria veniturilor de natură salarială în condiţiile în care raporturile dintre societate şi beneficiarii de venituri întrunesc trasăturile unor activităţi dependente |
| |
1 |
|
| dacă sociectatea datorează în mod legal debitele cu titlu de contribuții sociale aferente sumelor plătite salariaților în....sub denumirea de indemnizații de detașare în condițiile în care aceste sume achitate salariaţilor se includ în categoria veniturilor de natură salarială |
| |
1 |
|
| dacă societatea datorează contribuţiile stabilite în sarcina acesteia, în condiţiile în care, în perioada verificată, nu a declarat contribuţiile datorate, iar argumentele prezentate nu sunt de natură să infirme constatările organelor de inspecţie fiscală |
| |
1 |
|
| dacă societatea datorează impozit pe veniturile din salarii şi contribuții sociale aferente sumelor plătite salariaților care au fost trimişi să lucreze în strainatate, in condițiile in care din instrumentarea speţei rezultă că sumele achitate salariaților detașați cu titlu de diurnă sunt venituri de natură salarială/asimilate salariilor. |
| |
1 |
|
| dacă societatea datorează obligațiile, în condițiile în care tichetele cadou acordate tuturor angajațiilor nu se încadrează în categoria cheltuielilor sociale |
| |