| | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
5 |
|
| rambursarea TVA pentru persoane impozabile care nu au realizat operatiuni taxabile |
| |
1 |
|
| regularizarea TVA deductibila in conditiile vanzarii marfurilor sub pretul de achizitie |
| |
1 |
|
| stabilirea bazei de impozitare a taxei pe valoarea adaugata aferenta tranzactionarii unui imobil |
| |
3 |
|
| stabilirea bazei de impozitare a TVA - modul de calcul |
| |
1 |
|
| stabilirea bazei de impozitare a TVA aferenta tranzactionarii unui imobil |
| |
1 |
|
| stabilirea prin estimare a bazei de impozitare a TVA |
| |
1 |
|
| stabilirea TVA deductibila pe baza pro ratei |
| |
10 |
|
| stabilita suplimentar ca urmare a majorarii bazei impozabile |
| |
1 |
|
| taxa pe valoarea adăugată aferentă achiziţiilor intracomunitare de bunuri înregistrate şi declarate ulterior datei efectuării operaţiunii |
| |
2 |
|
| TVA - justificarea dreptului de deducere a TVA pentru importul de bunuri |
| |
1 |
|
| TVA colectata aferenta depasirii limitelor legale la cheltuieli de protocol |
| |
1 |
|
| TVA deductibila aferenta inscrisa in bonuri fiscale prin care au fost achizitionati carburanti auto |
| |
1 |
|
| TVA nedeductibilă aferentă facturilor emise de un contribuabil inactiv |
| |
1 |
|
| utilizarea temporara a bunurilor care fac parte din activele unei persoane impozabile in scopuri care nu au legatura cu activitatea sa economica sau pentru a fi puse la dispozitie in mod gratuit altor persoane in conditiile in care a dedus tva la achizitii |
| |
19 |
|
| verificarea documentelor justificative in vederea rambursarii TVA |
| |
1 |
| |
298 |
| CALARASI |
| |
619 |
| |
2041 |
| CLUJ |
| |
674 |
| |
378 |
| COVASNA |
| |
1 |
| |
1 |
| DB |
| |
2246 |
| |
5674 |
| DGRFP Bucuresti |
| |
4 |
| |
170 |
| DGRFP Craiova |
| |
219 |
| |
9 |
|
| Accesorii |
| |
11 |
|
| |
1 |
|
| aferente cheltuielilor cu primele de asigurare achitate de angajator in numele angajatului |
| |
1 |
|
| aferente veniturilor din activităţi independente |
| |
1 |
|
| calcularea contributiilor sociale in functie de calificarea corecta a naturii relatiilor contractuale, respectiv raporturi de munca sau civile de prestari servicii |
| |
1 |
|
| C.A.S.S. asupra venitului realizat de membrii unei asociatii familiale |
| |
1 |
|
| daca societatea datoreaza impozit pe veniturile din salarii si asimilate salariilor si contributii sociale aferente sumelor acordate angajatilor trimisi sa isi desfasoare activitatea in strainatate, sub denumirea de indemnizatii de delegare (diurna), in conditiile in care sumele au fost achitate pentru activitatile desfasurate in functie de numărul de zile lucrate efectiv, conform atributiilor de serviciu pentru care salariatul a fost angajat. |
| |
1 |
|
| dacă în mod legal organele de inspecţie fiscală au încadrat aceste venituri în categoria veniturilor de natură salarială în condiţiile în care raporturile dintre societate şi beneficiarii de venituri întrunesc trasăturile unor activităţi dependente |
| |
1 |
|
| dacă sociectatea datorează în mod legal debitele cu titlu de contribuții sociale aferente sumelor plătite salariaților în....sub denumirea de indemnizații de detașare în condițiile în care aceste sume achitate salariaţilor se includ în categoria veniturilor de natură salarială |
| |
1 |
|
| dacă societatea datorează contribuţiile stabilite în sarcina acesteia, în condiţiile în care, în perioada verificată, nu a declarat contribuţiile datorate, iar argumentele prezentate nu sunt de natură să infirme constatările organelor de inspecţie fiscală |
| |
1 |
|
| dacă societatea datorează impozit pe veniturile din salarii şi contribuții sociale aferente sumelor plătite salariaților care au fost trimişi să lucreze în strainatate, in condițiile in care din instrumentarea speţei rezultă că sumele achitate salariaților detașați cu titlu de diurnă sunt venituri de natură salarială/asimilate salariilor. |
| |
1 |
|
| dacă societatea datorează obligațiile, în condițiile în care tichetele cadou acordate tuturor angajațiilor nu se încadrează în categoria cheltuielilor sociale |
| |
1 |
|
| mod de calcul |
| |
4 |
|
| |
57 |
|
| Impozit pe profit |
| |
7 |
|
| |
58 |
|
| Procedura |
| |