| | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
1 |
|
| regularizarea TVA deductibila in conditiile vanzarii marfurilor sub pretul de achizitie |
| |
1 |
|
| stabilirea bazei de impozitare a taxei pe valoarea adaugata aferenta tranzactionarii unui imobil |
| |
3 |
|
| stabilirea bazei de impozitare a TVA - modul de calcul |
| |
1 |
|
| stabilirea bazei de impozitare a TVA aferenta tranzactionarii unui imobil |
| |
1 |
|
| stabilirea prin estimare a bazei de impozitare a TVA |
| |
1 |
|
| stabilirea TVA deductibila pe baza pro ratei |
| |
10 |
|
| stabilita suplimentar ca urmare a majorarii bazei impozabile |
| |
1 |
|
| taxa pe valoarea adăugată aferentă achiziţiilor intracomunitare de bunuri înregistrate şi declarate ulterior datei efectuării operaţiunii |
| |
2 |
|
| TVA - justificarea dreptului de deducere a TVA pentru importul de bunuri |
| |
1 |
|
| TVA colectata aferenta depasirii limitelor legale la cheltuieli de protocol |
| |
1 |
|
| TVA deductibila aferenta inscrisa in bonuri fiscale prin care au fost achizitionati carburanti auto |
| |
1 |
|
| TVA nedeductibilă aferentă facturilor emise de un contribuabil inactiv |
| |
1 |
|
| utilizarea temporara a bunurilor care fac parte din activele unei persoane impozabile in scopuri care nu au legatura cu activitatea sa economica sau pentru a fi puse la dispozitie in mod gratuit altor persoane in conditiile in care a dedus tva la achizitii |
| |
19 |
|
| verificarea documentelor justificative in vederea rambursarii TVA |
| |
1 |
| BV |
| |
298 |
| |
619 |
| CARAS SEVERIN |
| |
2041 |
| |
674 |
| CONSTANTA |
| |
378 |
| |
1 |
| CT |
| |
1 |
| |
2246 |
| DGRFP Brasov |
| |
5674 |
| |
4 |
| DGRFP Cluj-Napoca |
| |
170 |
| |
219 |
| DGRFP Galati |
| |
9 |
|
| |
11 |
|
| Contributii sociale |
| |
4 |
|
| |
57 |
|
| Impozit pe profit |
| |
7 |
|
| |
58 |
|
| Procedura |
| |
73 |
|
| |
2 |
|
| accesorii calculate ca urmare a neachitarii debitelor |
| |
1 |
|
| aferenta operatiunilor de leasing |
| |
1 |
|
| ajustare TVA, in conditiile in care nu au fost prezentate documente din care sa rezulte faptul ca deteriorarile au avut cauze fizice si/sau naturale, neimputabile, de natura bunurilor expirate/alterate sau degradate fizic |
| |
2 |
|
| aplicarea masurilor de simplificare, respectiv taxare inversa |
| |
1 |
|
| asupra deductibilităţii taxei pe valoarea adăugată aferentă unor facturi de avans, neachitate de contestatară şi ulterior stornate, în condiţiile în care societatea nu face dovada că operaţiunile au avut un scop economic |
| |
1 |
|
| cheltuieli pentru care s-a efectuat reîncadrarea tranzacţiilor |
| |
1 |
|
| colectarea tva aferenta bunurilor constatate lipsa in gestiune |
| |
1 |
|
| colectarea TVA aferentă veniturilor nefacturate |
| |
1 |
|
| colectata in cazul refacturarii unor servicii prestate de diversi furnizori |
| |
1 |
|
| competenta de solutionare a dispozitiei privind masurile ce nu se refera la stabilirea de obligatii fiscale precum si accesorii ale acestora, ci la masuri in sarcina contribuabilului, neavand caracterul unui titlu de creanta fiscala |
| |
1 |
|
| contestaţia poate fi respinsă ca neîntemeiată, în situaţia în care argumentele de fapt şi de drept prezente în susţinerea contestaţiei nu sunt de natură să modifice cele dispuse prin actul administrativ fiscal atacat |
| |