| | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
1 |
|
| deductibilitatea fiscală a cheltuielilor cu amortizarea unui mijloc fix în condiţiile în care nu s-a făcut dovada existenţei faptice în patrimoniu a acestui mijloc fix |
| |
1 |
|
| deductibilitatea fiscală a cheltuielilor de consultanţă pentru afaceri si management |
| |
1 |
|
| deductibilitatea fiscală a cheltuielilor privind mărfurile achiziţionate de la un contribuabil inactiv |
| |
1 |
|
| deductibilitatea unor cheltuieli ce nu au la baza documente justificative potrivit legii |
| |
1 |
|
| diminuarea pierderii fiscale cu venituri impozabile în condiţiile în care din constatări nu rezultă cu claritate situaţia de fapt |
| |
1 |
|
| estimarea impozitului pe profit aferent facturilor lipsa |
| |
2 |
|
| estimarea veniturilor impozabile |
| |
1 |
|
| impozitarea veniturilor din facturi fiscale neevidentiate |
| |
15 |
|
| modul de calcul a impozitului pe profit in cazul diminuarii veniturilor prin diverse metode |
| |
11 |
|
| modul de calcul al impozitului |
| |
4 |
|
| modul de calcul al impozitului pe profit in conditiile in care ulterior organele de inspectie fiscala au constatat ca acesta s-a calculat eronat |
| |
2 |
|
| stabilirea profitului impozabil aferent activitatii economice, in cazul asociatiilor si fundatiilor |
| |
76 |
|
| Impozit pe venit |
| |
1 |
|
| Impozit pe venitul nerezidentilor (conventii de evitare a dublei impuneri) |
| |
6 |
|
| Inlesniri la plata |
| |
288 |
|
| |
5 |
|
| Regimuri vamale suspensive |
| |
227 |
|
| |
1 |
| BV |
| |
298 |
| |
619 |
| CARAS SEVERIN |
| |
2041 |
| |
674 |
| CONSTANTA |
| |
378 |
| |
1 |
| CT |
| |
1 |
| |
2246 |
| DGRFP Brasov |
| |
5674 |
| |
1027 |
|
| Accesorii |
| |
5 |
|
| |
187 |
|
| Alte Categorii |
| |
410 |
|
| |
138 |
|
| Datorie vamala |
| |
24 |
|
| accesorii aferente datoriei vamale |
| |
6 |
|
| accesorii la regimul de admitere temporara cu exonerare partiala |
| |
1 |
|
| calculul taxei pe valoarea adaugata la valoarea in vama a marfurilor importate |
| |
3 |
|
| calculul TVA la valoarea in vama a marfurilor importate |
| |
1 |
|
| cursul valutar utilizat la stabilirea drepturilor datorate la incheierea operatiunilor suspensive incepute inainte de data aderarii |
| |
3 |
|
| daca pentru marfurile importate societatea poate beneficia de scutire de taxe vamale si TVA in conditiile in care nu probeaza indeplinirea cerintelor prevazute de actele normative incidente in materie referitoare la scutirile solicitate |
| |
1 |
|
| daca pretinsele deficiente privind desfasurarea controlului vamal si forma deciziei pentru regularizarea situatiei sunt de natura sa atraga nulitatea actului atacat |
| |
6 |
|
| daca produsul importat, se incadreaza in tariful vamal de import al Romaniei la codul tarifar declarat de contestatoare sau la cel constatat de organele vamale |
| |
1 |
|
| dacă majorările aferente obligaţiilor vamale stabilite de controlul ulterior sunt datorate de la data scadenţei obligaţiei principale sau în funcţie de data comunicării actului prin care aceasta a fost individualizată |
| |
2 |
|
| dacă organele vamale aveau dreptul să verifice temeinicia încadrărilor tarifare declarate prin declaraţiile vamale de import în condiţiile în care contestatoarea nu face dovada că respectivele declaraţii vamale de import au mai fost supuse unui alt control vamal |
| |
1 |
|
| dacă organele vamale în mod legal au încheiat din oficiu regimul de perfecţionare activă, în conditiile în care societatea nu justifică prin documente legal întocmite că mărfurile introduse în ţară în regim temporar au făcut obiectul unei declaraţii pentru o noua destinaţie vamală |
| |
2 |
|
| dacă pentru declaraţiile vamale de import organele vamale aveau dreptul să stabilească la controlul ulterior diferenţe de plată |
| |