| | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
2 |
|
| contestatie prematur formulata |
| |
1 |
|
| contestatoarea nu aduce argumente in sustinerea cauzei |
| |
3 |
|
| desfiintarea deciziei de impunere |
| |
2 |
|
| desfiintarea deciziei de impunere intrucat din actul administrativ nu rezulta situatia de fapt |
| |
1 |
|
| neanalizarea de catre organele de inspectie fiscala a documentelor prezentate de societate |
| |
3 |
|
| prezentarea de probe noi in sustinerea contestatiei |
| |
6 |
|
| renuntare la contestatie |
| |
2 |
|
| respingerea contestatiei ca fiind fara obiect |
| |
1 |
|
| retinerea gresita a starii de fapt in decizia de impunere precum si incadrarea eronata in temeiul de drept |
| |
1 |
|
| reverificarea unui contribuabil pentru aceleasi obligatii bugetare si aceeasi perioada |
| |
1 |
|
| solutionarea cauzei depinde in tot sau in parte de existenta sau inexistenta unui drept care face obiectul unei alte judecati |
| |
3 |
|
| suspendarea executarii actului administrativ fiscal atacat |
| |
3 |
|
| suspendarea solutionarii contestatiei pana la finalizarea laturii penale |
| |
2 |
|
| Regimuri vamale suspensive |
| |
78 |
|
| TVA |
| |
619 |
| |
2041 |
| CLUJ |
| |
674 |
| |
378 |
| COVASNA |
| |
1 |
| |
1 |
| DB |
| |
2246 |
| |
5674 |
| DGRFP Bucuresti |
| |
4 |
| |
170 |
| DGRFP Craiova |
| |
45 |
|
| |
1 |
|
| Alte Categorii |
| |
7 |
|
| |
1 |
|
| Impozit pe dividende |
| |
18 |
|
| |
15 |
|
| Impozit pe venit |
| |
48 |
|
| |
35 |
|
| TVA |
| |
2 |
|
| accesorii calculate ca urmare a neachitarii debitelor |
| |
2 |
|
| aferenta cheltuielilor nedeductibile din punct de vedere fiscal |
| |
2 |
|
| ajustarea tva aferenta unei achizitii in conditiile in care aceasta nu a fost utilizata pentru realizarea de operatiuni taxabile |
| |
1 |
|
| aplicarea cotei de TVA prin procedeul sutei marite |
| |
1 |
|
| baza impozabila stabilita suplimentar prin estimare, aferenta activitatilor generatoare de venituri desfasurate in agricultura |
| |
1 |
|
| calculul accesoriilor aferente TVA inregistrata intre data depasirii planfonului de impozitare si data inregistrarii ca platitor de TVA |
| |
1 |
|
| colectarea tva aferenta facturilor neinregistrate in contabilitate si care nu au fost anulate |
| |
1 |
|
| contestaţia poate fi respinsă ca neîntemeiată, în situaţia în care argumentele de fapt şi de drept prezente în susţinerea contestaţiei nu sunt de natură să modifice cele dispuse prin actul administrativ fiscal atacat |
| |
1 |
|
| daca datorează taxa pe valoarea adăugată stabilită suplimentar în condiţiile în care argumentele şi documentele depuse de societate în susţinerea contestaţiei nu sunt de natură să modifice constatările organelor de inspecţie fiscală |
| |
2 |
|
| daca in mod legal organele de inspectie fiscala au respins la rambursare TVA aferenta unor achizitii de bunuri si servicii, in conditiile in care societatea nu justifica faptul ca achiziile respective au fost efectuate in scopul operatiunilor sale taxabile |
| |
1 |
|
| daca masura organelor de inspectie fiscala de a dispune in sarcina societatii colectarea TVA este legala in conditiile in care aceasta a obtinut venituri din tranzactii imobiliare pentru care nu a colectat TVA |
| |
1 |
|
| daca societatea beneficiaza de exercitarea drept de deducere a TVA aferenta unor facturi avand ca obiect prestarea de servicii, in conditiile in care acestea nu sunt destinate utilizarii in folosul operatiunior sale taxabile, iar facturile nu sunt completate conform prevederilor Codului fiscal |
| |