| | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
2 |
|
| dreptul de deducere a TVA inscrisa in facturi fiscale emise de societati comerciale ce nu sunt inregistrate la Registrul Comertului (firme "fantoma") |
| |
1 |
|
| dreptul de deducere a TVA inscrisa in facturi pentru care nu a fost prezentat originalul |
| |
1 |
|
| dreptul organului fiscal de a colecta TVA in situatia in care contribuabilul nu s-a inregistrat ca platitor TVA |
| |
1 |
|
| evidentiata in contabilitate si nedeclarata prin deconturile de TVA |
| |
3 |
|
| exigibilitatea TVA aferenta avansurilor incasate de la clienti |
| |
1 |
|
| exigibilitatea TVA aferenta sumelor constituite drept garantii de buna executie |
| |
1 |
|
| inegistrarea la organul fiscal ca platitor de TVA in situatia in care a depasit plafonul de scutire prevazut de lege |
| |
1 |
|
| nededucerea TVA din facturi emise de un contribuabil inactiv |
| |
1 |
|
| obligatia colectarii TVA aferenta veniturilor din inchiriere |
| |
1 |
|
| obligatia colectarii TVA aferenta bunurilor lipsa din gestiune sau depreciate calitativ |
| |
1 |
|
| obligatia colectarii TVA pentru venituri din prestari servicii ce nu au fost facturate beneficiarului |
| |
1 |
|
| obligatia colectarii TVA pentru venituri obtinute de la subunitati si nu s-au emis facturi |
| |
2 |
|
| obligatia persoanelor fizice, care obtin venituri cu caracter de continuitate din tranzactii imobiliare constand in vanzarea de constructii noi si terenuri construibile, de a se inregistra ca platitor de TVA si de a colecta taxa pe valoarea adaugata aferenta acestor operatiuni, in situatia in care a depasit plafonul de scutire de TVA |
| |
1 |
|
| obligaţia persoanelor fizice de a se înregistra ca plătitori de TVA ca urmare a depăşirii plafonului de scutire, precum şi de a colecta TVA aferentă tranzacţiilor imobiliare efectuate cu caracter de continuitate |
| |
1 |
|
| scutirea de TVA pentru exportul de marfuri in conditiile in care nu se face dovada realitatii si legalitatii achizitionarii bunurilor |
| |
1 |
|
| stabilirea prin estimare a bazei de impozitare a TVA |
| |
1 |
|
| stabilita suplimentar ca urmare a majorarii bazei impozabile |
| |
1 |
|
| TVA deductibila aferenta inscrisa in bonuri fiscale prin care au fost achizitionati carburanti auto |
| |
1 |
|
| TVA deductibila aferenta unor facturi fiscale de achizitie de in conditiile in care societatea nu prezinta documente din care sa rezulte ca acestea sunt aferente operatiunilor taxabile ale societatii |
| |
15 |
|
| verificarea documentelor justificative in vederea rambursarii TVA |
| |
5 |
|
| Zone defavorizate |
| |
2041 |
| |
674 |
| CONSTANTA |
| |
378 |
| |
1 |
| CT |
| |
1 |
| |
2246 |
| DGRFP Brasov |
| |
284 |
|
| |
3 |
|
| Accize |
| |
51 |
|
| |
280 |
|
| Contributii sociale |
| |
5 |
|
| |
17 |
|
| Impozit pe dividende |
| |
311 |
|
| |
126 |
|
| Impozit pe venit |
| |
2 |
|
| aplicarea normelor de venit |
| |
1 |
|
| daca in mod corect organele de verificare fiscala au stabilit impozit pe venit aferent perioadei 2011-2013, in conditiile in care, nici pe parcursul verificării fiscale si nici cu ocazia caii administrative de atac, persoana fizica nu a probat sursa fondurilor utilizate. |
| |
1 |
|
| daca in mod corect organele de verificare fiscala au stabilit impozit pe venit si accesorii aferente pentru perioada 2014-2016, in conditiile in care nici in timpul verificarii fiscale si nici cu ocazia exercitarii caii administrative de atac persoana fizică nu a probat sursa fondurilor utilizate. |
| |
3 |
|
| dacă Agenția Națională de Administrare Fiscală prin Direcția Generală de Soluționare a Contestațiilor, este investită să se pronunțe dacă societatea datorează impozit pe veniturile din salarii şi contribuții sociale aferente sumelor de bani acordate salariatilor angajati pentru a lucra in strainatate, in conditiile in care, din punct de vedere fiscal, aceste sume nu reprezinta indemnizatii de delegare/detasare, fiind in conformitate cu legislatia fiscala din Romania si jurisprudenta Curtii de Justitie a Uniunii Europene, drepturi salariale. |
| |
2 |
|
| dacă în mod corect organele de verificare fiscală au calculat obligații fiscale în cuantumul stabilit prin actul administrativ fiscal contestat, în condițiile în care din documentele aflate la dosarul cauzei și raportat la argumentele contestatarei nu rezultă o altă stare de fapt fiscală decât cea constatată de organele de verificare fiscală. |
| |
1 |
|
| dacă pentru salariile plătite de sediul permanent din Germania al unei societăţi comerciale persoană juridică română plătitorul de venituri salariale avea obligaţia să calculeze, să reţină şi să vireze în România impozit pe venituri din salarii în condiţiile în care salariaţii au fost prezenţi în Germania o perioadă sau perioade care depăşesc în total 183 zile în orice perioadă de 12 luni începând sau sfârşind în anul fiscal vizat, iar remuneraţiile către salariaţi au fost suportate de sediul permanent al persoanei juridice române |
| |
4 |
|
| dacă persoana fizică datorează impozit pe venit în cuantumul stabilit de organele fiscale, în condiţiile în care argumentele prezentate de contestatar nu sunt de natură să infirme constatările organelor fiscale |
| |
6 |
|
| dacă societatea datorează impozitul pe veniturile din salarii şi contribuţiile sociale stabilite suplimentar |
| |
1 |
|
| dacă societatea datorează în mod legal impozit pe veniturile din salarii și asimilate salariilor și contribuții sociale aferente sumelor plătite salariaților în Germania cu titlu de indemnizație de detașare în condițiile în care aceste sume achitate salariaţilor se includ în categoria veniturilor de natură salarială |
| |
1 |
|
| dacă societatea poate acorda salariaţilor deducerea personală la calculul impozitului pe venit, în condiţiile în care aceştia nu au prezentat documentele justificative în conformitate cu legislaţia în vigoare |
| |