| | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
1 |
|
| obligatia colectarii TVA aferenta bunurilor lipsa din gestiune sau depreciate calitativ |
| |
1 |
|
| obligatia colectarii TVA pentru venituri din prestari servicii ce nu au fost facturate beneficiarului |
| |
1 |
|
| obligatia colectarii TVA pentru venituri obtinute de la subunitati si nu s-au emis facturi |
| |
2 |
|
| obligatia persoanelor fizice, care obtin venituri cu caracter de continuitate din tranzactii imobiliare constand in vanzarea de constructii noi si terenuri construibile, de a se inregistra ca platitor de TVA si de a colecta taxa pe valoarea adaugata aferenta acestor operatiuni, in situatia in care a depasit plafonul de scutire de TVA |
| |
1 |
|
| obligaţia persoanelor fizice de a se înregistra ca plătitori de TVA ca urmare a depăşirii plafonului de scutire, precum şi de a colecta TVA aferentă tranzacţiilor imobiliare efectuate cu caracter de continuitate |
| |
1 |
|
| scutirea de TVA pentru exportul de marfuri in conditiile in care nu se face dovada realitatii si legalitatii achizitionarii bunurilor |
| |
1 |
|
| stabilirea prin estimare a bazei de impozitare a TVA |
| |
1 |
|
| stabilita suplimentar ca urmare a majorarii bazei impozabile |
| |
1 |
|
| TVA deductibila aferenta inscrisa in bonuri fiscale prin care au fost achizitionati carburanti auto |
| |
1 |
|
| TVA deductibila aferenta unor facturi fiscale de achizitie de in conditiile in care societatea nu prezinta documente din care sa rezulte ca acestea sunt aferente operatiunilor taxabile ale societatii |
| |
15 |
|
| verificarea documentelor justificative in vederea rambursarii TVA |
| |
5 |
|
| |
2041 |
| CLUJ |
| |
674 |
| |
378 |
| COVASNA |
| |
1 |
| |
1 |
| DB |
| |
2246 |
| |
284 |
|
| Accesorii |
| |
3 |
|
| |
51 |
|
| Alte Categorii |
| |
280 |
|
| |
5 |
|
| Datorie vamala |
| |
17 |
|
| |
311 |
|
| Impozit pe profit |
| |
126 |
|
| |
2 |
|
| aplicarea normelor de venit |
| |
1 |
|
| daca in mod corect organele de verificare fiscala au stabilit impozit pe venit aferent perioadei 2011-2013, in conditiile in care, nici pe parcursul verificării fiscale si nici cu ocazia caii administrative de atac, persoana fizica nu a probat sursa fondurilor utilizate. |
| |
1 |
|
| daca in mod corect organele de verificare fiscala au stabilit impozit pe venit si accesorii aferente pentru perioada 2014-2016, in conditiile in care nici in timpul verificarii fiscale si nici cu ocazia exercitarii caii administrative de atac persoana fizică nu a probat sursa fondurilor utilizate. |
| |
3 |
|
| dacă Agenția Națională de Administrare Fiscală prin Direcția Generală de Soluționare a Contestațiilor, este investită să se pronunțe dacă societatea datorează impozit pe veniturile din salarii şi contribuții sociale aferente sumelor de bani acordate salariatilor angajati pentru a lucra in strainatate, in conditiile in care, din punct de vedere fiscal, aceste sume nu reprezinta indemnizatii de delegare/detasare, fiind in conformitate cu legislatia fiscala din Romania si jurisprudenta Curtii de Justitie a Uniunii Europene, drepturi salariale. |
| |
2 |
|
| dacă în mod corect organele de verificare fiscală au calculat obligații fiscale în cuantumul stabilit prin actul administrativ fiscal contestat, în condițiile în care din documentele aflate la dosarul cauzei și raportat la argumentele contestatarei nu rezultă o altă stare de fapt fiscală decât cea constatată de organele de verificare fiscală. |
| |
1 |
|
| dacă pentru salariile plătite de sediul permanent din Germania al unei societăţi comerciale persoană juridică română plătitorul de venituri salariale avea obligaţia să calculeze, să reţină şi să vireze în România impozit pe venituri din salarii în condiţiile în care salariaţii au fost prezenţi în Germania o perioadă sau perioade care depăşesc în total 183 zile în orice perioadă de 12 luni începând sau sfârşind în anul fiscal vizat, iar remuneraţiile către salariaţi au fost suportate de sediul permanent al persoanei juridice române |
| |
4 |
|
| dacă persoana fizică datorează impozit pe venit în cuantumul stabilit de organele fiscale, în condiţiile în care argumentele prezentate de contestatar nu sunt de natură să infirme constatările organelor fiscale |
| |
6 |
|
| dacă societatea datorează impozitul pe veniturile din salarii şi contribuţiile sociale stabilite suplimentar |
| |
1 |
|
| dacă societatea datorează în mod legal impozit pe veniturile din salarii și asimilate salariilor și contribuții sociale aferente sumelor plătite salariaților în Germania cu titlu de indemnizație de detașare în condițiile în care aceste sume achitate salariaţilor se includ în categoria veniturilor de natură salarială |
| |
1 |
|
| dacă societatea poate acorda salariaţilor deducerea personală la calculul impozitului pe venit, în condiţiile în care aceştia nu au prezentat documentele justificative în conformitate cu legislaţia în vigoare |
| |
1 |
|
| dacă societatea poate acorda salariaţilor deducerea personală la calculul impozitului pe venit, în condiţiile în care aceştia nu au prezentat documentele justificative în conformitate cu legislaţia în vigoare. |
| |
2 |
|
| dacă sumele plătite salariaților în străinătate sub denumirea de diurnă se includ în categoria veniturilor de natură salarială |
| |
6 |
|
| dacă sumele plătite salariaților în străinătate sub denumirea de indemnizație de delegare/detașare se includ în categoria veniturilor de natură salarială |
| |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | LG207/15A173L1
LG207/15A174L1
LG207/15A174L5
LG207/15A176L1
LG207/15A176L2
LG207/15A268L1
LG207/15A270
LG207/15A272
LG207/15A273
LG207/15A276L1
LG207/15A279L1 | |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | LG53/03A45
LG53/03A42
LG207/15A6
LG207/15A7L3
LG207/15A113L2
LG207/15A268L1
LG207/15A272L1
LG207/15A273
LG207/15A276L1
LG207/15A279L1
LG571/03A55L1
LG571/03A55L2lk)
LG571/03A55L4
LG571/03A296^18L5^1 | |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | LG207/15A6
LG207/15A7L3
LG207/15A72L1
LG207/15A73L1
LG207/15A73L2
LG207/15A113L2
LG207/15A173L1
LG207/15A173L2
LG207/15A174L1
LG207/15A174L5
LG207/15A176L1
LG207/15A176L2
LG207/15A181L1
LG207/15A268
LG207/15A269L1lc)
LG207/15A269L1ld)
LG207/15A270L1
LG207/15A272L1
LG207/15A272L2la)
LG207/15A273
LG207/15A276L1
LG207/15A279L1
LG227/15A11L1
LG227/15A59L1la)
LG227/15A80L1
LG227/15A137L1la)
LG227/15A138la)
LG227/15A140L1
LG227/15A155L1
LG227/15A156la)
LG227/15A156lb)
LG227/15A157L1le)
LG227/15A168L4
LG227/15A193L1la)
LG227/15A194
LG227/15A195L1ld)
LG227/15A199L1
LG227/15A199L4
LG53/03A45
LG571/03A11L1
LG571/03A46L1
LG571/03A55L1
LG571/03A55L2lk)
LG571/03A55L4
LG571/03A57L1
LG571/03A57L2
LG571/03A58L1
LG571/03A296^18L9
LG571/03A296^3la)
OG92R/03A119L1
OG92R/03A120L1
OG92R/03A120L7
OG92R/03A120^1 | |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | LG227/15A137L1la)
LG227/15A155L1
LG227/15A193L1la)
LG53/03A42
LG53/03A45
OPANAF3741/15PT11.1la | |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | LG207/15A6
LG207/15A7
LG207/15A72L1
LG207/15A73L1
LG207/15A73L2
LG207/15A113L2
LG207/15A268
LG207/15A269L1lc)
LG207/15A269L1ld)
LG207/15A270
LG207/15A272
LG207/15A273
LG207/15A276L1
LG207/15A276L6
LG207/15A279L1
LG53/03A45
LG227/15A11L1
LG227/15A59L1la)
LG227/15A80L1
LG227/15A140L1
LG227/15A156la)
LG227/15A157L1le)
LG227/15A194
LG227/15A195L1ld)
LG227/15A199L1
LG571/03A11L1
LG571/03A55L1
LG571/03A55L2lk)
LG571/03A55L4
LG571/03A57L1
LG571/03A57L2
LG571/03A58L1
LG571/03A296^18L5^1 | |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | LG53/03 privind Codul MunciiA229L4
LG207/15
LG227/15 | |