| | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
2 |
|
| obligatia persoanelor fizice, care obtin venituri cu caracter de continuitate din tranzactii imobiliare constand in vanzarea de constructii noi si terenuri construibile, de a se inregistra ca platitor de TVA si de a colecta taxa pe valoarea adaugata aferenta acestor operatiuni, in situatia in care a depasit plafonul de scutire de TVA |
| |
1 |
|
| obligaţia persoanelor fizice de a se înregistra ca plătitori de TVA ca urmare a depăşirii plafonului de scutire, precum şi de a colecta TVA aferentă tranzacţiilor imobiliare efectuate cu caracter de continuitate |
| |
1 |
|
| scutirea de TVA pentru exportul de marfuri in conditiile in care nu se face dovada realitatii si legalitatii achizitionarii bunurilor |
| |
1 |
|
| stabilirea prin estimare a bazei de impozitare a TVA |
| |
1 |
|
| stabilita suplimentar ca urmare a majorarii bazei impozabile |
| |
1 |
|
| TVA deductibila aferenta inscrisa in bonuri fiscale prin care au fost achizitionati carburanti auto |
| |
1 |
|
| TVA deductibila aferenta unor facturi fiscale de achizitie de in conditiile in care societatea nu prezinta documente din care sa rezulte ca acestea sunt aferente operatiunilor taxabile ale societatii |
| |
15 |
|
| verificarea documentelor justificative in vederea rambursarii TVA |
| |
5 |
|
| Zone defavorizate |
| |
2041 |
| |
674 |
| CONSTANTA |
| |
378 |
| |
1 |
| CT |
| |
1 |
| |
2246 |
| DGRFP Brasov |
| |
5674 |
| |
4 |
| DGRFP Cluj-Napoca |
| |
170 |
| |
219 |
| DGRFP Galati |
| |
1176 |
| |
1020 |
| DGRFP Ploiesti |
| |
3787 |
| |
415 |
|
| Accesorii |
| |
14 |
|
| |
872 |
|
| Alte Categorii |
| |
1 |
|
| Colectarea creantelor bugetare |
| |
230 |
|
| Contributii sociale |
| |
99 |
|
| |
41 |
|
| accesorii aferente datoriei vamale |
| |
1 |
|
| calculul taxei pe valoarea adaugata la valoarea in vama a marfurilor importate |
| |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul A.N.V | LG571/03A126
LG571/03A131
LG571/03A157 | |
3 |
|
| calculul TVA la valoarea in vama a marfurilor importate |
| |
3 |
|
| controlul ulterior al declaratiilor in conditile pentru efectuarea unui nou control ulterior |
| |
1 |
|
| cursul valutar utilizat la stabilirea drepturilor datorate la incheierea operatiunilor suspensive incepute inainte de data aderarii |
| |
1 |
|
| dacă societatea contestatoare datorează obligaţiile fiscale stabilite în sarcina sa în condiţiile în care acestea au fost comunicate după un termen de 3 ani de la data încheierii regimului vamal suspensiv fără ca organele de inspecţie să precizeze existenţa sau inexistenţa cazurilor de suspendare sau întrerupere a cursului prescripţiei |
| |
1 |
|
| dublu control in materie vamala |
| |
4 |
|
| încadrare tarifară |
| |
4 |
|
| incadrarea marfurilor importate in tariful vamal de import al Romaniei |
| |
1 |
|
| incheierea de catre organele vamale in mod eronat a regimului de import definitiv cu exonerarea de la plata drepturilor de import prin calcularea TVA la valoarea de intrare |
| |
4 |
|
| legalitatea stabilirii valorii în vamã pe baza facturilor puse la dispoztie de autoritatea vamalã din tara exportatorului în conditiile în care în urma solutionãrii dosarului penal nu a rezultat cã documentele prezentate de importator la momentul importului ar fi falsificate |
| |
2 |
|
| obligaţiile vamale suplimentare în sarcina societăţii |
| |
1 |
|
| prescriptia dreptului organelor vamale de a efetua control vamal ulterior |
| |
18 |
|
| retragerea preferintelor tarifare initial acordate |
| |
1 |
|
| stabilirea momentului nasterii datoriei vamale care reprezinta baza de calcul a accesoriilor contestate |
| |
9 |
|
| stabilirea valorii in vama a marfurilor importate |
| |