| | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
2 |
|
| deductibilitatea fiscala a cheltuielilor cu reparatiile si modernizarile la imobile |
| |
1 |
|
| deductibilitatea fiscală a cheltuielilor ce nu sunt efectuate în scopul realizării de venituri impozabile |
| |
1 |
|
| deductibilitatea fiscală a cheltuielilor privind mărfurile achiziţionate de la un contribuabil inactiv |
| |
1 |
|
| estimarea veniturilor impozabile |
| |
1 |
|
| impozitarea veniturilor nefacturate |
| |
1 |
|
| impozitarea veniturilor pentru care nu s-a intocmit factura fiscala |
| |
6 |
|
| modul de calcul al impozitului |
| |
1 |
|
| pentru determinarea profitului impozabil, cheltuielile sunt deductibile numai dacă sunt aferente realizării veniturilor şi cele considerate deductibile conform prevederilor legale în vigoare |
| |
1 |
|
| profitul impozabil se calculează ca diferenţă între veniturile obţinute din livrarea bunurilor mobile, serviciilor prestate şi lucrărilor executate, din vânzarea bunurilor imobile, inclusiv din câştiguri din orice sursă, şi cheltuielile efectuate pentru realizarea acestora, dintr-un an fiscal, din care se scad veniturile neimpozabile şi se adaugă cheltuielile nedeductibile |
| |
1 |
|
| stabilirea impozitului pe profit de plata in conditiile in care din raportul de inspectie fiscala nu rezulta cu claritate baza impozabila |
| |
32 |
|
| Impozit pe venit |
| |
1 |
|
| Impozit pe venitul nerezidentilor (conventii de evitare a dublei impuneri) |
| |
244 |
|
| Procedura |
| |
5 |
|
| |
1 |
|
| Regimuri vamale suspensive |
| |
90 |
|
| |
5 |
|
| Zone defavorizate |
| |
2041 |
| |
674 |
| CONSTANTA |
| |
378 |
| |
1 |
| CT |
| |
1 |
| |
2246 |
| DGRFP Brasov |
| |
5674 |
| |
1027 |
|
| Accesorii |
| |
5 |
|
| |
187 |
|
| Alte Categorii |
| |
410 |
|
| |
138 |
|
| Datorie vamala |
| |
24 |
|
| accesorii aferente datoriei vamale |
| |
6 |
|
| accesorii la regimul de admitere temporara cu exonerare partiala |
| |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul A.N.V | OG92R/03A119L1
OG92R/03A120
OG92R/03A120^1
OG92R/03A216L1
LG86/06
REG CEE 2913/92A88
REG CEE 2913/92A143
REG CEE 2913/92A201
LG571/03A36
LG571/03A134
LG571/03A136
LG571/03A139
LG571/03A144
LG571/03A157 | |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul A.N.V | REG CEE 2913/92A4PT17
REG CEE 2913/92A199
REG CEE 2913/92A201L2
LG86/06A100L1
LG86/06A100L3
LG571/03A136L1
LG571/03A139L1
LG571/03A140L1
LG207/15A173L1
LG207/15A174L1
LG207/15A174L5
LG207/15A176L1
LG207/15A176L2
LG207/15A352
OG92R/03A119L1
OG92R/03A120L1
OG92R/03A120L7
OG92R/03A120^1
REG CEE 2454/93A199 | |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul A.N.V | REG CEE 2913/92A4
REG CEE 2913/92A78
REG CEE 2913/92A199
REG CEE 2913/92A201L2
REG CEE 2913/92A144L1
LG86/06A100L1
LG86/06A100L3
LG571/03A136L1
LG207/15A173L1
LG207/15A174L1
LG207/15A174L5
LG207/15A176L1
LG207/15A176L2
LG207/15A352
OG92R/03A119L1
OG92R/03A120L1
OG92R/03A120L7
OG92R/03A120^1 | |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul A.N.V | REG CEE 2913/92A4PT17
REG CEE 2913/92A199
REG CEE 2913/92A201L2
REG CEE 2913/92A144L1
LG86/06A100L1
LG86/06A100L3
LG571/03A136L1
LG207/15A173L1
LG207/15A174L1
LG207/15A174L5
LG207/15A176L1
LG207/15A176L2
LG207/15A352
OG92R/03A119L1
OG92R/03A120L1
OG92R/03A120L7
OG92R/03A120^1 | |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul A.N.V | REG CEE 2913/92A4PT17
REG CEE 2913/92A199
REG CEE 2913/92A201L2
REG CEE 2913/92A144L1
LG86/06A100L1
LG86/06A100L3
LG571/03A136L1
LG207/15A173L1
LG207/15A174L1
LG207/15A174L5
LG207/15A176L1
LG207/15A176L2
LG207/15A352
OG92R/03A119L1
OG92R/03A120L1
OG92R/03A120L7
OG92R/03A120^1 | |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul A.N.V | REG CEE 2913/92A4PT17
REG CEE 2913/92A199
LG86/06A100L1
LG86/06A100L3
LG571/03A136L1
LG207/15A173L1
LG207/15A174L1
LG207/15A174L5
LG207/15A176L1
LG207/15A176L2
LG207/15A352
OG92R/03A119L1
OG92R/03A120L1
OG92R/03A120L7
OG92R/03A120^1 | |
1 |
|
| calculul taxei pe valoarea adaugata la valoarea in vama a marfurilor importate |
| |
3 |
|
| calculul TVA la valoarea in vama a marfurilor importate |
| |
1 |
|
| cursul valutar utilizat la stabilirea drepturilor datorate la incheierea operatiunilor suspensive incepute inainte de data aderarii |
| |
3 |
|
| daca pentru marfurile importate societatea poate beneficia de scutire de taxe vamale si TVA in conditiile in care nu probeaza indeplinirea cerintelor prevazute de actele normative incidente in materie referitoare la scutirile solicitate |
| |
1 |
|
| daca pretinsele deficiente privind desfasurarea controlului vamal si forma deciziei pentru regularizarea situatiei sunt de natura sa atraga nulitatea actului atacat |
| |
6 |
|
| daca produsul importat, se incadreaza in tariful vamal de import al Romaniei la codul tarifar declarat de contestatoare sau la cel constatat de organele vamale |
| |
1 |
|
| dacă majorările aferente obligaţiilor vamale stabilite de controlul ulterior sunt datorate de la data scadenţei obligaţiei principale sau în funcţie de data comunicării actului prin care aceasta a fost individualizată |
| |
2 |
|
| dacă organele vamale aveau dreptul să verifice temeinicia încadrărilor tarifare declarate prin declaraţiile vamale de import în condiţiile în care contestatoarea nu face dovada că respectivele declaraţii vamale de import au mai fost supuse unui alt control vamal |
| |