|  | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
2 |
|
  | deductibilitatea fiscala a cheltuielilor cu reparatiile si modernizarile la imobile |
| |
1 |
|
   | deductibilitatea fiscală a cheltuielilor ce nu sunt efectuate în scopul realizării de venituri impozabile |
|  |
1 |
|
  | deductibilitatea fiscală a cheltuielilor privind mărfurile achiziţionate de la un contribuabil inactiv |
| |
1 |
|
   | estimarea veniturilor impozabile |
|  |
1 |
|
  | impozitarea veniturilor nefacturate |
| |
1 |
|
   | impozitarea veniturilor pentru care nu s-a intocmit factura fiscala |
|  |
6 |
|
  | modul de calcul al impozitului |
| |
1 |
|
   | pentru determinarea profitului impozabil, cheltuielile sunt deductibile numai dacă sunt aferente realizării veniturilor şi cele considerate deductibile conform prevederilor legale în vigoare |
|  |
1 |
|
  | profitul impozabil se calculează ca diferenţă între veniturile obţinute din livrarea bunurilor mobile, serviciilor prestate şi lucrărilor executate, din vânzarea bunurilor imobile, inclusiv din câştiguri din orice sursă, şi cheltuielile efectuate pentru realizarea acestora, dintr-un an fiscal, din care se scad veniturile neimpozabile şi se adaugă cheltuielile nedeductibile |
| |
1 |
|
   | stabilirea impozitului pe profit de plata in conditiile in care din raportul de inspectie fiscala nu rezulta cu claritate baza impozabila |
|  |
32 |
|
 | Impozit pe venit |
| |
1 |
|
  | Impozit pe venitul nerezidentilor (conventii de evitare a dublei impuneri)  |
|  |
244 |
|
 | Procedura |
| |
5 |
|
|  |
1 |
|
 | Regimuri vamale suspensive |
| |
90 |
|
|  |
5 |
|
 | Zone defavorizate |
| |
2041 |
|  |
674 |
 | CONSTANTA |
| |
378 |
|  |
1 |
 | CT |
| |
1 |
|  |
2246 |
 | DGRFP Brasov |
| |
5674 |
|  |
4 |
 | DGRFP Cluj-Napoca |
| |
170 |
|  |
219 |
 | DGRFP Galati |
| |
9 |
|
|  |
11 |
|
 | Contributii sociale |
| |
4 |
|
|  |
57 |
|
 | Impozit pe profit |
| |
7 |
|
|  |
58 |
|
 | Procedura |
| |
73 |
|
|  |
2 |
|
  | accesorii calculate ca urmare a neachitarii debitelor |
| |
1 |
|
   | aferenta operatiunilor de leasing |
|  |
1 |
|
  | ajustare TVA, in conditiile in care nu au fost prezentate documente din care sa rezulte faptul ca deteriorarile au avut cauze fizice si/sau naturale, neimputabile, de natura bunurilor expirate/alterate sau degradate fizic |
| |
2 |
|
   | aplicarea masurilor de simplificare, respectiv taxare inversa |
|  |
1 |
|
  | asupra deductibilităţii taxei pe valoarea adăugată aferentă unor facturi de avans, neachitate de contestatară şi ulterior stornate, în condiţiile în care societatea nu face dovada că operaţiunile au avut un scop economic |
| |
1 |
|
   | cheltuieli pentru care s-a efectuat reîncadrarea tranzacţiilor |
|  |
1 |
|
  | colectarea tva aferenta bunurilor constatate lipsa in gestiune |
| |
1 |
|
   | colectarea TVA aferentă veniturilor nefacturate |
|  |
1 |
|
  | colectata in cazul refacturarii unor servicii prestate de diversi furnizori |
| |
1 |
|
   | competenta de solutionare a dispozitiei privind masurile ce nu se refera la stabilirea de obligatii fiscale precum si accesorii ale acestora, ci la masuri in sarcina contribuabilului, neavand caracterul unui titlu de creanta fiscala |
|  |
1 |
|
  | contestaţia poate fi respinsă ca neîntemeiată, în situaţia în care argumentele de fapt şi de drept prezente în susţinerea contestaţiei nu sunt de natură să modifice cele dispuse prin actul administrativ fiscal atacat |
| |