| | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
2 |
|
| deductibilitatea fiscala a cheltuielilor cu reparatiile si modernizarile la imobile |
| |
1 |
|
| deductibilitatea fiscală a cheltuielilor ce nu sunt efectuate în scopul realizării de venituri impozabile |
| |
1 |
|
| deductibilitatea fiscală a cheltuielilor privind mărfurile achiziţionate de la un contribuabil inactiv |
| |
1 |
|
| estimarea veniturilor impozabile |
| |
1 |
|
| impozitarea veniturilor nefacturate |
| |
1 |
|
| impozitarea veniturilor pentru care nu s-a intocmit factura fiscala |
| |
6 |
|
| modul de calcul al impozitului |
| |
1 |
|
| pentru determinarea profitului impozabil, cheltuielile sunt deductibile numai dacă sunt aferente realizării veniturilor şi cele considerate deductibile conform prevederilor legale în vigoare |
| |
1 |
|
| profitul impozabil se calculează ca diferenţă între veniturile obţinute din livrarea bunurilor mobile, serviciilor prestate şi lucrărilor executate, din vânzarea bunurilor imobile, inclusiv din câştiguri din orice sursă, şi cheltuielile efectuate pentru realizarea acestora, dintr-un an fiscal, din care se scad veniturile neimpozabile şi se adaugă cheltuielile nedeductibile |
| |
1 |
|
| stabilirea impozitului pe profit de plata in conditiile in care din raportul de inspectie fiscala nu rezulta cu claritate baza impozabila |
| |
32 |
|
| Impozit pe venit |
| |
1 |
|
| Impozit pe venitul nerezidentilor (conventii de evitare a dublei impuneri) |
| |
244 |
|
| Procedura |
| |
5 |
|
| |
1 |
|
| Regimuri vamale suspensive |
| |
90 |
|
| |
5 |
|
| Zone defavorizate |
| |
2041 |
| |
674 |
| CONSTANTA |
| |
378 |
| |
1 |
| CT |
| |
1 |
| |
2246 |
| DGRFP Brasov |
| |
5674 |
| |
4 |
| DGRFP Cluj-Napoca |
| |
170 |
| |
219 |
| DGRFP Galati |
| |
1176 |
| |
1020 |
| DGRFP Ploiesti |
| |
3787 |
| |
1926 |
| DIMBOVITA |
| |
225 |
| Directia Generala de Administrare a Marilor Contribuabili |
| |
8810 |
| Directia Generala de Solutionare a Contestatiilor |
| |
1038 |
|
| |
209 |
|
| Accize |
| |
88 |
|
| |
47 |
|
| taxa pe poluare |
| |
1 |
|
| contributia trimestriala pentru finantarea unor cheltuieli in domeniul sanatatii, aferenta perioadei |
| |
1 |
|
| daca la stabilirea diferentei suplimentare privind taxa asupra activitatilor daunatoare sanatatii organele de inspectie fiscala au tinut seama de sumele declarate si achitate de societate in contul acestei obligatii bugetare |
| |
1 |
|
| dacă amenzile contravenţionale se supun dreptului comun |
| |
2 |
|
| dacă în cazul organizatorilor de jocuri de noroc veniturile se înregistrează pe baza sumelor încasate de la participanţii la jocuri de noroc sau dacă acestea se înregistrează ca diferenţă între sumele încasate de la participanţii la jocurii de noroc şi contravaloarea premiilor acordate acestora |
| |
2 |
|
| dacă în cazul organizatorilor de jocuri de noroc veniturile se înregistrează pe baza sumelor încasate de la participanţii la jocuri de noroc sau dacă acestea se înregistrează ca diferenţă între sumele încasate de la participanţii la jocurile de noroc şi contravaloarea premiilor acordate acestora |
| |
1 |
|
| dacă în mod corect organele de inspecţie fiscală au stabilit TVA suplimentară de plată prin majorarea veniturilor obţinute din pariuri sportive şi din activitatea de slot-machines, în condiţiile în care societatea nu a înregistrat în contabilitate, în totalitate, veniturile rezultate din activitatea de pariuri şi slot-machine |
| |
1 |
|
| dacă la stabilirea taxei anuale aferentă autorizaţiei de exploatare a jocurilor de noroc societatea avea obligaţia să aplice cota de 5% asupra contravalorii biletelor vândute sau asupra diferenţei dintre contravaloarea biletelor vândute şi valoarea premiilor acordate |
| |
1 |
|
| dacă la stabilirea taxei anuale aferentă autorizaţiei de exploatare a jocurilor de noroc societatea avea obligaţia să aplice cota de 5% asupra încasărilor efective sau asupra încasărilor diminuate cu contravaloarea premiilor acordate |
| |