| | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
1 |
|
| estimarea veniturilor impozabile |
| |
1 |
|
| impozitarea veniturilor nefacturate |
| |
1 |
|
| impozitarea veniturilor pentru care nu s-a intocmit factura fiscala |
| |
6 |
|
| modul de calcul al impozitului |
| |
1 |
|
| pentru determinarea profitului impozabil, cheltuielile sunt deductibile numai dacă sunt aferente realizării veniturilor şi cele considerate deductibile conform prevederilor legale în vigoare |
| |
1 |
|
| profitul impozabil se calculează ca diferenţă între veniturile obţinute din livrarea bunurilor mobile, serviciilor prestate şi lucrărilor executate, din vânzarea bunurilor imobile, inclusiv din câştiguri din orice sursă, şi cheltuielile efectuate pentru realizarea acestora, dintr-un an fiscal, din care se scad veniturile neimpozabile şi se adaugă cheltuielile nedeductibile |
| |
1 |
|
| stabilirea impozitului pe profit de plata in conditiile in care din raportul de inspectie fiscala nu rezulta cu claritate baza impozabila |
| |
32 |
|
| |
1 |
|
| Impozit pe venitul nerezidentilor (conventii de evitare a dublei impuneri) |
| |
244 |
|
| |
5 |
|
| Redeventa miniera |
| |
1 |
|
| Regimuri vamale suspensive |
| |
90 |
|
| TVA |
| |
5 |
|
| |
2041 |
| CLUJ |
| |
674 |
| |
87 |
|
| Accesorii |
| |
2 |
|
| |
11 |
|
| Alte Categorii |
| |
2 |
|
| Colectarea creantelor bugetare |
| |
5 |
|
| Contributii sociale |
| |
70 |
|
| |
42 |
|
| Impozit pe profit |
| |
104 |
|
| |
1 |
|
| Impozit pe venitul nerezidentilor (conventii de evitare a dublei impuneri) |
| |
188 |
|
| |
1 |
|
| actul atacat modificat de organul emitent inaintea emiterii deciziei de solutionare |
| |
1 |
|
| amenzi, competenta de solutionare |
| |
2 |
|
| aplicarea eronata a actelor normative in vigoare |
| |
2 |
|
| autoritate de lucru judecat |
| |
1 |
|
| cerea de anulare a actului administrativ fiscal pe motivul nerespectarii procedurii de desfasurare a controlului fiscal |
| |
3 |
|
| competenta de emitere a deciziei de impunere insituatiile in care inspectia fiscala a fost realizata de organe apartinand altor directii teritoriale decat cea in care isi are domiciliul fiscal contribuabilul |
| |
1 |
|
| competenta in stabilirea obligatiilor fiscale |
| |
1 |
|
| consecintele invocarii gresite a temeiului de drept pe baza caruia s-au stabilit diferente de impozite si taxe |
| |
18 |
|
| constatarea nulitatii actului administrativ contestat |
| |
2 |
|
| contestatia indreptata impotriva raportului de inspectie fiscala |
| |
25 |
|
| contestatie depusa in afara termenului legal |
| |
1 |
|
| |
9 |
|
| contestatie formulata de o persoana fara calitate procesuala |
| |
1 |
|
| contestatie indreptata impotriva unei Note de compensare |
| |
4 |
|
| contestatie nemotivata |
| |
2 |
|
| |
10 |
|
| contestatie prematur formulata |
| |
1 |
|
| contestatii a caror motivare nu este dovedita cu acte justificative care sa ateste starea de fapt, sustinuta sau afirmata de petenti |
| |
20 |
|
| contestatii care, din punct de vedere legal, nu pot forma obiectul caii de atac administrative |
| |