|  | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
244 |
|
 | Procedura |
| |
1 |
|
   | amenzi, competenta de solutionare |
|  |
2 |
|
  | aplicarea eronata a actelor normative in vigoare |
| |
1 |
|
   | autoritate de lucru judecat |
|  |
1 |
|
  | consecintele invocarii gresite a temeiului de drept pe baza caruia s-au stabilit diferente de impozite si taxe |
| |
7 |
|
   | constatarea necompetentei materiale privind solutionarea contestatiei formulata |
|  |
1 |
|
  | contestatia indreptata impotriva deciziei de nemodificare a bazei de impunere |
| |
9 |
|
   | contestatia indreptata impotriva raportului de inspectie fiscala |
|  |
57 |
|
  | contestatie depusa in afara termenului legal |
| |
3 |
|
|  |
34 |
|
  | contestatie formulata de o persoana fara calitate procesuala |
| |
8 |
|
   | contestatie indreptata impotriva altor acte administrative fiscale - competenta de solutionare |
|  |
4 |
|
  | contestatie indreptata impotriva altor acte administrative fiscale, competenta de solutionare |
| |
4 |
|
   | contestatie indreptata impotriva dispozitiei de masuri |
|  |
13 |
|
  | contestatie nemotivata |
| |
39 |
|
|  |
3 |
|
  | contestatie prematur formulata |
| |
2 |
|
   | contestatii a caror motivare nu este dovedita cu acte justificative care sa ateste starea de fapt, sustinuta sau afirmata de petenti |
|  |
1 |
|
  | contestatii care, din punct de vedere legal, nu pot forma obiectul caii de atac administrative |
| |
7 |
|
|  |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | OG92R/03A205
OG92R/03A209
HG1050/04A107.1 |  |
 |  |  | Organe de inspectie fiscala din cadrul A.N.V | OG92R/03A206
OG92R/03A209
OMFP7521/06 |  |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul A.N.V | OG92R/03A206
OG92R/03A209 |  |
 |  |  | Alte organe | OG92R/03A172
OG92R/03A173 |  |
| | | Alte organe | OG92R/03A209
OG92R/03A88 |  |
 |  |  | Alte organe | OG92R/03A88
OG92R/03A209 |  |
| | | Alte organe | OG92R/03A209 |  |
2 |
|
   | desfiintarea deciziei de impunere |
|  |
2 |
|
  | desfiintarea deciziei de impunere intrucat din actul administrativ nu rezulta situatia de fapt |
| |
1 |
|
   | emiterea eronata a titlului de creanta |
|  |
4 |
|
  | lipsa temeiului legal din actul constatator |
| |
1 |
|
   | masura de diminuarea pierderii fiscale sub 3 milioane lei |
|  |
1 |
|
  | neprezentarea de catre organele de inspectie fiscala a starii de fapt si de drept |
| |
4 |
|
   | nepunerea in aplicare a deciziei Ministerului Finantelor Publice |
|  |
1 |
|
  | prescriptia dreptului organelor fiscale de a calccula accesorii aferente obligatiilor pentru care societatea a solicitat aplicarea facilitatilor |
| |
6 |
|
|  |
1 |
|
  | retinerea gresita a starii de fapt in decizia de impunere precum si incadrarea eronata in temeiul de drept |
| |
2 |
|
   | reverificarea unui contribuabil pentru aceleasi obligatii bugetare si aceeasi perioada |
|  |
1 |
|
  | solutionarea cauzei depinde in tot sau in parte de existenta sau inexistenta unui drept care face obiectul unei alte judecati |
| |
3 |
|
   | suspendarea executarii actului administrativ fiscal atacat |
|  |
1 |
|
  | suspendarea solutionarii cauzei pentru exixtenta unui drept supus altei judecati |
| |
17 |
|
   | suspendarea solutionarii contestatiei pana la finalizarea laturii penale |
|  |
5 |
|
 | Redeventa miniera |
| |
1 |
|
  | Regimuri vamale suspensive  |
|  |
90 |
|
 | TVA |
| |