| | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
1 |
|
| legalitatea calcularii de accesorii asupra debitelor neachitate la termenul de scadenta |
| |
1 |
|
| legalitatea calcularii de accesorii asupra unor debite declarate cu intarziere la organul fiscal in conditiile in care din actele existente la dosar nu se poate stabili daca suma platita la scadenta a fost stinsa total sau partial pana la depunerea declaratiei rectificative |
| |
1 |
|
| legalitatea calcularii de accesorii asupra unor obligatii achitate la scadenta |
| |
1 |
|
| legalitatea calcularii de accesorii asupra unor obligatii rectificative, succesiv, suma datorata fiind la nivelul din declaratiile initiale iar obligatiile au fost platite la scadenta |
| |
1 |
|
| legalitatea calcularii de accesorii in conditiile in care in urma analizei fisei pe platitor a rezultat ca societatea si-a achitat obligatiile fiscale |
| |
1 |
|
| legalitatea calculării accesoriilor prin Decizia referitoare la obligaţiile de plată accesorii în condiţiile în care o parte din obligaţiile declarate nu au fost achitate la scadenţă iar contestatoarea nu aduce în susţinere documente din care să rezulte că baza de calcul a accesoriilor ar fi fost stabilită eronat de organele fiscale |
| |
1 |
|
| majorări de întârziere aferente impozitului pe profit |
| |
11 |
|
| mod de determinare a bazei de calcul |
| |
2 |
|
| neplata la termen |
| |
2 |
|
| penalitati pentru nedepunerea/depunerea cu intarziere a declaratiei de impozite si taxe |
| |
1 |
|
| stabilite prin acte constatatoare, prescriptia dreptului de a calcula aceste accesorii |
| |
1 |
|
| sume platite in contul unic |
| |
5 |
|
| Accize |
| |
10 |
|
| |
7 |
|
| Colectarea creantelor bugetare |
| |
67 |
|
| |
127 |
|
| Datorie vamala |
| |
12 |
|
| |
179 |
|
| Impozit pe profit |
| |
216 |
|
| |
9 |
|
| Impozit pe venitul nerezidentilor (conventii de evitare a dublei impuneri) |
| |
1 |
|
| |
165 |
|
| Procedura |
| |
13 |
|
| Regimuri vamale suspensive |
| |
934 |
|
| TVA |
| |
674 |
| |
378 |
| COVASNA |
| |
1 |
| |
1 |
| DB |
| |
2246 |
| |
284 |
|
| Accesorii |
| |
3 |
|
| |
51 |
|
| Alte Categorii |
| |
280 |
|
| |
5 |
|
| Datorie vamala |
| |
17 |
|
| |
311 |
|
| Impozit pe profit |
| |
126 |
|
| |
2 |
|
| aplicarea normelor de venit |
| |
1 |
|
| daca in mod corect organele de verificare fiscala au stabilit impozit pe venit aferent perioadei 2011-2013, in conditiile in care, nici pe parcursul verificării fiscale si nici cu ocazia caii administrative de atac, persoana fizica nu a probat sursa fondurilor utilizate. |
| |
1 |
|
| daca in mod corect organele de verificare fiscala au stabilit impozit pe venit si accesorii aferente pentru perioada 2014-2016, in conditiile in care nici in timpul verificarii fiscale si nici cu ocazia exercitarii caii administrative de atac persoana fizică nu a probat sursa fondurilor utilizate. |
| |
3 |
|
| dacă Agenția Națională de Administrare Fiscală prin Direcția Generală de Soluționare a Contestațiilor, este investită să se pronunțe dacă societatea datorează impozit pe veniturile din salarii şi contribuții sociale aferente sumelor de bani acordate salariatilor angajati pentru a lucra in strainatate, in conditiile in care, din punct de vedere fiscal, aceste sume nu reprezinta indemnizatii de delegare/detasare, fiind in conformitate cu legislatia fiscala din Romania si jurisprudenta Curtii de Justitie a Uniunii Europene, drepturi salariale. |
| |
2 |
|
| dacă în mod corect organele de verificare fiscală au calculat obligații fiscale în cuantumul stabilit prin actul administrativ fiscal contestat, în condițiile în care din documentele aflate la dosarul cauzei și raportat la argumentele contestatarei nu rezultă o altă stare de fapt fiscală decât cea constatată de organele de verificare fiscală. |
| |
1 |
|
| dacă pentru salariile plătite de sediul permanent din Germania al unei societăţi comerciale persoană juridică română plătitorul de venituri salariale avea obligaţia să calculeze, să reţină şi să vireze în România impozit pe venituri din salarii în condiţiile în care salariaţii au fost prezenţi în Germania o perioadă sau perioade care depăşesc în total 183 zile în orice perioadă de 12 luni începând sau sfârşind în anul fiscal vizat, iar remuneraţiile către salariaţi au fost suportate de sediul permanent al persoanei juridice române |
| |
4 |
|
| dacă persoana fizică datorează impozit pe venit în cuantumul stabilit de organele fiscale, în condiţiile în care argumentele prezentate de contestatar nu sunt de natură să infirme constatările organelor fiscale |
| |