| | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
3 |
|
| contestatii care, din punct de vedere legal, nu pot forma obiectul caii de atac administrative |
| |
2 |
|
| desfiintarea deciziei de impunere |
| |
1 |
|
| desfiintarea deciziei de impunere intrucat din actul administrativ nu rezulta situatia de fapt |
| |
1 |
|
| efectele unei hotarari definitive si irevocabile asupra unor obligatii de plata care sunt in stransa legatura cu cauza solutionata de instanta |
| |
7 |
|
| emiterea eronata a titlului de creanta |
| |
1 |
|
| impozite si taxe locale - competenta de solutionare |
| |
3 |
|
| incheierea procesului verbal fara respectarea prevederilor legale |
| |
1 |
|
| inreruperea termenului de prescriptie |
| |
2 |
|
| intreruperea termenului de prescriptie |
| |
1 |
|
| masuri stabilite de organele de control ce nu au la baza constatari proprii |
| |
5 |
|
| neanalizarea de catre organele de inspectie fiscala a documentelor prezentate de societate |
| |
3 |
|
| obligatii bugetare stabilite prin proces verbal si nu prin decizie de impunere |
| |
2 |
|
| obligatii bugetare stabilite prin raport de inspectie fiscala si nu prin decizie de impunere |
| |
7 |
|
| prezentarea de probe noi in sustinerea contestatiei |
| |
3 |
|
| renuntare la contestatie |
| |
2 |
|
| reverificarea unui contribuabil pentru aceleasi obligatii bugetare si aceeasi perioada |
| |
1 |
|
| stabilirea calitatii de titlu de creanta |
| |
7 |
|
| stabilirea de obligatii de plata pe o perioada prescrisa |
| |
6 |
|
| suma contestata nu a fost individualizata ca obligatie de plata prin titlul de creanta |
| |
5 |
|
| sume contestate care nu au fost individualizate ca obligatie de plata prin actul atacat |
| |
1 |
|
| suspendarea executarii actului administrativ fiscal atacat |
| |
6 |
|
| suspendarea solutionarii contestatiei pana la finalizarea laturii penale |
| |
2 |
|
| suspendarea solutionarii la cererea contribuabilului |
| |
13 |
|
| Regimuri vamale suspensive |
| |
934 |
|
| TVA |
| |
674 |
| |
378 |
| COVASNA |
| |
1 |
| |
1 |
| DB |
| |
2246 |
| |
284 |
|
| Accesorii |
| |
3 |
|
| |
51 |
|
| Alte Categorii |
| |
280 |
|
| |
5 |
|
| Datorie vamala |
| |
17 |
|
| |
311 |
|
| Impozit pe profit |
| |
126 |
|
| |
2 |
|
| aplicarea normelor de venit |
| |
1 |
|
| daca in mod corect organele de verificare fiscala au stabilit impozit pe venit aferent perioadei 2011-2013, in conditiile in care, nici pe parcursul verificării fiscale si nici cu ocazia caii administrative de atac, persoana fizica nu a probat sursa fondurilor utilizate. |
| |
1 |
|
| daca in mod corect organele de verificare fiscala au stabilit impozit pe venit si accesorii aferente pentru perioada 2014-2016, in conditiile in care nici in timpul verificarii fiscale si nici cu ocazia exercitarii caii administrative de atac persoana fizică nu a probat sursa fondurilor utilizate. |
| |
3 |
|
| dacă Agenția Națională de Administrare Fiscală prin Direcția Generală de Soluționare a Contestațiilor, este investită să se pronunțe dacă societatea datorează impozit pe veniturile din salarii şi contribuții sociale aferente sumelor de bani acordate salariatilor angajati pentru a lucra in strainatate, in conditiile in care, din punct de vedere fiscal, aceste sume nu reprezinta indemnizatii de delegare/detasare, fiind in conformitate cu legislatia fiscala din Romania si jurisprudenta Curtii de Justitie a Uniunii Europene, drepturi salariale. |
| |
2 |
|
| dacă în mod corect organele de verificare fiscală au calculat obligații fiscale în cuantumul stabilit prin actul administrativ fiscal contestat, în condițiile în care din documentele aflate la dosarul cauzei și raportat la argumentele contestatarei nu rezultă o altă stare de fapt fiscală decât cea constatată de organele de verificare fiscală. |
| |
1 |
|
| dacă pentru salariile plătite de sediul permanent din Germania al unei societăţi comerciale persoană juridică română plătitorul de venituri salariale avea obligaţia să calculeze, să reţină şi să vireze în România impozit pe venituri din salarii în condiţiile în care salariaţii au fost prezenţi în Germania o perioadă sau perioade care depăşesc în total 183 zile în orice perioadă de 12 luni începând sau sfârşind în anul fiscal vizat, iar remuneraţiile către salariaţi au fost suportate de sediul permanent al persoanei juridice române |
| |
4 |
|
| dacă persoana fizică datorează impozit pe venit în cuantumul stabilit de organele fiscale, în condiţiile în care argumentele prezentate de contestatar nu sunt de natură să infirme constatările organelor fiscale |
| |