| | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
3 |
|
| contestatii care, din punct de vedere legal, nu pot forma obiectul caii de atac administrative |
| |
2 |
|
| desfiintarea deciziei de impunere |
| |
1 |
|
| desfiintarea deciziei de impunere intrucat din actul administrativ nu rezulta situatia de fapt |
| |
1 |
|
| efectele unei hotarari definitive si irevocabile asupra unor obligatii de plata care sunt in stransa legatura cu cauza solutionata de instanta |
| |
7 |
|
| emiterea eronata a titlului de creanta |
| |
1 |
|
| impozite si taxe locale - competenta de solutionare |
| |
3 |
|
| incheierea procesului verbal fara respectarea prevederilor legale |
| |
1 |
|
| inreruperea termenului de prescriptie |
| |
2 |
|
| intreruperea termenului de prescriptie |
| |
1 |
|
| masuri stabilite de organele de control ce nu au la baza constatari proprii |
| |
5 |
|
| neanalizarea de catre organele de inspectie fiscala a documentelor prezentate de societate |
| |
3 |
|
| obligatii bugetare stabilite prin proces verbal si nu prin decizie de impunere |
| |
2 |
|
| obligatii bugetare stabilite prin raport de inspectie fiscala si nu prin decizie de impunere |
| |
7 |
|
| prezentarea de probe noi in sustinerea contestatiei |
| |
3 |
|
| renuntare la contestatie |
| |
2 |
|
| reverificarea unui contribuabil pentru aceleasi obligatii bugetare si aceeasi perioada |
| |
1 |
|
| stabilirea calitatii de titlu de creanta |
| |
7 |
|
| stabilirea de obligatii de plata pe o perioada prescrisa |
| |
6 |
|
| suma contestata nu a fost individualizata ca obligatie de plata prin titlul de creanta |
| |
5 |
|
| sume contestate care nu au fost individualizate ca obligatie de plata prin actul atacat |
| |
1 |
|
| suspendarea executarii actului administrativ fiscal atacat |
| |
6 |
|
| suspendarea solutionarii contestatiei pana la finalizarea laturii penale |
| |
2 |
|
| suspendarea solutionarii la cererea contribuabilului |
| |
13 |
|
| Regimuri vamale suspensive |
| |
934 |
|
| TVA |
| |
674 |
| |
378 |
| COVASNA |
| |
1 |
| |
1 |
| DB |
| |
2246 |
| |
5674 |
| DGRFP Bucuresti |
| |
1027 |
|
| |
5 |
|
| Accize |
| |
187 |
|
| |
410 |
|
| Contributii sociale |
| |
138 |
|
| |
24 |
|
| accesorii aferente datoriei vamale |
| |
6 |
|
| accesorii la regimul de admitere temporara cu exonerare partiala |
| |
1 |
|
| calculul taxei pe valoarea adaugata la valoarea in vama a marfurilor importate |
| |
3 |
|
| calculul TVA la valoarea in vama a marfurilor importate |
| |
1 |
|
| cursul valutar utilizat la stabilirea drepturilor datorate la incheierea operatiunilor suspensive incepute inainte de data aderarii |
| |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul A.N.V | LG141/97A78L1
OG92R/03A119
OG92R/03A120
OG92R/03A120^1
REG CEE 2454/93A169L1 | |
3 |
|
| daca pentru marfurile importate societatea poate beneficia de scutire de taxe vamale si TVA in conditiile in care nu probeaza indeplinirea cerintelor prevazute de actele normative incidente in materie referitoare la scutirile solicitate |
| |
1 |
|
| daca pretinsele deficiente privind desfasurarea controlului vamal si forma deciziei pentru regularizarea situatiei sunt de natura sa atraga nulitatea actului atacat |
| |
6 |
|
| daca produsul importat, se incadreaza in tariful vamal de import al Romaniei la codul tarifar declarat de contestatoare sau la cel constatat de organele vamale |
| |