| | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
2 |
|
| reverificarea unui contribuabil pentru aceleasi obligatii bugetare si aceeasi perioada |
| |
1 |
|
| stabilirea calitatii de titlu de creanta |
| |
7 |
|
| stabilirea de obligatii de plata pe o perioada prescrisa |
| |
6 |
|
| suma contestata nu a fost individualizata ca obligatie de plata prin titlul de creanta |
| |
5 |
|
| sume contestate care nu au fost individualizate ca obligatie de plata prin actul atacat |
| |
1 |
|
| suspendarea executarii actului administrativ fiscal atacat |
| |
6 |
|
| suspendarea solutionarii contestatiei pana la finalizarea laturii penale |
| |
2 |
|
| suspendarea solutionarii la cererea contribuabilului |
| |
13 |
|
| Regimuri vamale suspensive |
| |
934 |
|
| |
6 |
|
| accesorii calculate ca urmare a neachitarii debitelor |
| |
1 |
|
| accesorii calculate pentru necompensarea integrala a obligatiior bugetare din TVA de rambursat |
| |
6 |
|
| accesorii calculate pentru TVA colectata, stabilita suplimentar prin raport de inspectie fiscala, in conditiile in care societatea inregistreaza TVA de recuperat |
| |
6 |
|
| accesorii TVA - mod de calcul |
| |
1 |
|
| aferenta achizitiilor de bunuri si servicii in conditiile in care societatea realizeaza atat operatiuni cu drept de deducere cat si operatiuni scutite (pro - rata) |
| |
2 |
|
| aferenta activitatilor conexe serviciilor de inchiriere |
| |
10 |
|
| aferenta cheltuielilor nedeductibile din punct de vedere fiscal |
| |
1 |
|
| aferenta operatiunilor de leasing |
| |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | HG44/04
HG44/04PT22
LG571/03
LG571/03A19
LG571/03A21
LG571/03A145
LG571/03A146
OG92R/03
OG92R/03A119
OG92R/03A120 | |
1 |
|
| aferenta prestarilor de servicii efectuate de furnizorul extern pentru care locul de impozitare este Romania |
| |
1 |
|
| aferenta ratelor de leasing financiar extern |
| |
6 |
|
| aferenta serviciilor de inchiriere |
| |
1 |
|
| aferenta vanzarilor cu amanuntul in conditiile in care nu au fost inregistrate toate rapoartele fiscale de inchidere zilnica ale aparatelor de marcat electronice fiscale |
| |
69 |
|
| aplicarea cotei de TVA prin procedeul sutei marite |
| |
4 |
|
| aplicarea masurilor de simplificare, respectiv "taxarea inversa", prevazute de art.160 din Legea nr.571/2003 privind Codul fiscal |
| |
11 |
|
| aplicarea scutirii de TVA pentru achizitiile de bunuri si servicii finantate din ajutoare sau imprumuturi nerambursabile acordate de guverne straine, de organisme internationale si de organizatii nonprofit si de caritate din tara, inclusiv din donatii ale persoanelor fizice |
| |
100 |
|
| calculul accesoriilor aferente TVA inregistrata intre data depasirii planfonului de impozitare si data inregistrarii ca platitor de TVA |
| |
1 |
|
| ccolectarea tva aferenta lipsurilor in gestiune |
| |
2 |
|
| colectarea tva aferenta bunurilor constatate lipsa in gestiune |
| |
2 |
|
| colectarea TVA aferenta diferentei de venituri impozabile nefacturata |
| |
1 |
|
| colectarea tva aferenta formularelor cu regim special neidentificate sau neinregistrate in jurnalele de taxa pe valoarea adaugata |
| |
1 |
|
| colectarea TVA aferenta veniturilor din cedarea de imobilizari corporale |
| |
1 |
|
| colectarea tva aferenta veniturilor neevidentiate |
| |
4 |
|
| colectarea TVA aferentă operaţiunilor pentru care nu se justifica scutirea |
| |
1 |
|
| colectarea tva de pe facturi de reamenajare a unui spatiu inchiriat, emise catre proprietarul cladirii |
| |
5 |
|
| colectarea TVA la momentul emiterii facturii |
| |
6 |
|
| colectarea TVA pentru operatiuni pentru care nu se face dovada ca sunt scutite |
| |
5 |
|
| colectata aferenta unor lucrari de investitii finantate din fonduri publice |
| |
5 |
|
| colectata in cazul refacturarii unor servicii prestate de diversi furnizori |
| |
1 |
|
| contestaţia poate fi respinsă ca neîntemeiată, în situaţia în care argumentele de fapt şi de drept prezente în susţinerea contestaţiei nu sunt de natură să modifice cele dispuse prin actul administrativ fiscal atacat |
| |
1 |
|
| daca aportul in natura la capitalul social al unei societati intra in sfera de aplicare a taxei pe valoarea adaugata in conditiile in care organele de inspectie fiscala nu au analizat daca acestea au fost sau nu investite in activitatea economica a societatii aportatoare. |
| |
94 |
|
| daca datoreaza TVA pentru vanzarile de terenuri construibile catre personae fizice si juridice in conditiile in care a depasit plafonul de scutire de taxa pe valoarea adaugata, nu s-a inregistrat ca platitoare de TVA, nu a colectat, nu a evidentiat si nu a virat la bugetul statului taxa pe valoarea adaugata |
| |
1 |
|
| daca datorează taxa pe valoarea adăugată stabilită suplimentar în condiţiile în care argumentele şi documentele depuse de societate în susţinerea contestaţiei nu sunt de natură să modifice constatările organelor de inspecţie fiscală |
| |
1 |
|
| daca este investită să se pronunţe dacă societatea avea obligaţia colectării acestei taxe în condiţiile în care, societatea nu a prezentat documentele prevăzute de actele normative în vigoare care să justifice scutirea de taxă pe valoarea adăugată |
| |
1 |
|
| daca in mod legal organele de inspectie fiscala nu au acordat dreptul de deducere a taxei pe valoarea adaugata serviciilor efectuate si facturate de diversi furnizori in conditiile in care societatea contestatoare sustine ca aceste servicii sunt aferente operatiunlor sale taxabile prezentand documente in sustinerea cauzei, iar din raportul de inspectie fiscala nu rezulta daca acestea au fost avute in vedere de organele de inspectie fiscala |
| |