| | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
3 |
|
| CAS mod de calcul |
| |
1 |
|
| CASS -diferente de constituit in contabilitate |
| |
10 |
|
| contributia la Fondul de solidaritate sociala pentru persoanele cu handicap - baza de calcul |
| |
17 |
|
| contributia la Fondul de solidaritate sociala pentru persoanele cu handicap - cine are obligatia de a face dovada refuzului de a angaja persoane cu handicap |
| |
17 |
|
| contributia la Fondul de solidaritate sociala pentru persoanele cu handicap - obligatia societatii de a solicita trimestrial repartizarea de persoane cu handicap |
| |
3 |
|
| contributia la fondul de somaj - baza de calcul |
| |
2 |
|
| contributia la fondul pentru accidente de munca si boli profesionale - baza de calcul |
| |
3 |
|
| contributia la Fondul pentru asigurari sociale de sanatate - mod de calcul |
| |
2 |
|
| contributii aferente avanajelor in natura acordate salariatilor |
| |
1 |
|
| |
1 |
|
| natura contractului de angajare |
| |
127 |
|
| |
12 |
|
| Impozit pe dividende |
| |
179 |
|
| |
216 |
|
| Impozit pe venit |
| |
9 |
|
| Impozit pe venitul nerezidentilor (conventii de evitare a dublei impuneri) |
| |
1 |
|
| Legea nr.133/1999 |
| |
165 |
|
| |
13 |
|
| Regimuri vamale suspensive |
| |
934 |
|
| |
674 |
| CONSTANTA |
| |
378 |
| |
1 |
| CT |
| |
1 |
| |
2246 |
| DGRFP Brasov |
| |
5674 |
| |
4 |
| DGRFP Cluj-Napoca |
| |
170 |
| |
45 |
|
| Accesorii |
| |
1 |
|
| |
7 |
|
| Contributii sociale |
| |
1 |
|
| |
18 |
|
| Impozit pe profit |
| |
2 |
|
| cheltuieli inregistrate in baza unor documente ce nu indeplinesc calitatea de document justificativ potrivit Legii contabilitatii |
| |
3 |
|
| cheltuieli nedeductibile stabilite de organele de inspecţie fiscală în condiţiile societatea prin contestaţie, nu aduce niciun argument în susţinerea acestor sume |
| |
1 |
|
| daca in mod legal organele de inspectie fiscala au reintregit veniturile impozabile, prin reincadrarea operatiunilor in conditiile in care documentele si argumentele prezentate in sustinerea contestatiei nu sunt de natura sa modifice constatarile din raportul de inspectie fiscala |
| |
1 |
|
| dacă au stabilit impozit pe profit suplimentar de plată şi accesorii aferente, în condiţiile în care societatea a efectuat tranzacţii comerciale |
| |
1 |
|
| dacă cheltuielile privind mărfurile înscrise în facturile primite de la furnizorii sunt deductibile la calculul profitului impozabil |
| |
4 |
|
| dacă cheltuielile sunt deductible la calculul profitului impozabil |
| |
1 |
|
| deductibilitatea fiscala a cheltuielilor cu prestarile de servicii |
| |
1 |
|
| deductibilitatea cheltuielilor aferente prestarilor de servicii in conditiile in care societatea prezinta documente care nu au fost avute in vedere de organele de inspectie fiscala |
| |
1 |
|
| deductibilitatea fiscala a cheltuielilor cu comisioane, servicii de consultanta, management si alte prestari servicii |
| |
1 |
|
| deductibilitatea fiscala a cheltuielilor cu marfurile inscrise in facturi care nu indeplinesc calitatea de document justificativ |
| |
1 |
|
| obligaţia societăţii de a calcula impozit pe profit, în condiţiile în care prin contestaţia formulată societatea nu aduce argumente de fapt şi drept, care să combată şi să înlăture constările organelor de inspecţie fiscală |
| |
1 |
|
| venituri impozabile |
| |