| | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
1 |
|
| daca calculul taxei antidumping se face la pretul produsului sau la costul produsului la care se adauga cheltuielile de transport si asigurarea marfii pe parcurs extern |
| |
1 |
|
| daca produsul importat, se incadreaza in tariful vamal de import al Romaniei la codul tarifar declarat de contestatoare sau la cel constatat de organele vamale |
| |
1 |
|
| drepturi vamale pentru diferente cantitative de marfa importata fata de cantitatea efectiv livrata |
| |
1 |
|
| facilitati vamale la importul de bunuri destinate aportului in natura la capitalul social al unei societati comerciale |
| |
17 |
|
| incadrarea marfurilor importate in tariful vamal de import al Romaniei |
| |
1 |
|
| neindeplinire a conditiilor de acordare a facilitatilor vamale in baza Legii nr.133/1999 pentru importul de bunuri destinate dezvotarii activitatii proprii de productie si servicii |
| |
1 |
|
| raspunderea in solidar a depozitarului cu proprietarul marfii introdusa in depozit necesar cu caracter temporar |
| |
1 |
|
| recalcularea valorii in vama pentru neindeplinirea conditiilor prevazute pentru operatiunile de leasing |
| |
65 |
|
| retragerea preferintelor tarifare initial acordate |
| |
4 |
|
| schimbarea destinatiei bunurilor importate in scutire de la plata taxelor vamale, in baza Legii nr.133/1999 |
| |
24 |
|
| stabilirea valorii in vama a marfurilor importate |
| |
2 |
|
| stingerea datoriei vamale urmare distrugerii sau pierderii, datorita fortei majore sau cazului fortuit |
| |
12 |
|
| Impozit pe dividende |
| |
179 |
|
| |
216 |
|
| Impozit pe venit |
| |
9 |
|
| Impozit pe venitul nerezidentilor (conventii de evitare a dublei impuneri) |
| |
1 |
|
| Legea nr.133/1999 |
| |
165 |
|
| |
13 |
|
| Regimuri vamale suspensive |
| |
934 |
|
| |
674 |
| CONSTANTA |
| |
378 |
| |
1 |
| CT |
| |
1 |
| |
2246 |
| DGRFP Brasov |
| |
284 |
|
| |
3 |
|
| Accize |
| |
51 |
|
| |
280 |
|
| Contributii sociale |
| |
5 |
|
| |
17 |
|
| Impozit pe dividende |
| |
311 |
|
| |
126 |
|
| Impozit pe venit |
| |
2 |
|
| aplicarea normelor de venit |
| |
1 |
|
| daca in mod corect organele de verificare fiscala au stabilit impozit pe venit aferent perioadei 2011-2013, in conditiile in care, nici pe parcursul verificării fiscale si nici cu ocazia caii administrative de atac, persoana fizica nu a probat sursa fondurilor utilizate. |
| |
1 |
|
| daca in mod corect organele de verificare fiscala au stabilit impozit pe venit si accesorii aferente pentru perioada 2014-2016, in conditiile in care nici in timpul verificarii fiscale si nici cu ocazia exercitarii caii administrative de atac persoana fizică nu a probat sursa fondurilor utilizate. |
| |
3 |
|
| dacă Agenția Națională de Administrare Fiscală prin Direcția Generală de Soluționare a Contestațiilor, este investită să se pronunțe dacă societatea datorează impozit pe veniturile din salarii şi contribuții sociale aferente sumelor de bani acordate salariatilor angajati pentru a lucra in strainatate, in conditiile in care, din punct de vedere fiscal, aceste sume nu reprezinta indemnizatii de delegare/detasare, fiind in conformitate cu legislatia fiscala din Romania si jurisprudenta Curtii de Justitie a Uniunii Europene, drepturi salariale. |
| |
2 |
|
| dacă în mod corect organele de verificare fiscală au calculat obligații fiscale în cuantumul stabilit prin actul administrativ fiscal contestat, în condițiile în care din documentele aflate la dosarul cauzei și raportat la argumentele contestatarei nu rezultă o altă stare de fapt fiscală decât cea constatată de organele de verificare fiscală. |
| |
1 |
|
| dacă pentru salariile plătite de sediul permanent din Germania al unei societăţi comerciale persoană juridică română plătitorul de venituri salariale avea obligaţia să calculeze, să reţină şi să vireze în România impozit pe venituri din salarii în condiţiile în care salariaţii au fost prezenţi în Germania o perioadă sau perioade care depăşesc în total 183 zile în orice perioadă de 12 luni începând sau sfârşind în anul fiscal vizat, iar remuneraţiile către salariaţi au fost suportate de sediul permanent al persoanei juridice române |
| |
4 |
|
| dacă persoana fizică datorează impozit pe venit în cuantumul stabilit de organele fiscale, în condiţiile în care argumentele prezentate de contestatar nu sunt de natură să infirme constatările organelor fiscale |
| |
6 |
|
| dacă societatea datorează impozitul pe veniturile din salarii şi contribuţiile sociale stabilite suplimentar |
| |
1 |
|
| dacă societatea datorează în mod legal impozit pe veniturile din salarii și asimilate salariilor și contribuții sociale aferente sumelor plătite salariaților în Germania cu titlu de indemnizație de detașare în condițiile în care aceste sume achitate salariaţilor se includ în categoria veniturilor de natură salarială |
| |
1 |
|
| dacă societatea poate acorda salariaţilor deducerea personală la calculul impozitului pe venit, în condiţiile în care aceştia nu au prezentat documentele justificative în conformitate cu legislaţia în vigoare |
| |
1 |
|
| dacă societatea poate acorda salariaţilor deducerea personală la calculul impozitului pe venit, în condiţiile în care aceştia nu au prezentat documentele justificative în conformitate cu legislaţia în vigoare. |
| |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | LG571/03A48 | |