| | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
188 |
|
| Procedura |
| |
1 |
|
| actul atacat modificat de organul emitent inaintea emiterii deciziei de solutionare |
| |
1 |
|
| amenzi, competenta de solutionare |
| |
2 |
|
| aplicarea eronata a actelor normative in vigoare |
| |
2 |
|
| autoritate de lucru judecat |
| |
1 |
|
| cerea de anulare a actului administrativ fiscal pe motivul nerespectarii procedurii de desfasurare a controlului fiscal |
| |
3 |
|
| competenta de emitere a deciziei de impunere insituatiile in care inspectia fiscala a fost realizata de organe apartinand altor directii teritoriale decat cea in care isi are domiciliul fiscal contribuabilul |
| |
1 |
|
| competenta in stabilirea obligatiilor fiscale |
| |
1 |
|
| consecintele invocarii gresite a temeiului de drept pe baza caruia s-au stabilit diferente de impozite si taxe |
| |
18 |
|
| constatarea nulitatii actului administrativ contestat |
| |
2 |
|
| contestatia indreptata impotriva raportului de inspectie fiscala |
| |
25 |
|
| contestatie depusa in afara termenului legal |
| |
1 |
|
| contestatie fara obiect |
| |
9 |
|
| contestatie formulata de o persoana fara calitate procesuala |
| |
1 |
|
| contestatie indreptata impotriva unei Note de compensare |
| |
4 |
|
| |
2 |
|
| contestatie nestampilata |
| |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | OMFP519/05 | |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul A.N.V | HG1050/04
OG92/03
OMFP519/05 | |
10 |
|
| contestatie prematur formulata |
| |
1 |
|
| contestatii a caror motivare nu este dovedita cu acte justificative care sa ateste starea de fapt, sustinuta sau afirmata de petenti |
| |
20 |
|
| contestatii care, din punct de vedere legal, nu pot forma obiectul caii de atac administrative |
| |
1 |
|
| doua decizii de impunere emise in baza aceluiasi raport de inspectie fiscala |
| |
1 |
|
| efectele unei hotarari definitive si irevocabile asupra unor obligatii de plata care sunt in stransa legatura cu cauza solutionata de instanta |
| |
4 |
|
| emiterea eronata a titlului de creanta |
| |
1 |
|
| existenta a doua titluri de creanta pentru aceeasi obligatie bugetara |
| |
1 |
|
| instituire de masuri asiguratorii |
| |
1 |
|
| lipsa temeiului legal din actul constatator |
| |
1 |
|
| masuri stabilite de organele de control ce nu au la baza constatari proprii |
| |
1 |
|
| obligatii bugetare stabilite prin proces verbal si nu prin decizie de impunere |
| |
3 |
|
| prezentarea de probe noi in sustinerea contestatiei |
| |
9 |
|
| |
1 |
|
| reverificarea unui contribuabil pentru aceleasi obligatii bugetare si aceeasi perioada |
| |
3 |
|
| stabilirea de obligatii de plata pe o perioada prescrisa |
| |
1 |
|
| stabilirea de obligatii fiscale in conditiile in care contestatoarea invoca faptul ca dreptul organelor de inspectie fiscala de a stabili impozite si taxe este prescris |
| |
1 |
|
| suma contestata nu a fost individualizata ca obligatie de plata prin titlul de creanta |
| |
1 |
|
| sume contestate care nu au fost individualizate ca obligatie de plata prin actul atacat |
| |
8 |
|
| suspendarea executarii actului administrativ fiscal atacat |
| |
44 |
|
| suspendarea solutionarii contestatiei pana la finalizarea laturii penale |
| |
1 |
|
| suspendarea solutionarii la cererea contribuabilului |
| |
5 |
|
| Regimuri vamale suspensive |
| |
157 |
|
| |
378 |
| COVASNA |
| |
1 |
| |
1 |
| DB |
| |