| | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
1 |
|
| doua decizii de impunere emise in baza aceluiasi raport de inspectie fiscala |
| |
1 |
|
| efectele unei hotarari definitive si irevocabile asupra unor obligatii de plata care sunt in stransa legatura cu cauza solutionata de instanta |
| |
4 |
|
| emiterea eronata a titlului de creanta |
| |
1 |
|
| existenta a doua titluri de creanta pentru aceeasi obligatie bugetara |
| |
1 |
|
| instituire de masuri asiguratorii |
| |
1 |
|
| lipsa temeiului legal din actul constatator |
| |
1 |
|
| masuri stabilite de organele de control ce nu au la baza constatari proprii |
| |
1 |
|
| obligatii bugetare stabilite prin proces verbal si nu prin decizie de impunere |
| |
3 |
|
| prezentarea de probe noi in sustinerea contestatiei |
| |
9 |
|
| |
1 |
|
| reverificarea unui contribuabil pentru aceleasi obligatii bugetare si aceeasi perioada |
| |
3 |
|
| stabilirea de obligatii de plata pe o perioada prescrisa |
| |
1 |
|
| stabilirea de obligatii fiscale in conditiile in care contestatoarea invoca faptul ca dreptul organelor de inspectie fiscala de a stabili impozite si taxe este prescris |
| |
1 |
|
| suma contestata nu a fost individualizata ca obligatie de plata prin titlul de creanta |
| |
1 |
|
| sume contestate care nu au fost individualizate ca obligatie de plata prin actul atacat |
| |
8 |
|
| suspendarea executarii actului administrativ fiscal atacat |
| |
44 |
|
| suspendarea solutionarii contestatiei pana la finalizarea laturii penale |
| |
1 |
|
| suspendarea solutionarii la cererea contribuabilului |
| |
5 |
|
| Regimuri vamale suspensive |
| |
157 |
|
| |
378 |
| COVASNA |
| |
1 |
| |
1 |
| DB |
| |
2246 |
| |
5674 |
| DGRFP Bucuresti |
| |
4 |
| |
170 |
| DGRFP Craiova |
| |
219 |
| |
9 |
|
| Accesorii |
| |
11 |
|
| |
4 |
|
| Impozit pe dividende |
| |
57 |
|
| |
7 |
|
| Impozit pe venit |
| |
58 |
|
| |
73 |
|
| TVA |
| |
2 |
|
| accesorii calculate ca urmare a neachitarii debitelor |
| |
1 |
|
| aferenta operatiunilor de leasing |
| |
1 |
|
| ajustare TVA, in conditiile in care nu au fost prezentate documente din care sa rezulte faptul ca deteriorarile au avut cauze fizice si/sau naturale, neimputabile, de natura bunurilor expirate/alterate sau degradate fizic |
| |
2 |
|
| aplicarea masurilor de simplificare, respectiv taxare inversa |
| |
1 |
|
| asupra deductibilităţii taxei pe valoarea adăugată aferentă unor facturi de avans, neachitate de contestatară şi ulterior stornate, în condiţiile în care societatea nu face dovada că operaţiunile au avut un scop economic |
| |
1 |
|
| cheltuieli pentru care s-a efectuat reîncadrarea tranzacţiilor |
| |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | LG207/15A73L1
LG207/15A276L1
LG207/15A269L1
LG207/15A269L1lc)
LG207/15A269L1ld)
OPANAF3741/15PT11.1la
LG134/10A250
LG134/10A249
LG571/03A11L1
LG571/03A145L1la)
LG571/03A145L2
LG571/03A146L1la)
LG571/03A156L1lc) | |
1 |
|
| colectarea tva aferenta bunurilor constatate lipsa in gestiune |
| |
1 |
|
| colectarea TVA aferentă veniturilor nefacturate |
| |
1 |
|
| colectata in cazul refacturarii unor servicii prestate de diversi furnizori |
| |