| | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
1 |
|
| stabilita suplimentar ca urmare a majorarii bazei impozabile |
| |
2 |
|
| verificarea documentelor justificative in vederea rambursarii TVA |
| |
378 |
| COVASNA |
| |
1 |
| |
1 |
| DB |
| |
2246 |
| |
284 |
|
| Accesorii |
| |
3 |
|
| |
51 |
|
| Alte Categorii |
| |
280 |
|
| |
5 |
|
| Datorie vamala |
| |
17 |
|
| |
311 |
|
| Impozit pe profit |
| |
126 |
|
| |
2 |
|
| aplicarea normelor de venit |
| |
1 |
|
| daca in mod corect organele de verificare fiscala au stabilit impozit pe venit aferent perioadei 2011-2013, in conditiile in care, nici pe parcursul verificării fiscale si nici cu ocazia caii administrative de atac, persoana fizica nu a probat sursa fondurilor utilizate. |
| |
1 |
|
| daca in mod corect organele de verificare fiscala au stabilit impozit pe venit si accesorii aferente pentru perioada 2014-2016, in conditiile in care nici in timpul verificarii fiscale si nici cu ocazia exercitarii caii administrative de atac persoana fizică nu a probat sursa fondurilor utilizate. |
| |
3 |
|
| dacă Agenția Națională de Administrare Fiscală prin Direcția Generală de Soluționare a Contestațiilor, este investită să se pronunțe dacă societatea datorează impozit pe veniturile din salarii şi contribuții sociale aferente sumelor de bani acordate salariatilor angajati pentru a lucra in strainatate, in conditiile in care, din punct de vedere fiscal, aceste sume nu reprezinta indemnizatii de delegare/detasare, fiind in conformitate cu legislatia fiscala din Romania si jurisprudenta Curtii de Justitie a Uniunii Europene, drepturi salariale. |
| |
2 |
|
| dacă în mod corect organele de verificare fiscală au calculat obligații fiscale în cuantumul stabilit prin actul administrativ fiscal contestat, în condițiile în care din documentele aflate la dosarul cauzei și raportat la argumentele contestatarei nu rezultă o altă stare de fapt fiscală decât cea constatată de organele de verificare fiscală. |
| |
1 |
|
| dacă pentru salariile plătite de sediul permanent din Germania al unei societăţi comerciale persoană juridică română plătitorul de venituri salariale avea obligaţia să calculeze, să reţină şi să vireze în România impozit pe venituri din salarii în condiţiile în care salariaţii au fost prezenţi în Germania o perioadă sau perioade care depăşesc în total 183 zile în orice perioadă de 12 luni începând sau sfârşind în anul fiscal vizat, iar remuneraţiile către salariaţi au fost suportate de sediul permanent al persoanei juridice române |
| |
4 |
|
| dacă persoana fizică datorează impozit pe venit în cuantumul stabilit de organele fiscale, în condiţiile în care argumentele prezentate de contestatar nu sunt de natură să infirme constatările organelor fiscale |
| |
6 |
|
| dacă societatea datorează impozitul pe veniturile din salarii şi contribuţiile sociale stabilite suplimentar |
| |
1 |
|
| dacă societatea datorează în mod legal impozit pe veniturile din salarii și asimilate salariilor și contribuții sociale aferente sumelor plătite salariaților în Germania cu titlu de indemnizație de detașare în condițiile în care aceste sume achitate salariaţilor se includ în categoria veniturilor de natură salarială |
| |
1 |
|
| dacă societatea poate acorda salariaţilor deducerea personală la calculul impozitului pe venit, în condiţiile în care aceştia nu au prezentat documentele justificative în conformitate cu legislaţia în vigoare |
| |
1 |
|
| dacă societatea poate acorda salariaţilor deducerea personală la calculul impozitului pe venit, în condiţiile în care aceştia nu au prezentat documentele justificative în conformitate cu legislaţia în vigoare. |
| |
2 |
|
| dacă sumele plătite salariaților în străinătate sub denumirea de diurnă se includ în categoria veniturilor de natură salarială |
| |
6 |
|
| dacă sumele plătite salariaților în străinătate sub denumirea de indemnizație de delegare/detașare se includ în categoria veniturilor de natură salarială |
| |
1 |
|
| |
8 |
|
| deductibilitatea cheltuielilor |
| |
3 |
|
| deductibilitatea cheltuielilor aferente autoturismelor, în cazul persoanelor ce desfăşoară activităţi independente |
| |
1 |
|
| deductibilitatea cheltuielilor de deplasare |
| |
4 |
|
| deductibilitatea cheltuielilor privind achiziţionarea mijloacelor fixe |
| |
1 |
|
| determinarea venitului net din cedarea folosintei bunurilor |
| |
1 |
|
| Impozit pe venituri din surse neidentificate |
| |
3 |
|
| impozitarea avantajelor in natura acordate salariatilor |
| |
1 |
|
| impozitarea veniturilor din expertiza contabila si tehnica judiciara si extrajudiciara |
| |
3 |
|
| impozitarea veniturilor din premii si jocuri de noroc |
| |
1 |
|
| impozitarea veniturilor din prime de asigurare de viata achitate de angajator in numele angajatilor |
| |
4 |
|
| impozitul pe venitul microintreprinderilor (mod de calcul) |
| |
3 |
|
| impozitul pe veniturile din transferul proprietatilor imobiliare |
| |
3 |
|
| impunerea la norma de venit sau in sistem real |
| |
2 |
|
| impunerea veniturilor din investitii |
| |
1 |
|
| incadrare venituri in categoria veniturilor de natura salariala, in conditiile in care raporturile dintre societate si beneficiarii de venituri intrunesc trasaturile unor activitati dependente |
| |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | OG92R/03A119L1
OG92R/03A120L1
OG92R/03A120L7
OG92R/03A120^1L1
OG92R/03A120^1L2la)
LG82/91A6
LG207/15A6
LG207/15A7
LG207/15A46
LG207/15A49
LG207/15A58L1
LG207/15A130
LG207/15A173L1
LG207/15A174L1
LG207/15A174L5
LG207/15A176L1
LG207/15A176L2
LG207/15A268L1
LG207/15A272
LG207/15A273
LG207/15A276L1
LG207/15A279L1
LG571/03A7L1PT2.1
LG571/03A7L1PT2.2
LG571/03A11L1
LG571/03A21L1
LG571/03A21L4lf)
LG571/03A21L4lm)
LG571/03A55L1
LG571/03A55L2lk)
LG571/03A57L1
LG571/03A57L2
LG571/03A58L1
LG571/03A145L2la)
LG571/03A145^1
LG571/03A146L1la)
LG571/03A296^18L5^1
LG571/03A296^18L9 | |
16 |
|
| mod de calcul |
| |