| ![](/icons/ecblank.gif) | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
1 |
|
![](/icons/ecblank.gif) ![Show details for stabilita suplimentar ca urmare a majorarii bazei impozabile](/icons/expand.gif) | stabilita suplimentar ca urmare a majorarii bazei impozabile |
| |
2 |
|
![](/icons/ecblank.gif) ![Show details for verificarea documentelor justificative in vederea rambursarii TVA](/icons/expand.gif) ![](/icons/ecblank.gif) | verificarea documentelor justificative in vederea rambursarii TVA![](/icons/ecblank.gif) |
| ![](/icons/ecblank.gif) |
378 |
![Show details for COVASNA](/icons/expand.gif) | COVASNA |
| |
1 |
| ![](/icons/ecblank.gif) |
1 |
![Show details for DB](/icons/expand.gif) | DB |
| |
2246 |
| ![](/icons/ecblank.gif) |
5674 |
![Show details for DGRFP Bucuresti](/icons/expand.gif) | DGRFP Bucuresti |
| |
4 |
| ![](/icons/ecblank.gif) |
170 |
![Show details for DGRFP Craiova](/icons/expand.gif) | DGRFP Craiova |
| |
219 |
| ![](/icons/ecblank.gif) |
1176 |
![Show details for DGRFP Iasi](/icons/expand.gif) | DGRFP Iasi |
| |
1020 |
| ![](/icons/ecblank.gif) |
3787 |
![Show details for DGRFP Timisoara](/icons/expand.gif) | DGRFP Timisoara |
| |
1926 |
| ![](/icons/ecblank.gif) |
225 |
![Show details for Directia Generala de Administrare a Marilor Contribuabili](/icons/expand.gif) | Directia Generala de Administrare a Marilor Contribuabili |
| |
8810 |
![Show details for Directia Generala de Solutionare a Contestatiilor](/icons/expand.gif) ![](/icons/ecblank.gif) | Directia Generala de Solutionare a Contestatiilor![](/icons/ecblank.gif) |
| ![](/icons/ecblank.gif) |
850 |
![Show details for DOLJ](/icons/expand.gif) | DOLJ |
| |
583 |
| ![](/icons/ecblank.gif) |
657 |
![Show details for GIURGIU](/icons/expand.gif) | GIURGIU |
| |
1364 |
| ![](/icons/ecblank.gif) |
1626 |
![Show details for HARGHITA](/icons/expand.gif) | HARGHITA |
| |
54 |
| ![](/icons/ecblank.gif) |
1459 |
![Show details for HUNEDOARA](/icons/expand.gif) | HUNEDOARA |
| |
1525 |
| ![](/icons/ecblank.gif) |
1212 |
![Show details for IASI](/icons/expand.gif) | IASI |
| |
3 |
| ![](/icons/ecblank.gif) |
448 |
![Show details for ILFOV](/icons/expand.gif) | ILFOV |
| |
1 |
| ![](/icons/ecblank.gif) |
1804 |
![Hide details for MARAMURES](/icons/collapse.gif) | MARAMURES |
| |
116 |
|
| ![](/icons/ecblank.gif) |
2 |
|
![Show details for Accize](/icons/expand.gif) | Accize |
| |
13 |
|
| ![](/icons/ecblank.gif) |
42 |
|
![Show details for Contributii sociale](/icons/expand.gif) | Contributii sociale |
| |
99 |
|
| ![](/icons/ecblank.gif) |
28 |
|
![](/icons/ecblank.gif) ![Show details for accesorii aferente datoriei vamale](/icons/expand.gif) | accesorii aferente datoriei vamale |
| |
2 |
|
![](/icons/ecblank.gif) ![Show details for accizarea importurilor de tutun taiat pentru tigari in functie de destinatia marfii importate](/icons/expand.gif) ![](/icons/ecblank.gif) | accizarea importurilor de tutun taiat pentru tigari in functie de destinatia marfii importate![](/icons/ecblank.gif) |
| ![](/icons/ecblank.gif) |
1 |
|
![](/icons/ecblank.gif) ![Show details for aferenta neincheierii regimului vamal sub care au fost plasate marfuri care au facut obiectul unui regim de t](/icons/expand.gif) | aferenta neincheierii regimului vamal sub care au fost plasate marfuri care au facut obiectul unui regim de tranzit |
| |
1 |
|
![](/icons/ecblank.gif) ![Show details for anularea deciziei pentru regularizarea situatiei in conditiile in care din instrumentarea spetei nu rezulta c](/icons/expand.gif) ![](/icons/ecblank.gif) | anularea deciziei pentru regularizarea situatiei in conditiile in care din instrumentarea spetei nu rezulta ca la momentul emiterii celui de al doilea titlu de creanta organul vamal a avut la dispozitie elemente noi, necunoscute la momentul emiterii primului titlu de creanta![](/icons/ecblank.gif) |
| ![](/icons/ecblank.gif) |
3 |
|
![](/icons/ecblank.gif) ![Show details for calculul TVA la valoarea in vama a marfurilor importate](/icons/expand.gif) | calculul TVA la valoarea in vama a marfurilor importate |
| |
1 |
|
![](/icons/ecblank.gif) ![Show details for daca pentru tutunul importat de societate se datorau accize in vama , in conditiile In care din instrumentare](/icons/expand.gif) ![](/icons/ecblank.gif) | daca pentru tutunul importat de societate se datorau accize in vama , in conditiile In care din instrumentarea spetei de catre organele vamale nu rezulta destinatia tutunului importat , respectiv daca acesta a fost introdus intr-un antrepozit fiscal sau daca a fost comercializat ca atare, in starea in care a fost importat![](/icons/ecblank.gif) |
| ![](/icons/ecblank.gif) |
1 |
|
![](/icons/ecblank.gif) ![Show details for daca se poate mentine incheierea din oficiu a regimului de admitere temporara pe numele societatii fn conditi](/icons/expand.gif) | daca se poate mentine incheierea din oficiu a regimului de admitere temporara pe numele societatii fn conditiile in care titulari ai regimului sunt utilizatori, iar din instrumentarea spetei de catre organele vamale nu rezulta motivele pentru care documentele de regularizare nu au fost emise pe numele titularului regimului |
| |
3 |
|
![](/icons/ecblank.gif) ![Show details for daca societatea poate beneficia de scutirea parţială de drepturi de import prin luarea în considerare a cos](/icons/expand.gif) ![](/icons/ecblank.gif) | daca societatea poate beneficia de scutirea parţială de drepturi de import prin luarea în considerare a costului operaţiei de transformare ca bază a valorii drepturilor, prevazuta la art. 591 din Regulamentul (CEE) nr.2454/1993 a Comisiei din 2 iulie 1993 privind dispoziţii de aplicare a reglementării (CEE) nr. 2913/92 a Consiliului de stabilire a Codului vamal Comunitar, in conditiile in care din actele aflate la dosar nu rezulta ca in perioada verificata societatea ar fi formulat la![](/icons/ecblank.gif) |
| ![](/icons/ecblank.gif) |
2 |
|
![](/icons/ecblank.gif) ![Show details for daca societatea poate beneficia de scutirea parţială de drepturi de import prin luarea în considerare a cos](/icons/expand.gif) | daca societatea poate beneficia de scutirea parţială de drepturi de import prin luarea în considerare a costului operaţiei de transformare ca bază a valorii drepturilor, prevazuta la art. 591 din Regulamentul (CEE) nr.2454/1993 a Comisiei din 2 iulie 1993 privind dispoziţii de aplicare a reglementării (CEE) nr. 2913/92 a Consiliului de stabilire a Codului vamal Comunitar, in conditiile in care din actele aflate la dosar nu rezulta ca in perioada verificata societatea ar fi formulat la organul vamal cereri in acest sens sau ar fi solicitat modificarea pozitiei 16 din autorizatiile de perfectionare pasiva |
| |
3 |
|
![](/icons/ecblank.gif) ![Show details for dacă obligaţiile vamale suplimentare stabilite în sarcina societăţii sunt legal datorate în condiţiile î](/icons/expand.gif) ![](/icons/ecblank.gif) | dacă obligaţiile vamale suplimentare stabilite în sarcina societăţii sunt legal datorate în condiţiile în care în urma reanalizării probelor prelevate, autoritatea vamală a stabilit că încadrările declarate de societate la momentul punerii mărfurilor în liberă circulaţie sunt corecte![](/icons/ecblank.gif) |
| ![](/icons/ecblank.gif) |
1 |
|
![](/icons/ecblank.gif) ![Show details for dreptul organelor vamale de a stabili diferenta de tva in vama la controlul ulterior pentru declaratii vamale](/icons/expand.gif) | dreptul organelor vamale de a stabili diferenta de tva in vama la controlul ulterior pentru declaratii vamale de import inregistrate in perioada 01.01-14.04.2007 |
| |