| | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
1 |
|
| accesorii aferente obligatiilor fiscale pentru care baza de calcul o reprezinta o suma de restituit si nu o obligatie de plata |
| |
1 |
|
| accesorii aferente unor debite platite in termen dar in alte conturi bugetare. |
| |
1 |
|
| accesorii calculate eronat pentru debite achitate in termen |
| |
1 |
|
| accesorii calculate pentru debite principale stabilite prin decizii de impunere necomunicate |
| |
4 |
|
| aferente diferentei de datorie vamala stabilita la controlul ulterior, data de la care acestea se calculeaza |
| |
1 |
|
| aferente obligatiilor fiscale corectate prin declaratii rectificative |
| |
5 |
|
| aferente obligatiilor fiscale declarate prin declaratiile de impozite si taxe |
| |
3 |
|
| aferente taxelor, impozitelor si contributiilor |
| |
3 |
|
| aferente unor debite declarate de contribuabil |
| |
16 |
|
| aferente unor debite neachitate in termen |
| |
8 |
|
| calculul de accesorii aferente unor drepturi vamale |
| |
1 |
|
| mod de determinare a bazei de calcul |
| |
4 |
|
| Accize |
| |
9 |
|
| |
3 |
|
| Colectarea creantelor bugetare |
| |
8 |
|
| |
58 |
|
| Datorie vamala |
| |
21 |
|
| |
51 |
|
| Impozit pe venit |
| |
3 |
|
| Impozit pe venitul nerezidentilor (conventii de evitare a dublei impuneri) |
| |
98 |
|
| Procedura |
| |
1 |
|
| |
14 |
|
| Regimuri vamale suspensive |
| |
59 |
|
| |
1 |
|
| Zone defavorizate |
| |
1 |
| |
1 |
| DB |
| |
2246 |
| |
5674 |
| DGRFP Bucuresti |
| |
1027 |
|
| |
5 |
|
| Accize |
| |
187 |
|
| |
410 |
|
| Contributii sociale |
| |
138 |
|
| |
24 |
|
| accesorii aferente datoriei vamale |
| |
6 |
|
| accesorii la regimul de admitere temporara cu exonerare partiala |
| |
1 |
|
| calculul taxei pe valoarea adaugata la valoarea in vama a marfurilor importate |
| |
3 |
|
| calculul TVA la valoarea in vama a marfurilor importate |
| |
1 |
|
| cursul valutar utilizat la stabilirea drepturilor datorate la incheierea operatiunilor suspensive incepute inainte de data aderarii |
| |
3 |
|
| daca pentru marfurile importate societatea poate beneficia de scutire de taxe vamale si TVA in conditiile in care nu probeaza indeplinirea cerintelor prevazute de actele normative incidente in materie referitoare la scutirile solicitate |
| |
1 |
|
| daca pretinsele deficiente privind desfasurarea controlului vamal si forma deciziei pentru regularizarea situatiei sunt de natura sa atraga nulitatea actului atacat |
| |
6 |
|
| daca produsul importat, se incadreaza in tariful vamal de import al Romaniei la codul tarifar declarat de contestatoare sau la cel constatat de organele vamale |
| |
1 |
|
| dacă majorările aferente obligaţiilor vamale stabilite de controlul ulterior sunt datorate de la data scadenţei obligaţiei principale sau în funcţie de data comunicării actului prin care aceasta a fost individualizată |
| |
2 |
|
| dacă organele vamale aveau dreptul să verifice temeinicia încadrărilor tarifare declarate prin declaraţiile vamale de import în condiţiile în care contestatoarea nu face dovada că respectivele declaraţii vamale de import au mai fost supuse unui alt control vamal |
| |
1 |
|
| dacă organele vamale în mod legal au încheiat din oficiu regimul de perfecţionare activă, în conditiile în care societatea nu justifică prin documente legal întocmite că mărfurile introduse în ţară în regim temporar au făcut obiectul unei declaraţii pentru o noua destinaţie vamală |
| |