| | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
1 |
|
| contestatii a caror motivare nu este dovedita cu acte justificative care sa ateste starea de fapt, sustinuta sau afirmata de petenti |
| |
1 |
|
| contestatoarea nu aduce argumente in sustinerea cauzei |
| |
1 |
|
| declinare de competenta |
| |
3 |
|
| desfiintarea deciziei de impunere |
| |
15 |
|
| desfiintarea deciziei de impunere intrucat din actul administrativ nu rezulta situatia de fapt |
| |
1 |
|
| diferente de drepturi vamale aferente unor operatiuni care mai facusera obiectul controlului vamal, materializat printr-o nota unilaterala |
| |
2 |
|
| neanalizarea de catre organele de inspectie fiscala a documentelor prezentate de societate |
| |
1 |
|
| neprezentarea de catre organele de inspectie fiscala a starii de fapt si de drept |
| |
2 |
|
| obligatii bugetare stabilite prin alte acte administrative fiscale |
| |
2 |
|
| prezentarea de probe noi in sustinerea contestatiei |
| |
4 |
|
| renuntare la contestatie |
| |
1 |
|
| respingerea contestatiei ca fiind fara obiect |
| |
7 |
|
| suspendarea executarii actului administrativ fiscal atacat |
| |
9 |
|
| suspendarea solutionarii contestatiei pana la finalizarea laturii penale |
| |
1 |
|
| suspendarea solutionarii la cererea contribuabilului |
| |
1 |
|
| |
14 |
|
| Regimuri vamale suspensive |
| |
59 |
|
| |
1 |
|
| Zone defavorizate |
| |
1 |
| |
1 |
| DB |
| |
2246 |
| |
5674 |
| DGRFP Bucuresti |
| |
4 |
| |
170 |
| DGRFP Craiova |
| |
219 |
| |
1176 |
| DGRFP Iasi |
| |
152 |
|
| |
3 |
|
| Accize |
| |
1 |
|
| |
118 |
|
| Contributii sociale |
| |
16 |
|
| |
3 |
|
| Impozit pe dividende |
| |
116 |
|
| |
3 |
|
| ajustarea veniturilor obtinute de societate pentru livrari facturate sub pretul pietei, relatii de afiliere |
| |
4 |
|
| cheltuieli cu prestari de servicii pentru care nu rezulta daca au fost efectiv prestate |
| |
10 |
|
| cheltuieli inregistrate in baza unor documente ce nu indeplinesc calitatea de document justificativ potrivit Legii contabilitatii |
| |
2 |
|
| cheltuieli nedeductibile stabilite de organele de inspecţie fiscală în condiţiile societatea prin contestaţie, nu aduce niciun argument în susţinerea acestor sume |
| |
1 |
|
| conditiile acrodarii scutirii de impozit pentru profitul brut reinvestit de intreprinderile mici si mijlocii |
| |
3 |
|
| daca cheltuielile sunt deductibile la calculul impozitului pe profit in conditiile in care sunt aferente realizari de venituri |
| |
2 |
|
| daca cheltuielile sunt deductibile la calculul profitului impozabil, in conditiile in care societatea nu face dovada ca aceste cheltuieli au condus la realizarea de venituri impozabile |
| |
1 |
|
| daca in mod legal au procedat la majorarea bazei de calcul a impozitului pe profit, in conditiile in care acestea au procedat la reincadrarea tranzactiilor in cauza |
| |
1 |
|
| daca lucrarile efectuate de societate reprezinta modernizari sau sunt lucrari de reparatii |
| |
1 |
|
| daca metoda utilizată de organele de inspectie fiscală pentru compararea preţurilor de piaţă în vederea identificării preţului de piaţă aferent tranzacţiilor efectuate de contestatoare este legală, în conditiile în care contestatoarea nu prezintă documente din care sa rezulte o altă situatie faţă de cea constatată de inspecţia fiscală |
| |
3 |
|
| daca societatea datoreaza impozit pe profit si tva in conditile in care din documente rezulta erori in stabilirea bazei de impunere |
| |