| | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
1 |
|
| declinare de competenta |
| |
3 |
|
| desfiintarea deciziei de impunere |
| |
15 |
|
| desfiintarea deciziei de impunere intrucat din actul administrativ nu rezulta situatia de fapt |
| |
1 |
|
| diferente de drepturi vamale aferente unor operatiuni care mai facusera obiectul controlului vamal, materializat printr-o nota unilaterala |
| |
2 |
|
| neanalizarea de catre organele de inspectie fiscala a documentelor prezentate de societate |
| |
1 |
|
| neprezentarea de catre organele de inspectie fiscala a starii de fapt si de drept |
| |
2 |
|
| obligatii bugetare stabilite prin alte acte administrative fiscale |
| |
2 |
|
| prezentarea de probe noi in sustinerea contestatiei |
| |
4 |
|
| renuntare la contestatie |
| |
1 |
|
| respingerea contestatiei ca fiind fara obiect |
| |
7 |
|
| suspendarea executarii actului administrativ fiscal atacat |
| |
9 |
|
| suspendarea solutionarii contestatiei pana la finalizarea laturii penale |
| |
1 |
|
| suspendarea solutionarii la cererea contribuabilului |
| |
1 |
|
| |
14 |
|
| Regimuri vamale suspensive |
| |
59 |
|
| |
1 |
|
| Zone defavorizate |
| |
1 |
| |
1 |
| DB |
| |
2246 |
| |
5674 |
| DGRFP Bucuresti |
| |
4 |
| |
170 |
| DGRFP Craiova |
| |
45 |
|
| |
1 |
|
| Alte Categorii |
| |
7 |
|
| |
1 |
|
| Impozit pe dividende |
| |
18 |
|
| |
15 |
|
| Impozit pe venit |
| |
48 |
|
| |
35 |
|
| TVA |
| |
2 |
|
| accesorii calculate ca urmare a neachitarii debitelor |
| |
2 |
|
| aferenta cheltuielilor nedeductibile din punct de vedere fiscal |
| |
2 |
|
| ajustarea tva aferenta unei achizitii in conditiile in care aceasta nu a fost utilizata pentru realizarea de operatiuni taxabile |
| |
1 |
|
| aplicarea cotei de TVA prin procedeul sutei marite |
| |
1 |
|
| baza impozabila stabilita suplimentar prin estimare, aferenta activitatilor generatoare de venituri desfasurate in agricultura |
| |
1 |
|
| calculul accesoriilor aferente TVA inregistrata intre data depasirii planfonului de impozitare si data inregistrarii ca platitor de TVA |
| |
1 |
|
| colectarea tva aferenta facturilor neinregistrate in contabilitate si care nu au fost anulate |
| |
1 |
|
| contestaţia poate fi respinsă ca neîntemeiată, în situaţia în care argumentele de fapt şi de drept prezente în susţinerea contestaţiei nu sunt de natură să modifice cele dispuse prin actul administrativ fiscal atacat |
| |
1 |
|
| daca datorează taxa pe valoarea adăugată stabilită suplimentar în condiţiile în care argumentele şi documentele depuse de societate în susţinerea contestaţiei nu sunt de natură să modifice constatările organelor de inspecţie fiscală |
| |
2 |
|
| daca in mod legal organele de inspectie fiscala au respins la rambursare TVA aferenta unor achizitii de bunuri si servicii, in conditiile in care societatea nu justifica faptul ca achiziile respective au fost efectuate in scopul operatiunilor sale taxabile |
| |
1 |
|
| daca masura organelor de inspectie fiscala de a dispune in sarcina societatii colectarea TVA este legala in conditiile in care aceasta a obtinut venituri din tranzactii imobiliare pentru care nu a colectat TVA |
| |
1 |
|
| daca societatea beneficiaza de exercitarea drept de deducere a TVA aferenta unor facturi avand ca obiect prestarea de servicii, in conditiile in care acestea nu sunt destinate utilizarii in folosul operatiunior sale taxabile, iar facturile nu sunt completate conform prevederilor Codului fiscal |
| |
1 |
|
| daca societatea datoreaza aceasta suma in conditiile in care prin contestatia formulata aceasta nu aduce nicio motivatie in sustinerea acestui capat de cerere |
| |
1 |
|
| dacă are drept de deducere pentru taxa pe valoarea adăugată aferentă facturilor reprezentând prestări de servicii, în condiţiile în care din documentele anexate la dosarul cauzei rezultă că aceste servicii nu sunt destinate utilizării în folosul operaţiunlor sale taxabile |
| |