| | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
1 |
|
| deductibilitatea unor cheltuieli ce nu au la baza documente justificative potrivit legii |
| |
1 |
|
| estimarea veniturilor impozabile |
| |
2 |
|
| modul de calcul al impozitului |
| |
1 |
|
| modul de calcul al impozitului pe profit in cazul aplicarii anumitor scutiri |
| |
1 |
|
| modul de calcul al impozitului pe profit in conditiile in care ulterior organele de inspectie fiscala au constatat ca acesta s-a calculat eronat |
| |
2 |
|
| platitori de impozit pe profit ca urmare a neindeplinirii conditiilor pentru a fi microintreprindere |
| |
1 |
|
| recuperarea pierderii fiscale |
| |
1 |
|
| stabilirea profitului impozabil aferent activitatii economice, in cazul asociatiilor si fundatiilor |
| |
1 |
|
| stabilirea valorii de piata a tranzactiilor efectuate intre persoane juridice afiliate |
| |
51 |
|
| |
3 |
|
| Impozit pe venitul nerezidentilor (conventii de evitare a dublei impuneri) |
| |
98 |
|
| |
1 |
|
| Redeventa miniera |
| |
14 |
|
| Regimuri vamale suspensive |
| |
59 |
|
| TVA |
| |
1 |
|
| |
1 |
| CT |
| |
1 |
| |
2246 |
| DGRFP Brasov |
| |
5674 |
| |
4 |
| DGRFP Cluj-Napoca |
| |
170 |
| |
45 |
|
| Accesorii |
| |
1 |
|
| |
7 |
|
| Contributii sociale |
| |
1 |
|
| |
18 |
|
| Impozit pe profit |
| |
15 |
|
| |
48 |
|
| Procedura |
| |
35 |
|
| |
2 |
|
| accesorii calculate ca urmare a neachitarii debitelor |
| |
2 |
|
| aferenta cheltuielilor nedeductibile din punct de vedere fiscal |
| |
2 |
|
| ajustarea tva aferenta unei achizitii in conditiile in care aceasta nu a fost utilizata pentru realizarea de operatiuni taxabile |
| |
1 |
|
| aplicarea cotei de TVA prin procedeul sutei marite |
| |
1 |
|
| baza impozabila stabilita suplimentar prin estimare, aferenta activitatilor generatoare de venituri desfasurate in agricultura |
| |
1 |
|
| calculul accesoriilor aferente TVA inregistrata intre data depasirii planfonului de impozitare si data inregistrarii ca platitor de TVA |
| |
1 |
|
| colectarea tva aferenta facturilor neinregistrate in contabilitate si care nu au fost anulate |
| |
1 |
|
| contestaţia poate fi respinsă ca neîntemeiată, în situaţia în care argumentele de fapt şi de drept prezente în susţinerea contestaţiei nu sunt de natură să modifice cele dispuse prin actul administrativ fiscal atacat |
| |
1 |
|
| daca datorează taxa pe valoarea adăugată stabilită suplimentar în condiţiile în care argumentele şi documentele depuse de societate în susţinerea contestaţiei nu sunt de natură să modifice constatările organelor de inspecţie fiscală |
| |
2 |
|
| daca in mod legal organele de inspectie fiscala au respins la rambursare TVA aferenta unor achizitii de bunuri si servicii, in conditiile in care societatea nu justifica faptul ca achiziile respective au fost efectuate in scopul operatiunilor sale taxabile |
| |
1 |
|
| daca masura organelor de inspectie fiscala de a dispune in sarcina societatii colectarea TVA este legala in conditiile in care aceasta a obtinut venituri din tranzactii imobiliare pentru care nu a colectat TVA |
| |
1 |
|
| daca societatea beneficiaza de exercitarea drept de deducere a TVA aferenta unor facturi avand ca obiect prestarea de servicii, in conditiile in care acestea nu sunt destinate utilizarii in folosul operatiunior sale taxabile, iar facturile nu sunt completate conform prevederilor Codului fiscal |
| |
1 |
|
| daca societatea datoreaza aceasta suma in conditiile in care prin contestatia formulata aceasta nu aduce nicio motivatie in sustinerea acestui capat de cerere |
| |
1 |
|
| dacă are drept de deducere pentru taxa pe valoarea adăugată aferentă facturilor reprezentând prestări de servicii, în condiţiile în care din documentele anexate la dosarul cauzei rezultă că aceste servicii nu sunt destinate utilizării în folosul operaţiunlor sale taxabile |
| |
2 |
|
| dacă datorează taxa pe valoarea adăugată colectată suplimentar de organele de inspecţie fiscală |
| |