|  | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
1 |
|
  | dacă societatea datorează aceste accesorii, în condiţiile în care plăţile efectuate de aceasta în contul obligaţiilor declarate au stins obligaţii de plată restante existente în evidenţa fiscală la data plăţilor |
| |
2 |
|
   | dacă urmare pierderii valabilităţii eşalonării la plată, pentru sumele rămase de plată din eşalonarea la plată acordată, se datorează penalitate de 10%, precum şi dobânzi şi penalităţi aferente obligaţiilor restante neachitate la scadenţă |
|  |
1 |
|
  | dacă ..... datorează accesorii în cuantumul stabilit de organele de inspecţie fiscală, în condiţiile în care la stabilirea cuantumului nu s-a ţinut cont de dispoziţiile legale potrivit cărora, prin noul act administrativ fiscal încheiat ca urmare unei decizii de desfiinţare nu se pot stabili în sarcina contestatarei sume mai mari decat cele din actul desfiinţat |
| |
3 |
|
   | data de la care curg dobanzile si penalitatile aferente diferentelor de impozit pe venit comunicate prin decizia de impunere |
|  |
1 |
|
  | debit neachitat la termen |
| |
1 |
|
   | deductibilitatea fiscala a cheltuielilor cu prestari servicii in conditiile in care din raportul de inspectie fiscala nu rezulta daca organele de inspectie fiscala au verificat modul de inregistrare a acestor servicii in curs de executie la sfarsitul perioadei |
|  |
1 |
|
  | efectele unei hotarari definitive si irevocabile asupra modalitatii de stingere a obligatiilor bugetare |
| |
1 |
|
   | legalitatea calcularii de accesorii asupra unor debite in conditiile anularii prin hotarare irevocabila a acestora |
|  |
1 |
|
  | legalitatea calcularii de accesorii in conditiile neachitarii la scadenta a obligajtiilor datorate |
| |
1 |
|
   | legalitatea calculului de accesorii in conditiile in care titlul de creanta prin care a fost individualizata baza de calcul a accesoriilor a fost desfiintat |
|  |
1 |
|
  | legalitatea calculării de accesorii asupra unor debite stinse din taxa pe valoarea adăugată de rambursat exigibilă la termenul limită stabilit de lege pentru depunerea decontului de TVA |
| |
 |  |  | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | LG227/15A173L1
LG207/15A279L3
LG207/15A279L4
LG207/15A280
OPANAF3741/15PT11.4 |  |
1 |
|
  | legalitatea calculării de accesorii până la data plăţii sumelor din titlul executoriu, în condiţiile în care s-a prevăzut plata cestor accesorii, iar plângerea formulată de societate a fost respinsă definitiv şi irevocabil de instanţa judecătorească |
| |
1 |
|
   | legalitatea calculării de accesorii prin Decizia referitoare la obligaţiile de plată accesorii în condiţiile în care baza de calcul a accesoriilor a fost stabilită eronat de organele fiscale |
|  |
1 |
|
  | legalitatea calculării de accesorii prin Decizia referitoare la obligaţiile de plată accesorii în condiţiile în care societatea a achitat cu întârziere debitele constituite ca obligaţii de plată la bugetul general consolidat al statului |
| |
1 |
|
   | majorări de întârziere aferente impozitului pe profit |
|  |
1 |
|
  | majorări de întârziere aferente TVA pt. care s-a respins contestaţia |
| |
1 |
|
   | mod de determinare a bazei de calcul |
|  |
1 |
|
  | modul de calcul al majorarilor de intarziere pentru diferenta dintre impozitul pe profit aferent trimestrului IV, suplimentar stabilit si impozitul pe profit aferent trimestrului III, suplimentar stabilit |
| |
3 |
|
   | nu datoreaza accesoriile stabilite de organul fiscal |
|  |
4 |
|
  | obligatii bugetare stabilite prin raport de inspectie fiscala si nu prin decizie de impunere |
| |
1 |
|
   | principiului de drept „accesorium sequitur principale |
|  |
2 |
|
  | stabilirea de accesorii aferente TVA, în sarcina contestatarei reprezintă măsură accesorie în raport cu debitul |
| |
1 |
|
   | stabilirea de majorări de întârziere aferente taxei pe valoarea adăugată în sarcina contestatoarei |
|  |
3 |
|
  | stabilite prin acte constatatoare, prescriptia dreptului de a calcula aceste accesorii |
| |
3 |
|
|  |
51 |
|
 | Alte Categorii |
| |
280 |
|
|  |
5 |
|
 | Datorie vamala |
| |
17 |
|
|  |
311 |
|
 | Impozit pe profit |
| |
126 |
|
|  |
4 |
|
 | Impozit pe venitul nerezidentilor (conventii de evitare a dublei impuneri) |
| |
628 |
|
|  |
537 |
|
 | TVA |
| |
5674 |
|  |
4 |
 | DGRFP Cluj-Napoca |
| |
170 |
|  |
219 |
 | DGRFP Galati |
| |
1176 |
|  |
1020 |
 | DGRFP Ploiesti |
| |
3787 |
|  |
1926 |
 | DIMBOVITA |
| |
225 |
  | Directia Generala de Administrare a Marilor Contribuabili |
|  |
8806 |
 | Directia Generala de Solutionare a Contestatiilor |
| |