| | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
1 |
|
| dacă societatea datorează aceste accesorii, în condiţiile în care plăţile efectuate de aceasta în contul obligaţiilor declarate au stins obligaţii de plată restante existente în evidenţa fiscală la data plăţilor |
| |
2 |
|
| dacă urmare pierderii valabilităţii eşalonării la plată, pentru sumele rămase de plată din eşalonarea la plată acordată, se datorează penalitate de 10%, precum şi dobânzi şi penalităţi aferente obligaţiilor restante neachitate la scadenţă |
| |
1 |
|
| dacă ..... datorează accesorii în cuantumul stabilit de organele de inspecţie fiscală, în condiţiile în care la stabilirea cuantumului nu s-a ţinut cont de dispoziţiile legale potrivit cărora, prin noul act administrativ fiscal încheiat ca urmare unei decizii de desfiinţare nu se pot stabili în sarcina contestatarei sume mai mari decat cele din actul desfiinţat |
| |
3 |
|
| data de la care curg dobanzile si penalitatile aferente diferentelor de impozit pe venit comunicate prin decizia de impunere |
| |
1 |
|
| debit neachitat la termen |
| |
1 |
|
| deductibilitatea fiscala a cheltuielilor cu prestari servicii in conditiile in care din raportul de inspectie fiscala nu rezulta daca organele de inspectie fiscala au verificat modul de inregistrare a acestor servicii in curs de executie la sfarsitul perioadei |
| |
1 |
|
| efectele unei hotarari definitive si irevocabile asupra modalitatii de stingere a obligatiilor bugetare |
| |
1 |
|
| legalitatea calcularii de accesorii asupra unor debite in conditiile anularii prin hotarare irevocabila a acestora |
| |
1 |
|
| legalitatea calcularii de accesorii in conditiile neachitarii la scadenta a obligajtiilor datorate |
| |
1 |
|
| legalitatea calculului de accesorii in conditiile in care titlul de creanta prin care a fost individualizata baza de calcul a accesoriilor a fost desfiintat |
| |
1 |
|
| legalitatea calculării de accesorii asupra unor debite stinse din taxa pe valoarea adăugată de rambursat exigibilă la termenul limită stabilit de lege pentru depunerea decontului de TVA |
| |
1 |
|
| legalitatea calculării de accesorii până la data plăţii sumelor din titlul executoriu, în condiţiile în care s-a prevăzut plata cestor accesorii, iar plângerea formulată de societate a fost respinsă definitiv şi irevocabil de instanţa judecătorească |
| |
1 |
|
| legalitatea calculării de accesorii prin Decizia referitoare la obligaţiile de plată accesorii în condiţiile în care baza de calcul a accesoriilor a fost stabilită eronat de organele fiscale |
| |
1 |
|
| legalitatea calculării de accesorii prin Decizia referitoare la obligaţiile de plată accesorii în condiţiile în care societatea a achitat cu întârziere debitele constituite ca obligaţii de plată la bugetul general consolidat al statului |
| |
1 |
|
| majorări de întârziere aferente impozitului pe profit |
| |
1 |
|
| majorări de întârziere aferente TVA pt. care s-a respins contestaţia |
| |
1 |
|
| mod de determinare a bazei de calcul |
| |
1 |
|
| modul de calcul al majorarilor de intarziere pentru diferenta dintre impozitul pe profit aferent trimestrului IV, suplimentar stabilit si impozitul pe profit aferent trimestrului III, suplimentar stabilit |
| |
3 |
|
| nu datoreaza accesoriile stabilite de organul fiscal |
| |
4 |
|
| obligatii bugetare stabilite prin raport de inspectie fiscala si nu prin decizie de impunere |
| |
1 |
|
| principiului de drept „accesorium sequitur principale |
| |
2 |
|
| stabilirea de accesorii aferente TVA, în sarcina contestatarei reprezintă măsură accesorie în raport cu debitul |
| |
1 |
|
| stabilirea de majorări de întârziere aferente taxei pe valoarea adăugată în sarcina contestatoarei |
| |
3 |
|
| stabilite prin acte constatatoare, prescriptia dreptului de a calcula aceste accesorii |
| |
3 |
|
| Accize |
| |
51 |
|
| |
280 |
|
| Contributii sociale |
| |
5 |
|
| |
17 |
|
| Impozit pe dividende |
| |
311 |
|
| |
126 |
|
| Impozit pe venit |
| |
2 |
|
| aplicarea normelor de venit |
| |
1 |
|
| daca in mod corect organele de verificare fiscala au stabilit impozit pe venit aferent perioadei 2011-2013, in conditiile in care, nici pe parcursul verificării fiscale si nici cu ocazia caii administrative de atac, persoana fizica nu a probat sursa fondurilor utilizate. |
| |
1 |
|
| daca in mod corect organele de verificare fiscala au stabilit impozit pe venit si accesorii aferente pentru perioada 2014-2016, in conditiile in care nici in timpul verificarii fiscale si nici cu ocazia exercitarii caii administrative de atac persoana fizică nu a probat sursa fondurilor utilizate. |
| |
3 |
|
| dacă Agenția Națională de Administrare Fiscală prin Direcția Generală de Soluționare a Contestațiilor, este investită să se pronunțe dacă societatea datorează impozit pe veniturile din salarii şi contribuții sociale aferente sumelor de bani acordate salariatilor angajati pentru a lucra in strainatate, in conditiile in care, din punct de vedere fiscal, aceste sume nu reprezinta indemnizatii de delegare/detasare, fiind in conformitate cu legislatia fiscala din Romania si jurisprudenta Curtii de Justitie a Uniunii Europene, drepturi salariale. |
| |
2 |
|
| dacă în mod corect organele de verificare fiscală au calculat obligații fiscale în cuantumul stabilit prin actul administrativ fiscal contestat, în condițiile în care din documentele aflate la dosarul cauzei și raportat la argumentele contestatarei nu rezultă o altă stare de fapt fiscală decât cea constatată de organele de verificare fiscală. |
| |
1 |
|
| dacă pentru salariile plătite de sediul permanent din Germania al unei societăţi comerciale persoană juridică română plătitorul de venituri salariale avea obligaţia să calculeze, să reţină şi să vireze în România impozit pe venituri din salarii în condiţiile în care salariaţii au fost prezenţi în Germania o perioadă sau perioade care depăşesc în total 183 zile în orice perioadă de 12 luni începând sau sfârşind în anul fiscal vizat, iar remuneraţiile către salariaţi au fost suportate de sediul permanent al persoanei juridice române |
| |
4 |
|
| dacă persoana fizică datorează impozit pe venit în cuantumul stabilit de organele fiscale, în condiţiile în care argumentele prezentate de contestatar nu sunt de natură să infirme constatările organelor fiscale |
| |
6 |
|
| dacă societatea datorează impozitul pe veniturile din salarii şi contribuţiile sociale stabilite suplimentar |
| |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | LG207/15A269
LG207/15A72L1
LG53/03
LG207/15A7
LG207/15A6
LG571/03A55
LG571/03A296L18 | |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | LG207/15A276 | |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | LG207/15A6
LG207/15A7L3
LG207/15A113L2
LG207/15A268L1
LG207/15A272L1
LG207/15A273
LG207/15A276L1
LG207/15A279L1
LG227/15A11L1
LG571/03A11L1
LG571/03A55L1
LG571/03A55L2lk)
LG571/03A55L4
LG571/03A55L3lb)
LG571/03A57L1
LG571/03A57L2
LG571/03A58L1
LG571/03A296^3la) | |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | LG207/15A130 | |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | LG207/15A6
LG207/15A49
OPANAF3741/15PT11.1la | |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | OPANAF3741/15PT11.1la | |