| | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
1 |
|
| legalitatea calcularii de accesorii in conditiile neachitarii la scadenta a obligajtiilor datorate |
| |
1 |
|
| legalitatea calculului de accesorii in conditiile in care titlul de creanta prin care a fost individualizata baza de calcul a accesoriilor a fost desfiintat |
| |
1 |
|
| legalitatea calculării de accesorii asupra unor debite stinse din taxa pe valoarea adăugată de rambursat exigibilă la termenul limită stabilit de lege pentru depunerea decontului de TVA |
| |
1 |
|
| legalitatea calculării de accesorii până la data plăţii sumelor din titlul executoriu, în condiţiile în care s-a prevăzut plata cestor accesorii, iar plângerea formulată de societate a fost respinsă definitiv şi irevocabil de instanţa judecătorească |
| |
1 |
|
| legalitatea calculării de accesorii prin Decizia referitoare la obligaţiile de plată accesorii în condiţiile în care baza de calcul a accesoriilor a fost stabilită eronat de organele fiscale |
| |
1 |
|
| legalitatea calculării de accesorii prin Decizia referitoare la obligaţiile de plată accesorii în condiţiile în care societatea a achitat cu întârziere debitele constituite ca obligaţii de plată la bugetul general consolidat al statului |
| |
1 |
|
| majorări de întârziere aferente impozitului pe profit |
| |
1 |
|
| majorări de întârziere aferente TVA pt. care s-a respins contestaţia |
| |
1 |
|
| mod de determinare a bazei de calcul |
| |
1 |
|
| modul de calcul al majorarilor de intarziere pentru diferenta dintre impozitul pe profit aferent trimestrului IV, suplimentar stabilit si impozitul pe profit aferent trimestrului III, suplimentar stabilit |
| |
3 |
|
| nu datoreaza accesoriile stabilite de organul fiscal |
| |
4 |
|
| obligatii bugetare stabilite prin raport de inspectie fiscala si nu prin decizie de impunere |
| |
1 |
|
| principiului de drept „accesorium sequitur principale |
| |
2 |
|
| stabilirea de accesorii aferente TVA, în sarcina contestatarei reprezintă măsură accesorie în raport cu debitul |
| |
1 |
|
| stabilirea de majorări de întârziere aferente taxei pe valoarea adăugată în sarcina contestatoarei |
| |
3 |
|
| stabilite prin acte constatatoare, prescriptia dreptului de a calcula aceste accesorii |
| |
3 |
|
| Accize |
| |
51 |
|
| |
280 |
|
| Contributii sociale |
| |
5 |
|
| |
17 |
|
| Impozit pe dividende |
| |
311 |
|
| |
126 |
|
| Impozit pe venit |
| |
4 |
|
| Impozit pe venitul nerezidentilor (conventii de evitare a dublei impuneri) |
| |
628 |
|
| Procedura |
| |
537 |
|
| |
5674 |
| DGRFP Bucuresti |
| |
1027 |
|
| |
5 |
|
| Accize |
| |
187 |
|
| |
410 |
|
| Contributii sociale |
| |
138 |
|
| |
24 |
|
| accesorii aferente datoriei vamale |
| |
6 |
|
| accesorii la regimul de admitere temporara cu exonerare partiala |
| |
1 |
|
| calculul taxei pe valoarea adaugata la valoarea in vama a marfurilor importate |
| |
3 |
|
| calculul TVA la valoarea in vama a marfurilor importate |
| |
1 |
|
| cursul valutar utilizat la stabilirea drepturilor datorate la incheierea operatiunilor suspensive incepute inainte de data aderarii |
| |
3 |
|
| daca pentru marfurile importate societatea poate beneficia de scutire de taxe vamale si TVA in conditiile in care nu probeaza indeplinirea cerintelor prevazute de actele normative incidente in materie referitoare la scutirile solicitate |
| |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul A.N.V | REG CEE 2454/93A199
LG571/03A136L1
LG571/03A139L1
LG571/03A139L2
LG571/03A157L3
LG86/06A90 | |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul A.N.V | OG92R/03A1
OG92R/03A68
OG92R/03A111
OG92R/03A119
OG92R/03A120
OG92R/03A120^1
LG86/06A100
LG86/06A223
LG207/15A173
LG207/15A174
LG207/15A176
REG CEE 2454/93A97lk)
REG CEE 2454/93A199
REG CEE 2913/92A78
REG CEE 2913/92A201 | |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | LG86/06A100L3
LG207/15A276
LG207/15A279 | |
1 |
|
| daca pretinsele deficiente privind desfasurarea controlului vamal si forma deciziei pentru regularizarea situatiei sunt de natura sa atraga nulitatea actului atacat |
| |
6 |
|
| daca produsul importat, se incadreaza in tariful vamal de import al Romaniei la codul tarifar declarat de contestatoare sau la cel constatat de organele vamale |
| |
1 |
|
| dacă majorările aferente obligaţiilor vamale stabilite de controlul ulterior sunt datorate de la data scadenţei obligaţiei principale sau în funcţie de data comunicării actului prin care aceasta a fost individualizată |
| |
2 |
|
| dacă organele vamale aveau dreptul să verifice temeinicia încadrărilor tarifare declarate prin declaraţiile vamale de import în condiţiile în care contestatoarea nu face dovada că respectivele declaraţii vamale de import au mai fost supuse unui alt control vamal |
| |