| | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
1 |
|
| legalitatea calculării de accesorii asupra unor debite stinse din taxa pe valoarea adăugată de rambursat exigibilă la termenul limită stabilit de lege pentru depunerea decontului de TVA |
| |
1 |
|
| legalitatea calculării de accesorii până la data plăţii sumelor din titlul executoriu, în condiţiile în care s-a prevăzut plata cestor accesorii, iar plângerea formulată de societate a fost respinsă definitiv şi irevocabil de instanţa judecătorească |
| |
1 |
|
| legalitatea calculării de accesorii prin Decizia referitoare la obligaţiile de plată accesorii în condiţiile în care baza de calcul a accesoriilor a fost stabilită eronat de organele fiscale |
| |
1 |
|
| legalitatea calculării de accesorii prin Decizia referitoare la obligaţiile de plată accesorii în condiţiile în care societatea a achitat cu întârziere debitele constituite ca obligaţii de plată la bugetul general consolidat al statului |
| |
1 |
|
| majorări de întârziere aferente impozitului pe profit |
| |
1 |
|
| majorări de întârziere aferente TVA pt. care s-a respins contestaţia |
| |
1 |
|
| mod de determinare a bazei de calcul |
| |
1 |
|
| modul de calcul al majorarilor de intarziere pentru diferenta dintre impozitul pe profit aferent trimestrului IV, suplimentar stabilit si impozitul pe profit aferent trimestrului III, suplimentar stabilit |
| |
3 |
|
| nu datoreaza accesoriile stabilite de organul fiscal |
| |
4 |
|
| obligatii bugetare stabilite prin raport de inspectie fiscala si nu prin decizie de impunere |
| |
1 |
|
| principiului de drept „accesorium sequitur principale |
| |
2 |
|
| stabilirea de accesorii aferente TVA, în sarcina contestatarei reprezintă măsură accesorie în raport cu debitul |
| |
1 |
|
| stabilirea de majorări de întârziere aferente taxei pe valoarea adăugată în sarcina contestatoarei |
| |
3 |
|
| stabilite prin acte constatatoare, prescriptia dreptului de a calcula aceste accesorii |
| |
3 |
|
| Accize |
| |
51 |
|
| |
280 |
|
| Contributii sociale |
| |
5 |
|
| |
17 |
|
| Impozit pe dividende |
| |
311 |
|
| |
126 |
|
| Impozit pe venit |
| |
4 |
|
| Impozit pe venitul nerezidentilor (conventii de evitare a dublei impuneri) |
| |
628 |
|
| Procedura |
| |
537 |
|
| |
5674 |
| DGRFP Bucuresti |
| |
4 |
| |
170 |
| DGRFP Craiova |
| |
45 |
|
| |
1 |
|
| Alte Categorii |
| |
7 |
|
| |
1 |
|
| Impozit pe dividende |
| |
18 |
|
| |
15 |
|
| Impozit pe venit |
| |
48 |
|
| |
35 |
|
| TVA |
| |
2 |
|
| accesorii calculate ca urmare a neachitarii debitelor |
| |
2 |
|
| aferenta cheltuielilor nedeductibile din punct de vedere fiscal |
| |
2 |
|
| ajustarea tva aferenta unei achizitii in conditiile in care aceasta nu a fost utilizata pentru realizarea de operatiuni taxabile |
| |
1 |
|
| aplicarea cotei de TVA prin procedeul sutei marite |
| |
1 |
|
| baza impozabila stabilita suplimentar prin estimare, aferenta activitatilor generatoare de venituri desfasurate in agricultura |
| |
1 |
|
| calculul accesoriilor aferente TVA inregistrata intre data depasirii planfonului de impozitare si data inregistrarii ca platitor de TVA |
| |
1 |
|
| colectarea tva aferenta facturilor neinregistrate in contabilitate si care nu au fost anulate |
| |
1 |
|
| contestaţia poate fi respinsă ca neîntemeiată, în situaţia în care argumentele de fapt şi de drept prezente în susţinerea contestaţiei nu sunt de natură să modifice cele dispuse prin actul administrativ fiscal atacat |
| |
1 |
|
| daca datorează taxa pe valoarea adăugată stabilită suplimentar în condiţiile în care argumentele şi documentele depuse de societate în susţinerea contestaţiei nu sunt de natură să modifice constatările organelor de inspecţie fiscală |
| |
2 |
|
| daca in mod legal organele de inspectie fiscala au respins la rambursare TVA aferenta unor achizitii de bunuri si servicii, in conditiile in care societatea nu justifica faptul ca achiziile respective au fost efectuate in scopul operatiunilor sale taxabile |
| |