| | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
1 |
|
| legalitatea calculării de accesorii până la data plăţii sumelor din titlul executoriu, în condiţiile în care s-a prevăzut plata cestor accesorii, iar plângerea formulată de societate a fost respinsă definitiv şi irevocabil de instanţa judecătorească |
| |
1 |
|
| legalitatea calculării de accesorii prin Decizia referitoare la obligaţiile de plată accesorii în condiţiile în care baza de calcul a accesoriilor a fost stabilită eronat de organele fiscale |
| |
1 |
|
| legalitatea calculării de accesorii prin Decizia referitoare la obligaţiile de plată accesorii în condiţiile în care societatea a achitat cu întârziere debitele constituite ca obligaţii de plată la bugetul general consolidat al statului |
| |
1 |
|
| majorări de întârziere aferente impozitului pe profit |
| |
1 |
|
| majorări de întârziere aferente TVA pt. care s-a respins contestaţia |
| |
1 |
|
| mod de determinare a bazei de calcul |
| |
1 |
|
| modul de calcul al majorarilor de intarziere pentru diferenta dintre impozitul pe profit aferent trimestrului IV, suplimentar stabilit si impozitul pe profit aferent trimestrului III, suplimentar stabilit |
| |
3 |
|
| nu datoreaza accesoriile stabilite de organul fiscal |
| |
4 |
|
| obligatii bugetare stabilite prin raport de inspectie fiscala si nu prin decizie de impunere |
| |
1 |
|
| principiului de drept „accesorium sequitur principale |
| |
2 |
|
| stabilirea de accesorii aferente TVA, în sarcina contestatarei reprezintă măsură accesorie în raport cu debitul |
| |
1 |
|
| stabilirea de majorări de întârziere aferente taxei pe valoarea adăugată în sarcina contestatoarei |
| |
3 |
|
| stabilite prin acte constatatoare, prescriptia dreptului de a calcula aceste accesorii |
| |
3 |
|
| |
51 |
|
| Alte Categorii |
| |
44 |
|
| |
1 |
|
| impozit pe venitul microintreprinderilor - incadrarea in categoria microintreprinderilor |
| |
2 |
|
| impozit pe venitul microintreprinderilor (mod de calcul) |
| |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | LG82/91A6
LG207/15A6
LG207/15A7L3
LG207/15A58L1
LG207/15A72L1
LG207/15A73L1
LG207/15A268
LG207/15A269L1
LG207/15A270
LG207/15A272L1
LG207/15A273
LG207/15A276L1
LG207/15A279L1
LG227/15A11L1
LG227/15A270L1
LG227/15A286
LG571/03A19L1
LG571/03A128L1
LG571/03A128L4la)
LG571/03A128L4lb)
LG571/03A137L1la)
LG571/03A137L1lc) | |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | LG207/15A6
LG207/15A7L3
LG207/15A73L1
LG207/15A73L2
LG207/15A113
LG207/15A129
LG207/15A268
LG207/15A269
LG207/15A270
LG207/15A272L1
LG207/15A272L2la)
LG207/15A273
LG207/15A276L1
LG207/15A279L1
LG207/15A279L3
LG207/15A279L4
LG227/15A270L4lb) | |
4 |
|
| obligaţia societăţii de a plăţi acest impozit în condiţiile în care nu depune documente din care să rezulte cele susţinute |
| |
280 |
|
| |
5 |
|
| Datorie vamala |
| |
17 |
|
| |
311 |
|
| Impozit pe profit |
| |
126 |
|
| |
4 |
|
| Impozit pe venitul nerezidentilor (conventii de evitare a dublei impuneri) |
| |
628 |
|
| |
537 |
|
| TVA |
| |
5674 |
| |
4 |
| DGRFP Cluj-Napoca |
| |
170 |
| |
219 |
| DGRFP Galati |
| |
1176 |
| |
1020 |
| DGRFP Ploiesti |
| |
3787 |
| |
1926 |
| DIMBOVITA |
| |
225 |
| Directia Generala de Administrare a Marilor Contribuabili |
| |
8810 |
| Directia Generala de Solutionare a Contestatiilor |
| |
850 |
| |
583 |
| GALATI |
| |
657 |
| |
1364 |
| GORJ |
| |
1626 |
| |
54 |
| HR |
| |