| | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
1 |
|
| legalitatea calculării de accesorii până la data plăţii sumelor din titlul executoriu, în condiţiile în care s-a prevăzut plata cestor accesorii, iar plângerea formulată de societate a fost respinsă definitiv şi irevocabil de instanţa judecătorească |
| |
1 |
|
| legalitatea calculării de accesorii prin Decizia referitoare la obligaţiile de plată accesorii în condiţiile în care baza de calcul a accesoriilor a fost stabilită eronat de organele fiscale |
| |
1 |
|
| legalitatea calculării de accesorii prin Decizia referitoare la obligaţiile de plată accesorii în condiţiile în care societatea a achitat cu întârziere debitele constituite ca obligaţii de plată la bugetul general consolidat al statului |
| |
1 |
|
| majorări de întârziere aferente impozitului pe profit |
| |
1 |
|
| majorări de întârziere aferente TVA pt. care s-a respins contestaţia |
| |
1 |
|
| mod de determinare a bazei de calcul |
| |
1 |
|
| modul de calcul al majorarilor de intarziere pentru diferenta dintre impozitul pe profit aferent trimestrului IV, suplimentar stabilit si impozitul pe profit aferent trimestrului III, suplimentar stabilit |
| |
3 |
|
| nu datoreaza accesoriile stabilite de organul fiscal |
| |
4 |
|
| obligatii bugetare stabilite prin raport de inspectie fiscala si nu prin decizie de impunere |
| |
1 |
|
| principiului de drept „accesorium sequitur principale |
| |
2 |
|
| stabilirea de accesorii aferente TVA, în sarcina contestatarei reprezintă măsură accesorie în raport cu debitul |
| |
1 |
|
| stabilirea de majorări de întârziere aferente taxei pe valoarea adăugată în sarcina contestatoarei |
| |
3 |
|
| stabilite prin acte constatatoare, prescriptia dreptului de a calcula aceste accesorii |
| |
3 |
|
| |
51 |
|
| Alte Categorii |
| |
280 |
|
| |
5 |
|
| Datorie vamala |
| |
17 |
|
| |
311 |
|
| Impozit pe profit |
| |
126 |
|
| |
4 |
|
| Impozit pe venitul nerezidentilor (conventii de evitare a dublei impuneri) |
| |
628 |
|
| |
537 |
|
| TVA |
| |
5674 |
| |
4 |
| DGRFP Cluj-Napoca |
| |
170 |
| |
219 |
| DGRFP Galati |
| |
1176 |
| |
1020 |
| DGRFP Ploiesti |
| |
217 |
|
| |
12 |
|
| Accize |
| |
3 |
|
| |
69 |
|
| Contributii sociale |
| |
22 |
|
| |
8 |
|
| Impozit pe dividende |
| |
164 |
|
| |
76 |
|
| Impozit pe venit |
| |
3 |
|
| aplicarea normelor de venit |
| |
1 |
|
| dacă dreptul de stabilire de către organele de inspecţie fiscală a creanţelor fiscale era prescris la data începerii inspecţiei fiscale |
| |
13 |
|
| deductibilitatea cheltuielilor |
| |
2 |
|
| deductibilitatea cheltuielilor de deplasare |
| |
1 |
|
| deductibilitatea cheltuielilor privind achiziţionarea mijloacelor fixe |
| |
6 |
|
| determinarea venitului net din cedarea folosintei bunurilor |
| |
2 |
|
| impozit pe veniturile din salarii şi asimilate salariilor şi contribuţii sociale |
| |
1 |
|
| impozitarea cu impozit pe salarii a avantajelor de natura salariala reprezentand contravalorea unei mese calde acordate zilnic salariatiilor, in conditiile in care societatea nu face dovada faptului ca locurile de munca in care isi desfasoara activitatea acestia impun acordarea unei alimentatii de protectie. |
| |