| | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
1 |
|
| legalitatea calculării de accesorii prin Decizia referitoare la obligaţiile de plată accesorii asupra debitului reprezentând impozit pe veniturile din salarii aferente în condiţiile în care baza de calcul a accesoriilor a fost stabilită eronat de organele fiscale |
| |
2 |
|
| legalitatea calculării de accesorii prin Decizia referitoare la obligaţiile de plată accesorii în condiţiile în care baza de calcul a accesoriilor a fost stabilită eronat de organele fiscale |
| |
1 |
|
| legalitatea obligarii la plata accesoriilor in functie de efectuarea compensarilor si a cererilor de rambursare |
| |
3 |
|
| legalitatea obligării contestatarei la plata accesoriilor în condiţiile în care societatea nu a achitat până la data scadentă obligaţiile principale stabilite |
| |
1 |
|
| legalitatea stabilirii accesoriilor calculate ca urmare a stingerii obligaţiilor declarate în ordinea vechimii |
| |
2 |
|
| majorări de întârziere aferente TVA |
| |
7 |
|
| mod de determinare a bazei de calcul |
| |
4 |
|
| |
1 |
|
| obiectul unei alte judecati |
| |
3 |
|
| organul de solutionare nu se poate pronunta deoarece din documentele existente la dosarul cauzei nu rezulta modul de stingere a obligatiilor principale care le-au generat |
| |
4 |
|
| principiului de drept „accesorium sequitur principale |
| |
3 |
|
| sentinta instantei este ulterioara procedurii de stingere efectuata de organul fiscal |
| |
1 |
|
| stabilirea de accesorii aferente TVA, în sarcina contestatarei reprezintă măsură accesorie în raport cu debitul |
| |
5 |
|
| stabilite prin acte constatatoare, prescriptia dreptului de a calcula aceste accesorii |
| |
1 |
|
| suma contestata nu a fost individualizata ca obligatie de plata prin titlul de creanta |
| |
5 |
|
| |
187 |
|
| Alte Categorii |
| |
410 |
|
| |
138 |
|
| Datorie vamala |
| |
4 |
|
| |
114 |
|
| Impozit pe profit |
| |
329 |
|
| |
9 |
|
| Impozit pe venitul nerezidentilor (conventii de evitare a dublei impuneri) |
| |
1780 |
|
| |
13 |
|
| Regimuri vamale suspensive |
| |
1658 |
|
| |
4 |
| DGRFP Cluj-Napoca |
| |
170 |
| |
219 |
| DGRFP Galati |
| |
1176 |
| |
1020 |
| DGRFP Ploiesti |
| |
3787 |
| |
415 |
|
| Accesorii |
| |
14 |
|
| |
872 |
|
| Alte Categorii |
| |
1 |
|
| Colectarea creantelor bugetare |
| |
230 |
|
| Contributii sociale |
| |
99 |
|
| |
24 |
|
| Impozit pe dividende |
| |
298 |
|
| |
185 |
|
| Impozit pe venit |
| |
1 |
|
| aplicarea normelor de venit |
| |
2 |
|
| dacă în mod corect organele de verificare fiscală au calculat obligații fiscale în cuantumul stabilit prin actul administrativ fiscal contestat, în condițiile în care din documentele aflate la dosarul cauzei și raportat la argumentele contestatarei nu rezultă o altă stare de fapt fiscală decât cea constatată de organele de verificare fiscală. |
| |
6 |
|
| dacă persoana fizică datorează impozit pe venit în cuantumul stabilit de organele fiscale, în condiţiile în care argumentele prezentate de contestatar nu sunt de natură să infirme constatările organelor fiscale |
| |
3 |
|
| dacă sumele plătite salariaților în străinătate sub denumirea de diurnă se includ în categoria veniturilor de natură salarială |
| |