| | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
1 |
|
| legalitatea calculării de accesorii prin Decizia referitoare la obligaţiile de plată accesorii asupra debitului reprezentând impozit pe veniturile din salarii aferente în condiţiile în care baza de calcul a accesoriilor a fost stabilită eronat de organele fiscale |
| |
2 |
|
| legalitatea calculării de accesorii prin Decizia referitoare la obligaţiile de plată accesorii în condiţiile în care baza de calcul a accesoriilor a fost stabilită eronat de organele fiscale |
| |
1 |
|
| legalitatea obligarii la plata accesoriilor in functie de efectuarea compensarilor si a cererilor de rambursare |
| |
3 |
|
| legalitatea obligării contestatarei la plata accesoriilor în condiţiile în care societatea nu a achitat până la data scadentă obligaţiile principale stabilite |
| |
1 |
|
| legalitatea stabilirii accesoriilor calculate ca urmare a stingerii obligaţiilor declarate în ordinea vechimii |
| |
2 |
|
| majorări de întârziere aferente TVA |
| |
7 |
|
| mod de determinare a bazei de calcul |
| |
4 |
|
| |
1 |
|
| obiectul unei alte judecati |
| |
3 |
|
| organul de solutionare nu se poate pronunta deoarece din documentele existente la dosarul cauzei nu rezulta modul de stingere a obligatiilor principale care le-au generat |
| |
4 |
|
| principiului de drept „accesorium sequitur principale |
| |
3 |
|
| sentinta instantei este ulterioara procedurii de stingere efectuata de organul fiscal |
| |
1 |
|
| stabilirea de accesorii aferente TVA, în sarcina contestatarei reprezintă măsură accesorie în raport cu debitul |
| |
5 |
|
| stabilite prin acte constatatoare, prescriptia dreptului de a calcula aceste accesorii |
| |
1 |
|
| suma contestata nu a fost individualizata ca obligatie de plata prin titlul de creanta |
| |
5 |
|
| |
187 |
|
| Alte Categorii |
| |
410 |
|
| |
138 |
|
| Datorie vamala |
| |
4 |
|
| |
114 |
|
| Impozit pe profit |
| |
329 |
|
| |
9 |
|
| Impozit pe venitul nerezidentilor (conventii de evitare a dublei impuneri) |
| |
1780 |
|
| |
13 |
|
| Regimuri vamale suspensive |
| |
1658 |
|
| |
4 |
| DGRFP Cluj-Napoca |
| |
170 |
| |
219 |
| DGRFP Galati |
| |
1176 |
| |
1020 |
| DGRFP Ploiesti |
| |
3787 |
| |
1926 |
| DIMBOVITA |
| |
225 |
| Directia Generala de Administrare a Marilor Contribuabili |
| |
78 |
|
| Accesorii |
| |
9 |
|
| |
1 |
|
| Colectarea creantelor bugetare |
| |
2 |
|
| |
11 |
|
| Datorie vamala |
| |
3 |
|
| accesorii aferente datoriei vamale |
| |
1 |
|
| daca pentru marfurile importate societatea poate beneficia de scutire de taxe vamale si TVA in conditiile in care nu probeaza indeplinirea cerintelor prevazute de actele normative incidente in materie referitoare la scutirile solicitate |
| |
1 |
|
| incadrarea marfurilor importate in tariful vamal de import al Romaniei |
| |
2 |
|
| legalitatea incheierii din oficiu a regimului de tranzit in conditiile in care in urma cercetarilor efectuate de autoritatea vamală romana la biroul vamal de destinaţie a rezultat ca documentele aferente incheierii regimului de tranzit nu sunt inregistrate in evidentele biroului vamal de destinaţie |
| |
1 |
|
| recalcularea valorii in vama pentru neindeplinirea conditiilor prevazute pentru operatiunile de leasing |
| |
3 |
|
| stabilirea valorii in vama a marfurilor importate |
| |