| | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
2 |
|
| contestatie indreptata impotriva unei Decizii de nemodificare a bazei de impunere |
| |
5 |
|
| contestatie indreptata impotriva unei Note de compensare |
| |
8 |
|
| contestatie indreptata impotriva unui act emis in procedura de executare silita |
| |
159 |
|
| |
41 |
|
| contestatie nestampilata |
| |
14 |
|
| contestatie prematur formulata |
| |
2 |
|
| contestatii a caror motivare nu este dovedita cu acte justificative care sa ateste starea de fapt, sustinuta sau afirmata de petenti |
| |
3 |
|
| contestatii care, din punct de vedere legal, nu pot forma obiectul caii de atac administrative |
| |
5 |
|
| contestatoarea nu aduce argumente in sustinerea cauzei |
| |
1 |
|
| daca se poate pronunta pe fond asupra acestor capete de cerere in conditiile in care contestatia nu este motivata |
| |
1 |
|
| dacă Agenţia Naţională de Administrare Fiscală prin Direcţia Generală de Soluţionare a Contestaţiilor, se poate investi cu analiza pe fond a acestui capăt de cerere în condiţiile în care prin contestaţie nu sunt aduse argumente şi documente de natură să combată constatările organelor de inspecţie fiscală |
| |
1 |
|
| dacă are competenţa materială de a soluţiona în condiţiile în care Dispoziţia de măsuri se referă la stabilirea de măsuri în sarcina contribuabilului şi nu cuprinde impozite, taxe, contribuţii sau accesorii ale acestora stabilite în sarcina contribuabilului |
| |
1 |
|
| dacă în mod legal organele de inspecţie fiscală au efectuat inspecţie fiscală generală. fără transmiterea avizului de inspecţie fiscală |
| |
1 |
|
| dacă în raport de data începerii controlului vamal, diferenţele suplimentare de obligaţii vamale calculate în sarcina societăţii sunt prescrise |
| |
3 |
|
| dacă se poate învesti cu soluţionarea pe fond a cauzei, în condiţiile în care organele de inspecţie fiscală au formulat Plângerea penală înaintată Parchetului de pe lângă Tribunalul .X. şi au sesizat Inspectoratul de Poliţie Serviciul de Investigare a Fraudelor, cu privire la aspectele constatate prin procese verbale, constatări ce se regăsesc şi în Raportul de inspecţie fiscală care a stat la baza emiterii Deciziei de impunere |
| |
3 |
|
| dacă se poate investi cu soluţionarea pe fond a contestaţiei impotriva celor doua acte administrative fiscale, în condiţiile în care societatea nu a respectat termenul legal de exercitare a căii administrative de atac |
| |
3 |
|
| dacă se poate investi cu soluţionarea pe fond, în vederea constatării existenţei sau inexistenţei elementelor constitutive ale infracţiunii de evaziune fiscală |
| |
2 |
|
| dacă .X. datorează tva şi impozit pe profit, în condiţiile în care contestatara nu aduce niciun fel de argumente menite să combată constatările organului de control |
| |
10 |
|
| declinare de competenta |
| |
10 |
|
| desfiintarea deciziei de impunere |
| |
3 |
|
| desfiintarea deciziei de impunere - neindeplinirea procedurii pentru inspectia fiscala |
| |
1 |
|
| efectele unei hotarari definitive si irevocabile asupra unor obligatii de plata care sunt in stransa legatura cu cauza solutionata de instanta |
| |
4 |
|
| emiterea eronata a titlului de creanta |
| |
1 |
|
| emiterea eronata a titlului de creanta ca urmare a nerespectarii conditiilor procedurale de intocmire ale acestui titlu de creanta prevazute prin OMFP 1378/2005 |
| |
1 |
|
| eroare de inscriere a sumei in actul administrativ |
| |
8 |
|
| existenta a doua titluri de creanta pentru aceeasi obligatie bugetara |
| |
3 |
|
| fara materii |
| |
4 |
|
| încălcarea dreptului de a fi ascultat - art.107 şi art.9 alin.1 din Codul de procedură fiscală |
| |
4 |
|
| inreruperea termenului de prescriptie |
| |
1 |
|
| instituire de masuri asiguratorii |
| |
3 |
|
| intreruperea termenului de prescriptie |
| |
1 |
|
| neanalizarea de catre organele de inspectie fiscala a documentelor prezentate de societate |
| |
2 |
|
| necompetenta cu privire la cererea de compensare a unor sume |
| |
1 |
|
| Necompetenta privind solutionarea dispozitiei de masuri |
| |
3 |
|
| nemotivata, în situatia în care contestatorul nu prezinta argumente de fapt si de drept în sustinerea contestatiei sau argumentele aduse nu sunt incidente cauzei supuse solutionarii |
| |
1 |
|
| neprezentarea de catre organele de inspectie fiscala a starii de fapt si de drept |
| |
7 |
|
| nepunerea in aplicare a deciziei Ministerului Finantelor Publice |
| |
1 |
|
| neregularităţi privind avizele de inspecţie fiscală - art. 98 alin.(1) şi alin. (2) coroborat cu art.91 alin.(1) şi alin.(2) din OG nr.92/2003 |
| |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | LG207/15A49
LG207/15A55
LG207/15A276
LG227/15A286 | |
1 |
|
| |
5 |
|
| nulitatea absolută a actelor administrativ fiscale |
| |
4 |
|
| nulitatea actelor administative incheiate de organele de inspectie fiscala, invocata de contestatoare pentru nerespectarea prevederile art.98 alin.(3) si art.104 alin.(1), alin.(4) si alin.(5) din OG 92/2003 privind Codul de procedura fiscala, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare |
| |
3 |
|
| nulitatea deciziei de calcul accesorii |
| |
1 |
|
| obligatii bugetare stabilite prin alte acte administrative fiscale |
| |
8 |
|
| prescriptia obligatiilor stabilite de oif |
| |