| | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
4 |
|
| nulitatea actelor administative incheiate de organele de inspectie fiscala, invocata de contestatoare pentru nerespectarea prevederile art.98 alin.(3) si art.104 alin.(1), alin.(4) si alin.(5) din OG 92/2003 privind Codul de procedura fiscala, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare |
| |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | LG207/15A55
LG207/15A75
LG207/15A130
LG207/15A277 | |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | LG571/03A11
LG571/03A21L4lm)
LG571/03A145L2la)
LG227/15A281L7
LG227/15A282L1
LG227/15A297L4la)
LG207/15A7
LG207/15A113
LG207/15A131
LG207/15A269L1lc)
LG207/15A269L1ld)
LG207/15A276L1
HG44/04PT48 | |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | LG571/03A21L2ld)
LG207/15A268L1
LG207/15A269L2 | |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | LG207/15A130
LG227/15A11L1 | |
3 |
|
| nulitatea deciziei de calcul accesorii |
| |
1 |
|
| obligatii bugetare stabilite prin alte acte administrative fiscale |
| |
8 |
|
| prescriptia obligatiilor stabilite de oif |
| |
32 |
|
| prescriptie |
| |
3 |
|
| prezentarea de probe noi in sustinerea contestatiei |
| |
1 |
|
| prin decizie se poate desfiinta total sau partial actul administrativ atacat, situatie în care urmeaza sa se încheie un nou act administrativ fiscal care va avea în vedere strict considerentele deciziei de solutionare |
| |
26 |
|
| |
4 |
|
| respectarea de catre organele de inspectie fiscala a obiectului inspectiei fiscale, a rolului activ in stabillirea situatiei de fapt fiscale si aplicarea principiilor de baza in materie fiscala in concluziile Raportului de inspectie fiscala ce a stat la baza emiterii deciziei de impunere contestata |
| |
49 |
|
| respingerea contestatiei ca fiind fara obiect |
| |
3 |
|
| reverificarea unui contribuabil pentru aceleasi obligatii bugetare si aceeasi perioada |
| |
1 |
|
| societate radiata de la Oficiul Registrului Comertului anterior emiterii deciziei de solutionare a contestatiei |
| |
1 |
|
| solicitarea prin contestatie de dobanzi, onorariu avocat, daune – interese |
| |
1 |
|
| solutionarea cauzei depinde in tot sau in parte de existenta sau inexistenta unui drept care face obiectul unei alte judecati |
| |
7 |
|
| stabilirea de obligatii de plata pe o perioada prescrisa |
| |
8 |
|
| stabilirea de obligatii fiscale in conditiile in care contestatoarea invoca faptul ca dreptul organelor de inspectie fiscala de a stabili impozite si taxe este prescris |
| |
2 |
|
| suma contestata nu a fost individualizata ca obligatie de plata prin titlul de creanta |
| |
4 |
|
| sume contestate care nu au fost individualizate ca obligatie de plata prin actul atacat |
| |
3 |
|
| suspendarea executarii actului administrativ fiscal atacat |
| |
28 |
|
| suspendarea solutionarii cauzei pentru exixtenta unui drept supus altei judecati |
| |
7 |
|
| suspendarea solutionarii contestatiei in conditiile in care solutionarea cauzei depinde de existenta sau inexistenta unui drept ce face obiectul altei judecati |
| |
44 |
|
| suspendarea solutionarii contestatiei pana la finalizarea laturii penale |
| |
1 |
|
| tva care nu a facut obiectul deciziei de impunere contestata |
| |
13 |
|
| Regimuri vamale suspensive |
| |
1658 |
|
| TVA |
| |
4 |
| |
170 |
| DGRFP Craiova |
| |
219 |
| |
1176 |
| DGRFP Iasi |
| |
1020 |
| |
3787 |
| DGRFP Timisoara |
| |
1926 |
| |
225 |
| Directia Generala de Administrare a Marilor Contribuabili |
| |
8810 |
| Directia Generala de Solutionare a Contestatiilor |
| |
850 |
| DOLJ |
| |
583 |
| |
657 |
| GIURGIU |
| |
1364 |
| |
1626 |
| HARGHITA |
| |
54 |
| |
1459 |
| HUNEDOARA |
| |